Off-Topic tråden

Ett öppet forum där man kan snacka om vad som helst - allt mellan himmel och jord.

Off-Topic tråden

Inläggav harry potter2 tor 11 jun 2009, 11:45

Alla forum brukar ha en sådan här tråd, Där man kan skriva om allt som inte har en kategori. Och i stället för att skapa en ny tråd hela tiden kan man ju ta de här :)
Jag lyssnar på Harry Potter genom ljudböcker. Så jag kanske inte alltid stavar namn rätt.

Användarvisningsbild
harry potter2
Dementor

Blogg: Se blogg (5)

Re: Off-Topic tråden

Inläggav Eilonwy tor 11 jun 2009, 11:50

men det är ju så kul att fixa nya trådar xD inte för att någon brukar svara på mina *suck* xD
aja, eftersom man får skriva vad som helst kan jag säga att jag RÄTTADE Titanicutställningen på Vasamuseet *stolt* :P och att folk i min skola inte bryr sig, fast jag själv tycker att det var så rolig xD nåja. :P
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Inläggav harry potter2 tor 11 jun 2009, 18:45

Dom som brukar vara mycket på olika forum så är sådana här trådar säkert inte helt ovanliga. Meningen med en sådan här tråd är just att man ska kunna skriva om vad man vill, Vädret, Vad man har gjort i skolan, Vad man har gjort i dag, Eller vad man gjorde för en månad sedan. Du fattar, :D

Hoppas att någon annan också vill skriva här =)
Jag lyssnar på Harry Potter genom ljudböcker. Så jag kanske inte alltid stavar namn rätt.

Användarvisningsbild
harry potter2
Dementor

Blogg: Se blogg (5)

Inläggav Arya tor 11 jun 2009, 18:54

Eilonwy skrev:men det är ju så kul att fixa nya trådar xD inte för att någon brukar svara på mina *suck* xD
aja, eftersom man får skriva vad som helst kan jag säga att jag RÄTTADE Titanicutställningen på Vasamuseet *stolt* :P och att folk i min skola inte bryr sig, fast jag själv tycker att det var så rolig xD nåja. :P

Vad gjorde du då? :D
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Eilonwy tor 11 jun 2009, 20:29

Arya skrev:
Eilonwy skrev:men det är ju så kul att fixa nya trådar xD inte för att någon brukar svara på mina *suck* xD

hittade två fel och sa till en som jobbade där om dem ... ^^'
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Inläggav Ida Sewer fre 12 jun 2009, 11:55

Skriva om vad man vill? Tja, då vill jag berätta att jag fick mitt MVG i terminsbetyg i svenska, till slut. Har drömt mardrömmar två nätter i rad om att jag fick IG i stället :O

Nejmen såhär var det, jag satsade på MVG i svenska denna terminen, så jag pluggade på extra inför provet, som gick strålande, och fick högsta betyg på uppsatsen (som jag btw slängde ihop på tjugo minuter... stolt ^^) och körde järnet på den muntliga redovisningen. Ändå var jag otoligt nervös av någon anledning för att bara få G :?:
Haha visst var väl det där jätteintressant (A) ? :roll: :lol:
Jag är... heheh... trött... ^^ xD
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Morotskaka fre 12 jun 2009, 12:21

Ida Sewer skrev:Skriva om vad man vill? Tja, då vill jag berätta att jag fick mitt MVG i terminsbetyg i svenska, till slut. Har drömt mardrömmar två nätter i rad om att jag fick IG i stället :O

Nejmen såhär var det, jag satsade på MVG i svenska denna terminen, så jag pluggade på extra inför provet, som gick strålande, och fick högsta betyg på uppsatsen (som jag btw slängde ihop på tjugo minuter... stolt ^^) och körde järnet på den muntliga redovisningen. Ändå var jag otoligt nervös av någon anledning för att bara få G :?:
Haha visst var väl det där jätteintressant (A) ? :roll: :lol:
Jag är... heheh... trött... ^^ xD

Men det är ju jätteskojigt. Grattis!!!! :D
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Morotskaka fre 12 jun 2009, 12:22

Jag hatar detta väder. Det spö-regnar ute! Jag och en kompis hade planerat att cykla och bada men det regnar för mycket. Suck, bra start på sommarlovet! :/
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Arya fre 12 jun 2009, 12:26

Eilonwy skrev:
Arya skrev:

hittade två fel och sa till en som jobbade där om dem ... ^^'

:D :P
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav Arya fre 12 jun 2009, 12:27

Morotskaka skrev:Jag hatar detta väder. Det spö-regnar ute! Jag och en kompis hade planerat att cykla och bada men det regnar för mycket. Suck, bra start på sommarlovet! :/

Det spö regnade under hela min skolavslutning idag.. :( suck..

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Nästa

Återgå till Öppet forum