skämtare ?

Ett öppet forum där man kan snacka om vad som helst - allt mellan himmel och jord.

skämtare ?

Inläggav solnea sön 22 mar 2009, 15:24

Känner ni någon s.k skämtare ( En persin som alltid föröker få folk att skratta och skämtar om precis allting)
Min pappa är sådan+att två av mina lärare är sådana och faktiskt jag har ärvt min pappas sjuka humor här är några av deras skämt.

En gång satt jag och såg på ensam mamma söker där hade dem hos den ena mamman hittat ett dockhuvud som hon hade använt när hon läste till frisör. Hon skojade och sa till killarna att den som hånglar med den här dockan får hångla med mig. Pappa ville som vanligt få igång mina fnitterattacker och sa att han kanske skulle köpa sig en hångeldocka att ha i Umeå när han är där och jobbar. Vi bor i Luleå i vanliga fall men pappa är ofta i Umeå i flera dagar+nätter och jobbar.

En gång när jag och dem där lärarna var inne i lilla rummet så ville en av dem skoja och han tog ett par handskar och satte fast dem på öronen. Det såg ut som om han hade ett par svarta horn.

Om någon ringer medan vi sitter och äter brukar pappa svara "mitt i maten"

En gång sa pappa. Hej folkens idag ska vi prata om hästar men inte vilka hästar som helst utan flodhästar :roll:

Nyss när jag satt och skrev på datorn så kollade pappa på mig också sa han "oh helvete vad du skriver fort skriv jag har rabarbersylt i skon så får vi se hur fort det går" :lol:
I can do it all and more

Användarvisningsbild
solnea
Dödsätare

Blogg: Se blogg (0)

Re: skämtare ?

Inläggav Arya sön 22 mar 2009, 18:26

:D
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Toyou sön 22 mar 2009, 19:23

Haha okej :D

Om ni vill ha något riktigt roligt så ska ni givetvis läsa min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/ !!! Ni kommer verkligen inte att ångra er...okej det kaaanske ni kommer, men det är inte poängen utan poängen är att NI ska läsa den och förstå hur OTROLIGT fantastisk jag är :D Jag menar de som inte tycker det har ju VERKLIGEN ingen smak :o ;)
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav Ida Sewer mån 23 mar 2009, 21:24

Toyou: Hahahaha Najs blogg ;) (Y)

Jag brukar försöka få folk att skratta, jag vet inte men det bara är en reflex xD. Jag är väl inte den som fäller roliga kommentarer, så, men jag gillar att skämta till saker =)
Jag och mina bästa vänner är sånna att vi alltid skojar på varandras bekostnad!
Och så har vi sådan sjuk humor att det inte finns... O.o Hehe hur många av er skulle egentligen skratta om någon stirrade dig rätt upp i ögonen och sade: "Har du någonsin dammsugit en simhall när du egentligen skulle äta en mango?" xD
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Toyou mån 23 mar 2009, 22:08

Hahaha jag skulle :D Hahaha :D
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav Ida Sewer tis 24 mar 2009, 21:27

Toyou skrev:Hahaha jag skulle :D Hahaha :D

Hahah, jo men det är väl för att det är så udda kanske... xD Men sånt tillhör våran vardag ;) (Tja, kanske inte meningen bokstavligt men ni fattar) :P
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Eilonwy ons 25 mar 2009, 20:50

Ida Sewer skrev:Toyou: Hahahaha Najs blogg ;) (Y)

Jag brukar försöka få folk att skratta, jag vet inte men det bara är en reflex xD. Jag är väl inte den som fäller roliga kommentarer, så, men jag gillar att skämta till saker =)
Jag och mina bästa vänner är sånna att vi alltid skojar på varandras bekostnad!
Och så har vi sådan sjuk humor att det inte finns... O.o Hehe hur många av er skulle egentligen skratta om någon stirrade dig rätt upp i ögonen och sade: "Har du någonsin dammsugit en simhall när du egentligen skulle äta en mango?" xD

jag skulle också xD hahaha, men jag antar att det är för att jag inte gillar mango ...
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Inläggav Ha<3Gi ons 25 mar 2009, 22:30

Jag brukar också skoja med mina kompisar en hel del, eller snarare, vi gör det tillsammans.
Vi har ett skämt som jag tycker är riktigt jealous.

Stirra i din kompis ögon och säg kastrull. Pannkaka.

Se om du kan få din kompis att skratta.
Vi hade askul med den.
"To fight like a girl is to death and without mercy."
// Emilie Autumn.

“This isn’t the end of the war. It hasn’t even started yet.”
// Vox, the female elven warrior © Ha<3Gi

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Ort: Någonstans mellan The Wizarding World och Middle-Earth :D
Blogg: Se blogg (26)

Inläggav solnea fre 17 apr 2009, 12:23

En av mina lärare fyller år under påsklovet så sista dagen innan lovet sa jag till honom
-Nästa gång vi ses då är du ett år äldre vi får väl hoppas du är ett år mer mogen också

På hans födelsedag i måndags skickade jag ett sms till honom där det stod
Grattis på födelsedagen nu håller du på att bli gammal hela 36 år gammal ha en trevlig födelsedag hälsningar från linnea p.s ta det inte på allvar jag bara skämtar

Men jag tycker då inte att 36 är gammalt iallafall vad tycker ni ?
I can do it all and more

Användarvisningsbild
solnea
Dödsätare

Inläggav Arya fre 17 apr 2009, 18:00

solnea skrev:En av mina lärare fyller år under påsklovet så sista dagen innan lovet sa jag till honom
-Nästa gång vi ses då är du ett år äldre vi får väl hoppas du är ett år mer mogen också

På hans födelsedag i måndags skickade jag ett sms till honom där det stod
Grattis på födelsedagen nu håller du på att bli gammal hela 36 år gammal ha en trevlig födelsedag hälsningar från linnea p.s ta det inte på allvar jag bara skämtar

Men jag tycker då inte att 36 är gammalt iallafall vad tycker ni ?

Hahaha! :D Såna skämt brukar vi säga till varandra i familjen. :D
näe jag tycker inte att det är gammalt man blir gammal när man fyller 50. :D
Pappa blev i alla fall en riktig gammal surgubbe, fast han är fortfarande lika rolig ibland. :D
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Nästa

Återgå till Öppet forum