Filmen uppskjuten!! :(

Diskutera Harry Potter-filmerna i detta forum. Här kan ni diskutera allt från skådespelarna till vad ni vill se i de kommande filmerna.

Re: Filmen uppskjuten!! :(

Inläggav idur90 mån 18 aug 2008, 18:05

Varför varför varför :cry: jag blir så surjag och min kompis hade sett fram emot det här och sen blir den jävla filmen uppskjuten VARFÖR??? det var nästan 97 eller fler dagar kvar innan den skulle komma och jag som hade skrivit upp datumet i kalendern och allt och... jag orkar inte ändra det kan dem typ inte avbryta strejken och komma tillbaka med datumet då den egentligen skulle komma ut!!!? jag vill ha tillbaka harry potter

idur90
Mugglare

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Morotskaka mån 18 aug 2008, 20:12

Tycker det är dåligt av WB att skjuta upp filmen. Strejken pågår inte längre och bara för att dem tjänar mer pengar på sommaren!!Har dem inte tjänat tillräckligt!! Potter fans måste verkligen blivit som tokiga. Kan man inte skicka in klagomål!?=(
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Ghost lör 23 aug 2008, 21:29

GUD VAD BAJS!
Jag undrar verkligen om WB står för Warner Bros eller om det står för wannabees...
But for now, let him sleep. For in dreams, we enter a world that's entirely our own. Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud.

Ghost
Drake

Inläggav elsiii93 tis 23 sep 2008, 10:01

Aaaaaaaarrrrrrgghhhh!! Jag blir så ARG! Har inte WB tillräckligt med pengar? Varför vara så J***A giriga och plåga HP-fans? Jag säger bara: @££@{€dfj^rfjf###¤%&/"¤&&/!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
"Do you really have any idea how important you are to me? Any concept at all of how much I love you?"
"I know how much I love you."
"You compare one small tree to the entire forest"
Edward och Bella i Eclipse.

elsiii93
Husalf

Inläggav Eddie lör 11 okt 2008, 07:25

Jag bajsar på allt, öer att jag ska gå nu fuck no. Tänker inte prejsa för att se denna filmen nu, så jävla dålig och girig stil.

Användarvisningsbild
Eddie
Akromantel

Inläggav Calandrella sön 26 okt 2008, 13:33

Tack och lov :D är filmerna skräp jämfört med böckerna; detta beror dock inte på att filmerna är dåliga, utan att de är dåliga jämfört med böckerna. Jämfört med andra filmer är de jättebra. Först trodde jag att de strejkade, och att det var därför den sköts upp, så då tänkte jag "De ska naturligtvis också få strejka, trots att det går ut över oss", men sedan när jag fick reda på att det inte beror på strejk... :evil:
It is our choices, Harry, that show what we truly are, far more than our abilities.
-Albus Dumbledore
----
Jag hette tidigare Bokfrände.

Calandrella
Husalf

Inläggav SeverusForPresident tor 06 nov 2008, 19:16

Jag blev lite deprimerad, igår kollade jag igenom min kalender på mobilen. Kollade den 21... Tror du inte det står HARRY POTTER PREMIÄR fortfarande xD Imorn hade det varit två veckor precis till premiär
-The last enemy that shall be defeated is death-

Användarvisningsbild
SeverusForPresident
Ghoul

Inläggav nea tor 06 nov 2008, 20:37

:cry:
"NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!!!!!!"

nea
Akromantel