Har det någonsin hänt er??

Diskutera allmänna saker om Harry Potter som t ex spelen, kläder, leksaker osv.

Har det någonsin hänt er??

Inläggav Love_HarryPotter tis 09 jun 2009, 16:53

Jag undrar om det har hänt er med att ni blivit mobbade för att ha gillat HP?
Det har har bara hänt mej en gång, och det var i dag. Och i dag hade jag för första gången min egen syda HP tröja på mej som det står I <3 HP på.
Min skola är upp delad i 3 olika "hus" , A, B och C huset. Och idag var B huset (som jag går i) och badade, jag och 13 till satt på ett ställe och några spelade yatzy så jag kollade på. Och när jag skulle gå och sätta mej vid min handduk igen så kom det någon och puttade till mej så jag nästan ramlade och sa: I love Harry Potter! Då såg jag att det var en kille som heter christian som är ett år äldre än mej (men typ 20 cm kortar xD) som hade puttat mej. sen ställer han sej fram för mej och bah:
- åå I love harry potter! vart finns harry potter?! med pipig röst sa han det. Och då sa en kompis till, philip,
- I england kanske? men christian ignorerade det. Och han bara fortsatte, och jag sa åt honom att sluta men han slutade inte. Och han frågade hela tiden vart Harry potter var.
till slut sa jag till honom:
- Du vet han finns inte på riktigt han är påhitad. sen gick han efter ett tag.
Sen kom han tillbaka ännu en gång och sa att lord voldemort och serveus snape stog bakom mej.
Sen gick min kompis Lisa bort till den gruppen som christian var med för hennes syster var med dem. Och då fick jag reda på att det var en tjej som heter emma (precis som jag) som sagt åt christian att göra det.
och sen slutade dem för vi skulle åka hem...

Och det här var den korta verisonen, tog inte med allt som hände.
så jag undrar har det någonsin hänt dej??
Jag bertättar inte för folk vem jag är eller hur jag mår eller vilket humör jag är på med ord. Jag visar det med mina kläder, mitt hår och mitt smink.
Jag har inte bara en stil jag ÄR en stil!

Användarvisningsbild
Love_HarryPotter
Dementor

Blogg: Se blogg (0)

Re: Har det någonsin hänt er??

Inläggav Toyou tis 09 jun 2009, 17:06

Den där killen lät verkligen jättetöntig...seriöst ofta man orkar följa efter någon och säga så, då har man ju antagligen inte mycket intressant som händer i ens liv.

Nej, jag har aldrig blivit mobbad eller trakasserad för att jag gillar Harry Potter, i alla fall inte än. Många vet att jag gillar att läsa Harry Potter böckerna eftersom jag läst dem ganska många gånger på engelska lektionerna - och Twilight- men ingen bryr sig, för vad stör det dem?
Senast redigerad av Toyou ons 10 jun 2009, 22:36, redigerad totalt 2 gånger.
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav harry potter2 tis 09 jun 2009, 18:32

Jag har aldrig blivit mobad för de... Men många jag känner tycker att de är konstigt att jag kan så mycket om Harry Potter... De har till och med gått så långnt att folk brukar fråga mig vad som händer just efter något. Och då tycker dom att de är konstigt att jag kan de.

Men seriöst hade någon hållit på så där med mig hade jag bara slagit ner honom och sedan gått där i från. Sedan kan han ligga och gråta om han vill....

Man har rätt att gilla vad man vill. Man har rätt att ha vilka kläder man vill på sig, De är yttrandefrihet i sverige...
Jag lyssnar på Harry Potter genom ljudböcker. Så jag kanske inte alltid stavar namn rätt.

Användarvisningsbild
harry potter2
Dementor

Blogg: Se blogg (5)

Inläggav Love_HarryPotter tis 09 jun 2009, 18:45

harry potter2 skrev:Jag har aldrig blivit mobad för de... Men många jag känner tycker att de är konstigt att jag kan så mycket om Harry Potter... De har till och med gått så långnt att folk brukar fråga mig vad som händer just efter något. Och då tycker dom att de är konstigt att jag kan de.

Men seriöst hade någon hållit på så där med mig hade jag bara slagit ner honom och sedan gått där i från. Sedan kan han ligga och gråta om han vill....

Man har rätt att gilla vad man vill. Man har rätt att ha vilka kläder man vill på sig, De är yttrandefrihet i sverige...
aa jag var skit när att slå till honom, jag skakade nästan för att jag var så arg.
Jag bertättar inte för folk vem jag är eller hur jag mår eller vilket humör jag är på med ord. Jag visar det med mina kläder, mitt hår och mitt smink.

Användarvisningsbild
Love_HarryPotter
Dementor

Inläggav Morotskaka tis 09 jun 2009, 22:14

Love_HarryPotter skrev:Jag undrar om det har hänt er med att ni blivit mobbade för att ha gillat HP?
Det har har bara hänt mej en gång, och det var i dag. Och i dag hade jag för första gången min egen syda HP tröja på mej som det står I <3 HP på.
Min skola är upp delad i 3 olika "hus" , A, B och C huset. Och idag var B huset (som jag går i) och badade, jag och 13 till satt på ett ställe och några spelade yatzy så jag kollade på. Och när jag skulle gå och sätta mej vid min handduk igen så kom det någon och puttade till mej så jag nästan ramlade och sa: I love Harry Potter! Då såg jag att det var en kille som heter christian som är ett år äldre än mej (men typ 20 cm kortar xD) som hade puttat mej. sen ställer han sej fram för mej och bah:
- åå I love harry potter! vart finns harry potter?! med pipig röst sa han det. Och då sa en kompis till, philip,
- I england kanske? men christian ignorerade det. Och han bara fortsatte, och jag sa åt honom att sluta men han slutade inte. Och han frågade hela tiden vart Harry potter var.
Sen kom han tillbaka ännu en gång och sa att lord voldemort och serveus snape stog bakom mej.
Sen gick min kompis Lisa bort till den gruppen som christian var med för hennes syster var med dem. Och då fick jag reda på att det var en tjej som heter emma (precis som jag) som sagt åt christian att göra det.

Öhh!! Det där är ju bara skrattretande. Seriöst att trakassera någon för att man gillar HP. Det är ju bara sjukt!

Jag har aldrig blivit mobbad för att jag gillar HP, däremot brukade mina kompisar driva lite med mig i början. Men det var ju bara kul såklart!
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav ElefantiS lör 27 jun 2009, 09:49

Love_HarryPotter skrev:Jag undrar om det har hänt er med att ni blivit mobbade för att ha gillat HP?

Med gud vilken dumbom har är! Det är ju igentligen han som är mobboffret ( stavning? ) och INTE DU!! Du vågar iaf vara dej själv, och.. Vad jag blir ARG NU!! Jag känner ju inte dig ELLER lkillen, men känner att jag vill slå ner honom och.. och AAAHHH!! VILKEN BAJSKORV HAN ÄR!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

ElefantiS
Vilie

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Arya tor 09 jul 2009, 09:52

Asså, det är ju hemskt! :(
Men jag undrar egentligen vem som verkligen var värst, hon där som sa till honom att göra det eller han? :? :evil:
Jag har aldrig blivit mobbad eller trakasserad för det, men ingen vet väl ens om att jag gillar hp.
Men min kompis har blivit det av en kille bara för att hon läser böckerna på Engelska.
Han kallade henne hp freak hela tiden och sa en massa elaka saker och när det var vinter kastade han snö bollar på henne och det är liksom förbjudet på vår skola.. :? Och det pågick i..jag vet inte exakt hur länge, men jag gissar väl på ett år ungefär.. :? :shock:
Asså, jag tror typ att han är kär i henne, för han hittar nya saker att klaga på med henne och av någon anledning så hamnar dem alltid vid samma bord i klassrummet, och ändå klagar han på det.. :?
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav Love_HarryPotter fre 10 jul 2009, 10:12

Vill bara säga till alla som har komenterat det här och blir arga över det... Det betyder otroligt mkt för mej att ni komenterar o blir arga på honom (och henne). Ni skulle bara vet hur mkt det betyder! :'-) <33<3

Användarvisningsbild
Love_HarryPotter
Dementor

Inläggav ElefantiS sön 12 jul 2009, 20:09

HP-Fan stöttar ALLTID andra HP-Fan! ;)

ElefantiS
Vilie

Inläggav kristopher tis 01 sep 2009, 19:31

ElefantiS skrev:HP-Fan stöttar ALLTID andra HP-Fan! ;)

Exakt ;) :D
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Nästa

Återgå till Allmänt om Harry Potter