Verklig Trolldom?

Diskutera allmänna saker om Harry Potter som t ex spelen, kläder, leksaker osv.

Re: Verklig Trolldom?

Inläggav Toyou lör 30 apr 2011, 23:07

Hej allihop! :) Jag är väl inte direkt personen som är fast för teorier om spöken och trolldom, eftersom att det ur mitt perspektiv är mer intressant med den verklighet som vi redan känner till. Tänk er hur livet skulle ha sett ut ifall man kunde lösa alla problem med ett enda trollslag, att aldrig behöva kämpa eller fundera ut saker och ting själv? Som jag ser det verkar det vara rätt tråkigt. Att vara "mugglare" är nog den mest fascinerande varelse man kan få lov att vara, men jag vet inte vad ni tycker? ;P
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav sev tor 05 maj 2011, 08:13

Toyou skrev:Hej allihop! :) Jag är väl inte direkt personen som är fast för teorier om spöken och trolldom, eftersom att det ur mitt perspektiv är mer intressant med den verklighet som vi redan känner till. Tänk er hur livet skulle ha sett ut ifall man kunde lösa alla problem med ett enda trollslag, att aldrig behöva kämpa eller fundera ut saker och ting själv? Som jag ser det verkar det vara rätt tråkigt. Att vara "mugglare" är nog den mest fascinerande varelse man kan få lov att vara, men jag vet inte vad ni tycker? ;P

hehe..det låter så sant så...visst jag vill ha magi men ändå kunna göra saker utan magin.
R.I.P S.S

Användarvisningsbild
sev
Basilisk

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav jan mån 08 aug 2011, 08:50

Det är jobbigt när du spammar fult hella forumet sluta tack :( ^^

Användarvisningsbild
jan
Husalf

Blogg: Se blogg (4)