Elevhem?

Diskutera allmänna saker om Harry Potter som t ex spelen, kläder, leksaker osv.

Elevhem?

Inläggav Toyou tor 07 jan 2010, 04:09

Medan jag satt och skrev ett inlägg på min egen uttjatade tråd "Karaktär du liknar" så kom jag på att göra en liknande tråd, fast den här gången handlar det om elevhem:P

Alltså att ni skriver era namn och så skriver personen under vilket elevhem ni passar i. Dock vill jag helst inte att ni bara skriver "Gryffindor" till t.ex. Kristopher eller "Ravenclaw" till t.ex. Ha<3Gi, utan jag hoppas ni skriver varför ni tycker att de passar just i de elevhemmen. Det blir mycket intressantare att läsa för personen själv än om den bara får svaret "Slytherin"" :D

Sedan hoppas jag också att ni inte svarar om på inlägg ni redan kommenterat en massa gånger utan att ni låter andra svara på deras inlägg också, så att man inte bara får höra en persons åsikt :D Dock får ni självklart svara flera gånger på en persons inlägg, men kanske kan ni vänta några gånger innan ni kommenterar personens inlägg igen så att fler får chans att skriva sin uppfattning om honom/ henne :D

För att få igång tråden kan jag lika gärna börja :mrgreen: Egentligen är jag ju iofs bara intresserad av att få reda på i vilket elevhem ni tror att jag passar i, men^^XD

Toyou :mrgreen:
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Blogg: Se blogg (0)

Re: Elevhem?

Inläggav Ida Sewer tor 07 jan 2010, 12:53

Jag tycker att du är en ambitiös, modig, lojal och trevlig människa och du håller fast vid dina åsikter och står för dem. Du har nog också en ganska stark uppfattning om vad som är rätt och fel, och du står på dig.

Så... allt det här tycker jag tyder på Gryffindor ;)

Ida Sewer :geek: (jag gillar geek-smileysarna :mrgreen: )
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Re: Elevhem?

Inläggav Toyou tor 07 jan 2010, 22:43

Haha yay^^ Gryffindor! XD...Fast lojal vet jag inte direkt om jag är, men har inget emot att du säger att jag är det^^ :mrgreen:

Du är ambitiös och duktig i skolan samtidigt är du lyhörd. Du lyssnar på vad andra har att säga, och verkar inte ha något större behov av att prata så mycket själv ( tänker på när vi pratat i telefon^^ Bara jag som blarrar på om mig själv hela tiden :mrgreen: ). Det som jag uppfattat av dig är att du är en intelligent, tystlåten och rätt försynt tjej med språkliga talanger :)

Du passar nog bäst i Ravenclaw eller Hufflepuff :)

Toyou
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Blogg: Se blogg (0)

Återgå till Allmänt om Harry Potter