Potterdrömmar

Diskutera allmänna saker om Harry Potter som t ex spelen, kläder, leksaker osv.

Re: Potterdrömmar

Inläggav Toyou lör 25 jul 2009, 15:27

LuckeMasse skrev:Jag drömmer om Harry Potter 365 gånger om året. 366 om det är skott år (Det är då man skjuter folk).

En gång för 2 år sen då jag var 10 drömde jag att jag var på bio och såg en Harry Potter film.

På filmen visades Harry Potter och voldemort. Voldemort kastade en förbannelse över Harry och det kom dimma och sen när dimman försvann då låg det en bumbibjörn där istället för Harry. Då vaknade jag av mamma som sa att jag hade skrattat i sömnen.

Hahahahaha :mrgreen: Förstår varför du skrattade XD
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav LuckeMasse lör 25 jul 2009, 16:44

Ja jag märkte det inte själv ens att jag hade skrattat när mamma väckte mig kockan 4 på morgonen.

LuckeMasse
Ministeriearbetare

Blogg: Se blogg (4)

Inläggav SeverusForPresident tis 28 jul 2009, 15:35

Jag drömde att jag hade mördat Fred och George för jag vill ha alla deras saker från Weasleys Vassa Varor :P
-The last enemy that shall be defeated is death-

Användarvisningsbild
SeverusForPresident
Ghoul

Inläggav Ha<3Gi tis 11 aug 2009, 11:22

Härom natten hade jag en superduper konstig dröm.

Jag och min bästa kompis och en av mina kusiner, mfl, var på ngn audition elr ngt sånt. Han som ledde den här provspelningen såg ut som Fudge med långt hår. Plötsligt blev han sur på oss, av ngn konstig anledning och då dök plötsligt Harry, Ron, Hermione, Ginny och Neville upp för att skydda oss.
Vi sprang omkring överallt. Jag kunde inte springa lika fort som Harry och hans vänner, så Harry drog upp mig på sin rygg. När jag tittade bakåt såg jag Ron med Ginny på sin rygg och Hermione som kastade besvärjelser bakåt. Neville var totaly gone. Jag såg min kusin, Ludde, han sprang bakom Hermione och ropade "Han kommer! Han kommer!"
Vi gömde oss vid en grön bil på en parkeringsplats och jag sa till Harry att min pappa hade klippt av håret av Fudge, hur har jag ingen aning om.
Det slutade med att jag tydligen hade fått en kompis i form av en fyraårig, kinesisk tjej som jag satte på Harrys huvud för att vi skulle bli fotade. Modellen för tjejen var, misstänker jag, min kusins dotter. Inte Ludde då, en annan kusin på pappas sida.
"To fight like a girl is to death and without mercy."
// Emilie Autumn.

“This isn’t the end of the war. It hasn’t even started yet.”
// Vox, the female elven warrior © Ha<3Gi

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Ort: Någonstans mellan The Wizarding World och Middle-Earth :D
Blogg: Se blogg (26)

Inläggav Ida Sewer tis 11 aug 2009, 18:24

Ha<3Gi skrev:Härom natten hade jag en superduper konstig dröm.

Jag och min bästa kompis och en av mina kusiner, mfl, var på ngn audition elr ngt sånt. Han som ledde den här provspelningen såg ut som Fudge med långt hår. Plötsligt blev han sur på oss, av ngn konstig anledning och då dök plötsligt Harry, Ron, Hermione, Ginny och Neville upp för att skydda oss.
Vi sprang omkring överallt. Jag kunde inte springa lika fort som Harry och hans vänner, så Harry drog upp mig på sin rygg. När jag tittade bakåt såg jag Ron med Ginny på sin rygg och Hermione som kastade besvärjelser bakåt. Neville var totaly gone. Jag såg min kusin, Ludde, han sprang bakom Hermione och ropade "Han kommer! Han kommer!"
Vi gömde oss vid en grön bil på en parkeringsplats och jag sa till Harry att min pappa hade klippt av håret av Fudge, hur har jag ingen aning om.
Det slutade med att jag tydligen hade fått en kompis i form av en fyraårig, kinesisk tjej som jag satte på Harrys huvud för att vi skulle bli fotade. Modellen för tjejen var, misstänker jag, min kusins dotter. Inte Ludde då, en annan kusin på pappas sida.

Haha vilken skruvad dröm :lol: :D
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Ha<3Gi tor 13 aug 2009, 19:57

Ida Sewer skrev:
Ha<3Gi skrev:Härom natten hade jag en superduper konstig dröm.

Haha vilken skruvad dröm :lol: :D

Aa, vilken skruvad dröm! :roll: :P

Sen så hade jag återigen en dröm till häromnatten, elr, det var två, en per natt, men när jag vaknade glömde jag den, andra, tror jag det var.

Jag såg Harry och Hagrid när de gick in till Gringotts, som en film, liksom innanför när de gick in. När de kom till andra dörren saktade ner för att pausas och en röst läste vad det stod på den där skylten, ni vet vilken. Sen gick de vidare och så såg jag plötsligt Quirell som försökte övertala en svartalf att han inte skulle göra ett uttag och släppa ut honom, för de var nere i tunneln mot valven.
Plötsligt så stod jag öga mot öga mot en annan svartalf, som var ovanligt trevlig. Jag hade gjort ett uttag och skulle skriva under vad jag hade tagit ut och hur mkt, men jag visste inte hur mkt så då skulle jag betala. Jag frågade vilken valuta, det var muggelvaluta, det var, och det var typ 25 m-ngt New Zealanddollars. Jag räknade snabbt i huvudet och det blev en Galleon, vilket inte stämde, när jag räknade ut det när jag var vaken. Hagrid och jag fick ett rum på Gringotts och så. När vi skulle sova kom det in en man som sa att det skulle knackas puts med väggarna, just det som har hållits på hemma typ flera veckor. Hagrid var med på allt och det började knackas, det gick dock betydligt fortare än det gjorde/gör hemma. Jag ville sova, så jag la min madrass i hörnet av rummet och rullade ihop mig. Sen vaknade jag.
"To fight like a girl is to death and without mercy."
// Emilie Autumn.

“This isn’t the end of the war. It hasn’t even started yet.”
// Vox, the female elven warrior © Ha<3Gi

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Ort: Någonstans mellan The Wizarding World och Middle-Earth :D
Blogg: Se blogg (26)

Inläggav dobby fre 14 aug 2009, 22:04

Jag är ett stoooort HP-fan, men har faktiskt bara drömt en enda dröm som har med HP att göra! Drömde den ganska nyligen, typ två kvällar innan jag skulle se HBP på bio, premiärdagen... kan berätta drömmen lite kortfattat: Jag och kompisen som jag skulle se bion med plankade oss in på en tidigare föreställning för att vi inte ville vänta! är man desperat så är man aaight ? :)
Harry... Potter...

dobby
Mugglare

Inläggav SeverusForPresident sön 16 aug 2009, 09:19

What a nightmare :O
-The last enemy that shall be defeated is death-

Användarvisningsbild
SeverusForPresident
Ghoul

Inläggav kristopher sön 15 nov 2009, 20:36

SeverusForPresident skrev:Jag drömde att jag hade mördat Fred och George för jag vill ha alla deras saker från Weasleys Vassa Varor :P

nice :P
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Föregående

Återgå till Allmänt om Harry Potter