var du medlem i hogwats.nu ?

Diskutera allmänna saker om Harry Potter som t ex spelen, kläder, leksaker osv.

Re: var du medlem i hogwats.nu ?

Inläggav Elliot mån 02 nov 2009, 16:19

Jag är gammal hoggy-medlem! :D
Tycker det var jättesynd att sidan lade ner, var jätteaktiv på fanfiction-forumen och i rollspelen, var med i qudditchlag och allt sånt, även om jag bara var typ... 12-13 år. Hade jättekul där.
Sen blev jag medlem på fefo när det öppnades, men fattade inte riktigt allt där och tappade det sedan helt.. Är det många aktiva där, eller? Är det enkelt att bli och vara medlem? Finns det rollspelsforum?

Elliot

Inläggav Morotskaka ons 04 nov 2009, 16:17

Elliot skrev:Jag är gammal hoggy-medlem! :D
Tycker det var jättesynd att sidan lade ner, var jätteaktiv på fanfiction-forumen och i rollspelen, var med i qudditchlag och allt sånt, även om jag bara var typ... 12-13 år. Hade jättekul där.
Sen blev jag medlem på fefo när det öppnades, men fattade inte riktigt allt där och tappade det sedan helt.. Är det många aktiva där, eller? Är det enkelt att bli och vara medlem? Finns det rollspelsforum?

Jag vet inte om det finns rollspel. Jag vet i alla fall att det är väldigt aktivt och det är många fler medlemmar än på PS.
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Toyou ons 04 nov 2009, 23:39

Elliot skrev:Jag är gammal hoggy-medlem! :D

Ja, det är ungefär 70 aktiva hela tiden och, det finns rollspelsforum men, den här sidan är jättebra också :P Det som skiljer är nog att det är väldigt många aktiva hela tiden och, forumet uppdateras gång på gång. Nya fanfictions var minut, trådar, inlägg..etc.
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav rosagrå tor 05 nov 2009, 20:20

Leroy skrev:haha aa^^ MEn var det det med att man kunde få fenixfågalar och drakar etc?^^

Men kostar fefo, är det kul? Värt att satsa på?

Det kostar en tia via sms, vilket är allt (: liten grundavgift för att hålla sidan igång och slippa spammedlemmar :) men jag tycker att det helt klart är värt det! fast det beror ju på vad man är ute efter ;p
"After all the thousand times I’ve told you I love you, how could you let one word break your faith in me?"

rosagrå
Mugglare

Inläggav Dane fre 20 nov 2009, 23:15

Haha, var också medlem där men jag skapade alltid nya för jag glömde bort vad jag hade för lösenord och så :oops:
For One Day, min HP-fanfic - uppdaterad 22.10.10!!
Min fanart - updaterad 30.8.10

Användarvisningsbild
Dane
Basilisk

Blogg: Se blogg (5)

Inläggav Leroy lör 21 nov 2009, 01:16

haha, det är lite epic^^ men men tur att det inte kosta mer :o
"Before you judge me...Try hard to love me" - Michael Jackson!<3

Användarvisningsbild
Leroy
Dementor

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav RIPSeverus tis 24 nov 2009, 21:17

Jag var en högst aktiv medlem på hogwarts.nu och jag sörjer än när jag tänker tillbaks på hur jag tidigare i år tänkte återuppta mitt flitiga besökande av sidan och hur jag till min stora sorg upptäckte att den var nedlagd!

RIP hogwarts.nu

RIPSeverus
Mugglare

Inläggav harry potter2 ons 25 nov 2009, 20:00

Jag var medlm och älskade den sida. Men hade säkert 10 konton men bara 1 som jag använde.
Jag lyssnar på Harry Potter genom ljudböcker. Så jag kanske inte alltid stavar namn rätt.

Användarvisningsbild
harry potter2
Dementor

Inläggav Slytherin666 lör 28 nov 2009, 09:14

I was a long time ago.
Försöker regga mig på fefo.se nu men jävla telia är fail.. Har fått 3 samma sms nu om att jag har för lite pengar eller något liknande (händer när jag skickar sms om registrering) .. men jag har abonemang så.. fail.

Slytherin666
Mugglare

Inläggav harry potter2 lör 28 nov 2009, 17:26

Reggade mig på fefo och betalade för de. Men de är inget forum att rekommendera. De ser inte ens ut som ett forum.
Jag lyssnar på Harry Potter genom ljudböcker. Så jag kanske inte alltid stavar namn rätt.

Användarvisningsbild
harry potter2
Dementor

FöregåendeNästa

Återgå till Allmänt om Harry Potter