HBP

Diskutera Harry Potter-filmerna i detta forum. Här kan ni diskutera allt från skådespelarna till vad ni vill se i de kommande filmerna.

HBP

Inläggav Padfoot II sön 04 maj 2008, 12:12

Visst var det flera människor från pottersajten som gick tillsammans och såg på OotP i Heron City förra året? Jag var nämligen där samma tid och jag var så himla avundsjuk på er. Jag erkänner att jag typ satt och spionerade. 8D Var det trevligt?
Jag undrade bara om det kommer att bli något liknande i år med HBP? Eh, det kanske är liite tidigt att fundera på nu men jag har inte kunnat släppa tanken. ^^ Jag skulle så gärna vilja träffa lite människor som delar min besatthet med HP och det lät så kul det där med att en stor grupp av er gick till bion tillsammans. Jag gick med mina föräldrar för ingen av mina kompisar tycker alls om Harry Potter. Det var jättetrist. :S

(Jag kom inte alls på någon bra rubrik till det här.)
'Wit beyond measure is man's greatest treasure.' - Luna Lovegood

Användarvisningsbild
Padfoot II
Mugglare

Blogg: Se blogg (0)

Re: HBP

Inläggav Johan mån 05 maj 2008, 19:50

Padfoot II skrev:Visst var det flera människor från pottersajten som gick tillsammans och såg på OotP i Heron City förra året? Jag var nämligen där samma tid och jag var så himla avundsjuk på er. Jag erkänner att jag typ satt och spionerade. 8D Var det trevligt?
Jag undrade bara om det kommer att bli något liknande i år med HBP? Eh, det kanske är liite tidigt att fundera på nu men jag har inte kunnat släppa tanken. ^^ Jag skulle så gärna vilja träffa lite människor som delar min besatthet med HP och det lät så kul det där med att en stor grupp av er gick till bion tillsammans. Jag gick med mina föräldrar för ingen av mina kompisar tycker alls om Harry Potter. Det var jättetrist. :S

Jag var med! Jodå det var väl hyffsat trevligt ;)
PS-redaktionen hade ju tröjor på sig, varför kom du inte fram istället för att spionera :P

Användarvisningsbild
Johan
Uggla

Inläggav Jeb mån 05 maj 2008, 20:01

Padfoot II skrev:Visst var det flera människor från pottersajten som gick tillsammans och såg på OotP i Heron City förra året? Jag var nämligen där samma tid och jag var så himla avundsjuk på er. Jag erkänner att jag typ satt och spionerade. 8D Var det trevligt?

Hej Padfoot II,

Tack för att du tog dig tid att bli medlem på Pottersajten!

Det stämmer att det var PS-folk som tillsammans gick på OOTP i Heron City förra året. Det var jag och min vän som ledde gruppen och det var hur trevligt som helst! Hur det blir med HBP återstår att se; vi på Pottersajten har förhoppningsvis lite samarbeten på gång så att en eventuell träff skulle kunna bli ännu bättre.

Synd att du inte kom med oss. Det var en hel del nyfikna blickar från en del människor och lite kul var det när en grupp med småpojkar i 12-års åldern sprang fram och pekade på mig samtidigt som de sade "det är ju han från pottersajten". Haha ;)

Men vi får som sagt se! Ha det gött så länge!
Grundaren av Pottersajten och administratör på Slottet.

Användarvisningsbild
Jeb
Mästare (admin)

Inläggav Padfoot II fre 09 maj 2008, 12:10

Jag ville verkligen komma fram, men jag är alldeles för blyg. ^^ Jag önskar att jag hade gjort det. Det skulle ha varit kul.

Jag hoppas att det blir något i år igen, jag villvillvill gå och träffa er. Det låter som om att det var trevligt. :D
'Wit beyond measure is man's greatest treasure.' - Luna Lovegood

Användarvisningsbild
Padfoot II
Mugglare

Inläggav Vixxx sön 11 maj 2008, 14:49

Haha jag såg också nån häifrån i Heron, men då visste jag knappt vad pottersajten var :D

Jag tycker också att det skulle vara skitkul om ni hade en sån grej för nästa film, men vad gjorde ni egentligen :D?

Vixxx
Mugglare

Inläggav hogwartsdrömmar sön 18 maj 2008, 09:46

mähmähmäh :o
Jag HOPPPPAS att det blir ngt sånt i år då, trots att jag nyss blev medlem (aaa) ;) men alltså. Jag bor ju typ 100 mil från sthlm *hata*! :o det tkr jag är dumt! ´
Men det skulle vara kul med ngn träff tkr jag, och inte baaaaara uti sthlm trakten (A) / 'Madde norrbottning' ;)
Jag är en ettöring.. Fattaru, Fred? En ettöring!

Användarvisningsbild
hogwartsdrömmar
Mugglare

Inläggav Jeb sön 18 maj 2008, 10:09

Vixxx skrev:Haha jag såg också nån häifrån i Heron, men då visste jag knappt vad pottersajten var :D

Jag tycker också att det skulle vara skitkul om ni hade en sån grej för nästa film, men vad gjorde ni egentligen :D?

Vi umgicks mest, tog bilder på fans och såg sedan filmen tillsammans.

Användarvisningsbild
Jeb
Mästare (admin)

Inläggav Jeb sön 18 maj 2008, 10:11

hogwartsdrömmar skrev:mähmähmäh :o
Jag HOPPPPAS att det blir ngt sånt i år då, trots att jag nyss blev medlem (aaa) ;) men alltså. Jag bor ju typ 100 mil från sthlm *hata*! :o det tkr jag är dumt! ´
Men det skulle vara kul med ngn träff tkr jag, och inte baaaaara uti sthlm trakten (A) / 'Madde norrbottning' ;)

Pottersajten-träffar som anordnas av Pottersajten kommer alltid (så vitt jag vet) att anordnas i Stockholm. Varför? För att det är lättare för oss från redaktionen eftersom vi bor i Stockholm och för att det är ett centralt centrum för Sverige. Sedan är vi mycket väl medvetna om att det finns otroligt många PS-besökare som är från just norrland... faktum är att vi är otroligt starka just där.

Användarvisningsbild
Jeb
Mästare (admin)

Inläggav Moony sön 29 jun 2008, 15:30

Jag är ju en väldigt ny medlem, men åh vad roligt det låter! Jag ska till Heron idag med en kompis. Kan inte vänta tills nästa HP film!!
Det vore kul om ni hade det det här året också, det låter riktigt roligt!! Vilka var det som var där föresten ? :D
“Skål för Harry Potter - pojken som överlevde!”

Användarvisningsbild
Moony
Mugglare

Inläggav Johan mån 07 jul 2008, 11:17

Moony skrev:Jag är ju en väldigt ny medlem, men åh vad roligt det låter! Jag ska till Heron idag med en kompis. Kan inte vänta tills nästa HP film!!
Det vore kul om ni hade det det här året också, det låter riktigt roligt!! Vilka var det som var där föresten ? :D

Jag var där!!! Det var den dåvarande PS-redaktionen, några av Jebs vänner och så PS-besökare.

Användarvisningsbild
Johan
Uggla

Nästa

Återgå till Harry Potter-filmerna