Emma Watsons trosbild

Diskutera Harry Potter-filmerna i detta forum. Här kan ni diskutera allt från skådespelarna till vad ni vill se i de kommande filmerna.

Re: Emma Watsons trosbild

Inläggav Johan mån 24 nov 2008, 07:19

ajken skrev:Det finns flera sidor där man kan se ocensurerat..och hon är rakad men har en liten sträng, som syns på bilden. Det är många tjejer som har. När man slickar så slipper man få hår i munnen men samtidigt så rakar dom inte allt:P

Men ni som gnäller, kolla rubriken.

Har du några fler bilder? :D

Användarvisningsbild
Johan
Uggla

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Call_e mån 05 jan 2009, 04:26

Är ny på det här forumet och detta är den första tråd jag skriver i.
måste bara säga, OJ vilka moraltanter det verkar finnas här :P
What's this ?

Användarvisningsbild
Call_e
Mugglare

Inläggav Wonderfullie mån 05 jan 2009, 08:41

haha, amen jag tycker att emma borde se ganska lättvindigt på den bilden, de flesta förstår nog att det inte var med mening. tror inte det finns någon tjej. om de nu gäller barn/tonåringar eller vuxna som inte råkat visa trosorna någon gång när de suttit ner med en klänning eller en kort kjol. ja menar de är inte en så stor grej :) sen att journalister ser det som "the happening of the year" är bara pinsamma och tröstande efter pengar ^^ så jävla lame egentligen. med tanke på att inte emma gjort några utvik tidigare. Sen om fans tycker om att se på bilderna där hon visar lite för mycket är väl ehm haha det är också ganska roligt eftersom jag själv inte skulle bry mig ett dugg om tex Tom felton råkade visa lite för mycket av kalsingarna när han klev ur en limosin lr en buss men man har ju olika åsikter angående saker och ting. tycker ändå det är rätt kul. tror dock inte emma kommer göra några utvik så ni för nöja er med Slitz höhöhö

Wonderfullie
Boggart

Inläggav Morotskaka sön 15 mar 2009, 15:03

Wonderfullie skrev:haha, amen jag tycker att emma borde se ganska lättvindigt på den bilden, de flesta förstår nog att det inte var med mening. tror inte det finns någon tjej. om de nu gäller barn/tonåringar eller vuxna som inte råkat visa trosorna någon gång när de suttit ner med en klänning eller en kort kjol. ja menar de är inte en så stor grej :) sen att journalister ser det som "the happening of the year" är bara pinsamma och tröstande efter pengar ^^ så jävla lame egentligen. med tanke på att inte emma gjort några utvik tidigare. Sen om fans tycker om att se på bilderna där hon visar lite för mycket är väl ehm haha det är också ganska roligt eftersom jag själv inte skulle bry mig ett dugg om tex Tom felton råkade visa lite för mycket av kalsingarna när han klev ur en limosin lr en buss men man har ju olika åsikter angående saker och ting. tycker ändå det är rätt kul. tror dock inte emma kommer göra några utvik så ni för nöja er med Slitz höhöhö

Håller med dig till 100 %. Varför göra så stor grej av det? Sheat happening!
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Johan fre 19 jun 2009, 20:58

Wonderfullie skrev:haha, amen jag tycker att emma borde se ganska lättvindigt på den bilden, de flesta förstår nog att det inte var med mening. tror inte det finns någon tjej. om de nu gäller barn/tonåringar eller vuxna som inte råkat visa trosorna någon gång när de suttit ner med en klänning eller en kort kjol. ja menar de är inte en så stor grej :) sen att journalister ser det som "the happening of the year" är bara pinsamma och tröstande efter pengar ^^ så jävla lame egentligen. med tanke på att inte emma gjort några utvik tidigare. Sen om fans tycker om att se på bilderna där hon visar lite för mycket är väl ehm haha det är också ganska roligt eftersom jag själv inte skulle bry mig ett dugg om tex Tom felton råkade visa lite för mycket av kalsingarna när han klev ur en limosin lr en buss men man har ju olika åsikter angående saker och ting. tycker ändå det är rätt kul. tror dock inte emma kommer göra några utvik så ni för nöja er med Slitz höhöhö

satsar mina bollar på att hon inom 5 år har gjort ett utvik

Användarvisningsbild
Johan
Uggla

Inläggav harry potter2 tis 23 jun 2009, 10:05

fan va mycket de är att hänga upp sig på. Fattar inte hur dom som gör en så stor sak av de tänker, Va fan spelar de för någon roll om man ser hennes troser.

Fattar inte varför alla vill göra en så stor skandal av allt som händer som kanske inte ska vara så. Tror inte att hon visade dom med mening...

Och om hon nu gjorde de så är de väll hennes problem. :shock:
Jag lyssnar på Harry Potter genom ljudböcker. Så jag kanske inte alltid stavar namn rätt.

Användarvisningsbild
harry potter2
Dementor

Blogg: Se blogg (5)

Föregående

Återgå till Harry Potter-filmerna