Vem skulle du spela?

Diskutera Harry Potter-filmerna i detta forum. Här kan ni diskutera allt från skådespelarna till vad ni vill se i de kommande filmerna.

Re: Vem skulle du spela?

Inläggav Calandrella sön 26 okt 2008, 13:25

Jag skulle inte vilja vara med i filmerna, för att jag är så dålig på skådespeleri...
It is our choices, Harry, that show what we truly are, far more than our abilities.
-Albus Dumbledore
----
Jag hette tidigare Bokfrände.

Calandrella
Husalf

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav miss malfoy lör 08 nov 2008, 19:36

när jag var liten lekte jag alltid att jag var hermione och när filmerna kom fick jag alltid höra hur lik jag var emma watson, men jag skulle nog inte välja henne utan mer välja roll av samma anledning som nea - JAG SKA SPELA PANSY PARKINSON, OCH I SISTA FILMEN ASTERIA GREENGRASS :D
grrr... tänk att få spela mot tom felton ;) !!

(okej, jag vet att jag heter miss malfoy, men det är min dators fel! jag skulle egentligen heta mrs malfoy, men det ville inte den)
Draco's girl through and through.

Användarvisningsbild
miss malfoy
Ghoul

Inläggav Morotskaka ons 19 nov 2008, 16:42

Jag är nog mest lik Hermione till utseendet. Men till sättet är jag nog en blandning mellan Ron och Ginny. Men jag tycker det skulle vara häftigt att spela Luna för att hon är så otroligt speciell. Jag tycker det är häftigt att få sticka ut!
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Arya lör 07 feb 2009, 13:22

Jag har ingen aning och dessutom finns det ingen sämre än mig på skådespel!!!! :D
Men kanske...Luna eller Harmione. :D
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Arya lör 07 feb 2009, 13:23

Eller kanske Ginny. Eller, fast att jag är tjej så skulle det vara coolt att spela Sirius!! :D :mrgreen:
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Love_HarryPotter sön 08 feb 2009, 19:10

jag skulle kunna tänka mig spela luna, eller kanske ginny. Hermione skulle inte var helt fel heller. hmm... jag vet faktiskt inte vem jag skulle vilja spela :?
Jag bertättar inte för folk vem jag är eller hur jag mår eller vilket humör jag är på med ord. Jag visar det med mina kläder, mitt hår och mitt smink.
Jag har inte bara en stil jag ÄR en stil!

Användarvisningsbild
Love_HarryPotter
Dementor

Inläggav nagini sön 22 feb 2009, 16:38

ginny, jag ser lite ut som en weasley med mitt röda hår och mina fräknar. det vore jätteroligt, hon är jätterolig. för övrigt avskyr jag filmerna och skådespelarna.
chudley cannons

Användarvisningsbild
nagini
Husalf

Inläggav Bonnie_Wright_91 lör 28 feb 2009, 20:49

en svår fråga, men skulle nog vilja spela Hermione eller Ginny ;) Vet inte riktigt varför, men de verkar vara "roliga" karaktärer och smarta.......

Användarvisningsbild
Bonnie_Wright_91
Mugglare

Inläggav Toyou lör 13 jun 2009, 00:27

Jag skulle vilja spela Bellatrix, Luna eller Harry .

Anledningen till att jag skulle vilja spela Bellatrix är för att hon är en så helt annorlunda person och elak^^

Luna vill jag spela för att hon också är annorlunda men hon är snäll då klart :D

Harry skulle jag vilja spela eftersom han vore den största utmaningen och huvudkaraktären. Man kanske tror det är svårare att spela en udda person men det är nog faktiskt ännu svårare att spela en person med vanligt beteénde för då måste man alltid tänka på att ansiktsuttrycken stämmer in med de vardagliga :D
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav reggie tis 23 jun 2009, 18:38

Om han hade varit med mer ofta; Regulus. Jag "är" han, han verkade vara så otroligt lik sirius, men hade inte fått lära sig att tro på något annat eller stå upp för sig själv, typ. sen att han faktiskt verkligen inte ville vara med voldermort gjorde han bara mer älskvärd. haha! :)
Do not enter
without the express permission of
Regulus Arcturus Black

reggie
Boggart

Blogg: Se blogg (9)

FöregåendeNästa

Återgå till Harry Potter-filmerna