Nakenscener i Halvblodsprinsen?

Diskutera Harry Potter-filmerna i detta forum. Här kan ni diskutera allt från skådespelarna till vad ni vill se i de kommande filmerna.

Nakenscener i Halvblodsprinsen?

Inläggav Ghost sön 07 sep 2008, 19:12

Ja, du läste rätt!! Jag vet att det låter konstigt, men det är sant enligt Expressen Fredag. Läs själva! :shock:
'Det blir nakenscener i nästa "Harry Potter"-film, avslöjar filmens stjärna Daniel Radcliffe, 19, för tidningen Entertainment weekly.
- Först trodde jag att jag skulle ha byxor på mig. Men tydligen inte, säger Daniel som tar det hela med ro eftersom han jobbat naken förut, i pjäsen "Equus" förra året.'
Jag vet, det låter rätt scary. Porr i HP? Ehh...
But for now, let him sleep. For in dreams, we enter a world that's entirely our own. Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud.

Ghost
Drake

Blogg: Se blogg (0)

Re: Nakenscener i Halvblodsprinsen?

Inläggav kristopher sön 07 sep 2008, 19:28

Den scenen finns inte ens med i boken. Det låter lite läskigt när du väl säger det, porr i Harry Potter.
Men jag tycker att dem borde hålla sig till scenerna i böckerna. Och fram för allt inte lägga till en nakenscen.
Nu när du väl säger det så kommer jag i håg att min kompis råkat komma in på ett video klipp (det sa han i alla fall) när Harry och Ginny - ja du vet. Vi trodde att det var mellan sista kapitlet och nitton år senare. Men det kan vara det här.
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Tinnituzz sön 07 sep 2008, 19:58

Vad e det för scen då?? Harry o Ginny??
Man ska aldrig lita på någonting som kan tänka på egen hand, om man inte kan se vilken hjärnan som finns bakom.

Användarvisningsbild
Tinnituzz
Akromantel

Inläggav Longbottom mån 08 sep 2008, 12:06

Jag hoppas verkligen inte att dom tar något som INTE finns med i boken :o ....
Iallafall inte för stora saker och sådant :o ....
- And so the lion fell in love with the lamb.
- What a stupid lamb.
- What a sick, masochistic lion.

Användarvisningsbild
Longbottom
Boggart

Inläggav kristopher mån 08 sep 2008, 14:33

kristopher skrev:Den scenen finns inte ens med i boken. Det låter lite läskigt när du väl säger det, porr i Harry Potter.
Men jag tycker att dem borde hålla sig till scenerna i böckerna. Och fram för allt inte lägga till en nakenscen.
Nu när du väl säger det så kommer jag i håg att min kompis råkat komma in på ett video klipp (det sa han i alla fall) när Harry och Ginny - ja du vet. Vi trodde att det var mellan sista kapitlet och nitton år senare. Men det kan vara det här.
Tinnituzz skrev:Vad e det för scen då?? Harry o Ginny??

Jag har inte sett den utan bara min kompis. Men han sade att han fick - vad han kallar - mardrömmar
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Ghost mån 08 sep 2008, 15:36

Visserligen är Fredag en skvallertidning (så det kan vara ett rykte bara). Ja, men ni fattar... Det måste ju vara en Harry och Ginny-scen... eller dom kanske har ändrat så mycket så att Harry är ihop med Hermione! :idea:
Om dom ska lägga till scener som inte finns - VARFÖR TA EN NAKENSCEN?! Bu för Harry Potter-porr! :|

(Fast som sagt: det kan vara rykten. :P)
But for now, let him sleep. For in dreams, we enter a world that's entirely our own. Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud.

Ghost
Drake

Inläggav nea mån 08 sep 2008, 21:28

För det första så syftar Dan inte på HBP, utan på Deathly Hallows, och scenen han pratar om är kapitel 35 i boken, dvs. det som heter King's Cross. I det står det klart och tydligt att; jag citerar den svenska översättningen: "nästan i samma ögonblick som Harry kommit fram till denna slutsats blev han medveten om att han var naken."
No need for alarm; jag är säker på att WB är så pass kloka att de inte har Dan helt naken när det sitter 7-åringar i salongen, för i USA kan man ju för fanken bli stämd för allt! xD
"NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!!!!!!"

nea
Akromantel

Inläggav Tinnituzz tis 09 sep 2008, 09:18

nea skrev:För det första så syftar Dan inte på HBP, utan på Deathly Hallows, och scenen han pratar om är kapitel 35 i boken, dvs. det som heter King's Cross. I det står det klart och tydligt att; jag citerar den svenska översättningen: "nästan i samma ögonblick som Harry kommit fram till denna slutsats blev han medveten om att han var naken."
No need for alarm; jag är säker på att WB är så pass kloka att de inte har Dan helt naken när det sitter 7-åringar i salongen, för i USA kan man ju för fanken bli stämd för allt! xD

Kommer inte ihåg att det stod "....blev han medveten om att han var naken". Men står det så, så kan ju tidningar få till det så det låter som porr (fast det inte e det) :roll:
Man ska aldrig lita på någonting som kan tänka på egen hand, om man inte kan se vilken hjärnan som finns bakom.

Användarvisningsbild
Tinnituzz
Akromantel

Inläggav Longbottom tis 09 sep 2008, 18:33

Ja, då har tidningen helt klart förstorat det :P
Nu måste jag slå upp boken :p
- And so the lion fell in love with the lamb.
- What a stupid lamb.
- What a sick, masochistic lion.

Användarvisningsbild
Longbottom
Boggart

Inläggav kristopher ons 10 sep 2008, 15:19

nea skrev:För det första så syftar Dan inte på HBP, utan på Deathly Hallows, och scenen han pratar om är kapitel 35 i boken, dvs. det som heter King's Cross. I det står det klart och tydligt att; jag citerar den svenska översättningen: "nästan i samma ögonblick som Harry kommit fram till denna slutsats blev han medveten om att han var naken."

Du har rätt.
kristopher skrev:Den scenen finns inte ens med i boken. Det låter lite läskigt när du väl säger det, porr i Harry Potter.

Det där behöver ju egentligen inte finnas i filmen.
På google när jag bildsökte 'Harry Potter' så fanns det en bild när Harry lågnaken bredvid Draco, som också var naken.
Men det var väll bara en stupid reklam bild eller något. Videon kan vara samma sak.
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Nästa

Återgå till Harry Potter-filmerna