Favorit Spel

Diskutera datorspel, konsolspel, mobilspel och Internetspel.

Re: Favorit Spel

Inläggav LuckeMasse sön 30 maj 2010, 16:30

Liten uppdaterng från min sida här.
Jag har nu ett PS3 också och det första spelet jag köpte var Batman Arkham Asylum.
Jag säger bara det. FYFAN VILKET JÄVLA SPEL!!! Så in i helvetes kul! Helt klart det största och bästa spelet jag någonsin har spelat! F*** you allt annat! kvalitén är GRYM! Handlingen fantastiskt mäktig! Röst skådespeleriet är fantastiskt grymt! Nä fyfan vilket jäkla spel.

Batman Arkham Asylum 10/10
Lego Batman The Video Game 8/10

LuckeMasse
Ministeriearbetare

Blogg: Se blogg (4)

Inläggav ElefantiS mån 31 maj 2010, 06:30

Vi köpte Narutp Shippuuden 2 i lördags till Wii, och det var mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara! :o XD

ElefantiS
Vilie

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Sev Fletcher tor 05 aug 2010, 20:23

Favoritspelen har ändrat en del :)

LEGO Harry Potter helt klart :D Så j*kla bäst. Vill INTE spela igenom det, vill inte att det skall ta sluut :( Rekommenderas!!

Ratchet and Clank. Har bara spelat ettan,trean och Crack in Time men det är alla SUPER bra :D Speciellt när man kan spela igenom det flera ggr efter varandra och bli bättre hela tiden.

The Sims 3. Först hata jag det för det var så mycket annorlunda än The Sims 2, men sen bara man kom in i det och lärde sej allt så blev det mycket bättre och mer om fattande än tvåan. Skulle aldrig kunna spela tvåan nu xD
House rules, Sammy. Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.

Användarvisningsbild
Sev Fletcher
Ministeriearbetare

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Dane tor 05 aug 2010, 21:08

Sev Fletcher skrev:The Sims 3. Först hata jag det för det var så mycket annorlunda än The Sims 2, men sen bara man kom in i det och lärde sej allt så blev det mycket bättre och mer om fattande än tvåan. Skulle aldrig kunna spela tvåan nu xD

Dessutom blir det nästan bara bättre iom alla expansioner XD Längtar efter den som ska komma i höst :D Blir en Sims 3 version av Nightlife för Sims 2 XD
Senast redigerad av Dane fre 06 aug 2010, 12:45, redigerad totalt 1 gång.
For One Day, min HP-fanfic - uppdaterad 22.10.10!!
Min fanart - updaterad 30.8.10

Användarvisningsbild
Dane
Basilisk

Blogg: Se blogg (5)

Inläggav Sev Fletcher fre 06 aug 2010, 10:03

Dane skrev:
Sev Fletcher skrev:The Sims 3. Först hata jag det för det var så mycket annorlunda än The Sims 2, men sen bara man kom in i det och lärde sej allt så blev det mycket bättre och mer om fattande än tvåan. Skulle aldrig kunna spela tvåan nu xD

Dessutom blir det nästan bara bättre iom alla expansioner XD Längtar efter den som ska komma i höst :D Blir en Sims 3 version av Nightlife för Sims 3 XD

Joo :D Har alla som kommit ut utom Drömjobb :) Dessutom är det bra för expasionerna kostar bara typ 35 euro (blir väl ungefär 350 kr om ja int har helt fel?) till sims 2 kostade de typ 50 euro :D

Användarvisningsbild
Sev Fletcher
Ministeriearbetare

Inläggav Dane fre 06 aug 2010, 12:46

Sev Fletcher skrev:
Dane skrev:

Dessutom blir det nästan bara bättre iom alla expansioner XD Längtar efter den som ska komma i höst :D Blir en Sims 3 version av Nightlife för Sims 3 XD

Joo :D Har alla som kommit ut utom Drömjobb :) Dessutom är det bra för expasionerna kostar bara typ 35 euro (blir väl ungefär 350 kr om ja int har helt fel?) till sims 2 kostade de typ 50 euro :D

Drömjobb är jättekul :D Tycker det är synd att man bara kan följa med vissa av yrkena dock... :(
Det är också en stor fördel, och NU har jag dessutom en dator som klarar av grundspel + expansioner, så jag passar på att köpa alla XD

EDIT: Nu fick jag ju dessutom klart vad jag ska hitta på! Spela Sims 8D
Fick sluta redan halv tre på jobbet idag och ingen annan är ledig, så har lite tråkigt...
For One Day, min HP-fanfic - uppdaterad 22.10.10!!
Min fanart - updaterad 30.8.10

Användarvisningsbild
Dane
Basilisk

Blogg: Se blogg (5)

Inläggav Sev Fletcher fre 06 aug 2010, 19:45

Dane skrev:
Sev Fletcher skrev:
Dane skrev:

Drömjobb är jättekul :D Tycker det är synd att man bara kan följa med vissa av yrkena dock... :(
Det är också en stor fördel, och NU har jag dessutom en dator som klarar av grundspel + expansioner, så jag passar på att köpa alla XD

EDIT: Nu fick jag ju dessutom klart vad jag ska hitta på! Spela Sims 8D
Fick sluta redan halv tre på jobbet idag och ingen annan är ledig, så har lite tråkigt...

Haha vad bra :) Själv har jag spelat så mycket Sims de senaste veckorna att jag är riktigt fyrkantig i ögonen xD

Användarvisningsbild
Sev Fletcher
Ministeriearbetare

Inläggav Professor Amesco sön 02 jan 2011, 15:27

Nu har jag nördat ner mig i The Sims 2 och Simcity x) Så jag kommer nog få fyrkantiga ögon ganska snart jag också ^^
"Ä, kom igen nu, Harry. Det är inte quidditch som är populärt, det är du! Du har aldrig varit mer intressant, och uppriktigt sagt har du aldrig varit mer omtyckt av tjejer."

Hermione Granger

Användarvisningsbild
Professor Amesco
Hippogriff

Blogg: Se blogg (3)

Inläggav ElefantiS mån 03 jan 2011, 17:11

Legend of Zelda: Skyward Sword kommer ut snart! Förbeställt och väntar som fan på det. Helt klart att den kommer att komma upp högt i min favoritspel-lista.

ZELDA, LIKE, FTW!

Ohmygod, jag längtar SÅ tills mars!

ElefantiS
Vilie

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav kristopher tis 04 jan 2011, 01:52

ElefantiS skrev:Legend of Zelda: Skyward Sword kommer ut snart! Förbeställt och väntar som fan på det. Helt klart att den kommer att komma upp högt i min favoritspel-lista.

ZELDA, LIKE, FTW!

Ohmygod, jag längtar SÅ tills mars!

*pil uppåt*
Die hard Zelda-fan det där :ugeek:
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

FöregåendeNästa

Återgå till Spel