Tv-spels konsoler

Diskutera datorspel, konsolspel, mobilspel och Internetspel.

Tv-spels konsoler

Inläggav Arya sön 15 mar 2009, 10:09

Här kan man väl typ skriva olika saker om olika Tv-spels konsoler och spel till dom osv.
Vi har ett Nintendo Game cube och hade tänkt köpa ett Nintendo Wii också. :D
Är det någon som har ett Nintendo Wii som har något spel att rekomendera? :D
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Re: Tv-spels konsoler

Inläggav kristopher sön 15 mar 2009, 10:21

Vad för några spel gillar du? Själv har jag Wii, men jag kan inte rekommendera något förrän jag vet vad du gillar.

Själv har jag Wii och ps2 (playstation 2).

*Nu ska jag gå och spela Star Wars Battlefront*
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Arya sön 15 mar 2009, 12:14

kristopher skrev:Vad för några spel gillar du? Själv har jag Wii, men jag kan inte rekommendera något förrän jag vet vad du gillar.

ok :D , jag gillar nog det mesta men, jag gillar mycket med äventyr och så gillar jag tex några spel som jag har spelat hos andra: Gitarr hero 4, sen finns det ett spel som jag inte vet vad det heter men man är en boll och så ska man åka omkring och samla diamanter på olika banor, och så gillar jag wii sports och Zelda twillight princess mm. :D (jag gillar inte skjuta spel där man bara ska skjuta ihjäl alla.)
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav kristopher sön 15 mar 2009, 12:36

Arya skrev:
kristopher skrev:Vad för några spel gillar du? Själv har jag Wii, men jag kan inte rekommendera något förrän jag vet vad du gillar.

ok :D , jag gillar nog det mesta men, jag gillar mycket med äventyr och så gillar jag tex några spel som jag har spelat hos andra: Gitarr hero 4, sen finns det ett spel som jag inte vet vad det heter men man är en boll och så ska man åka omkring och samla diamanter på olika banor, och så gillar jag wii sports och Zelda twillight princess mm. :D (jag gillar inte skjuta spel där man bara ska skjuta ihjäl alla.)

Ja, Zelda Twillight Princess är otroligt bra. Det är ju Guitar Hero 4 också. Sen rekommenderar jag Harry Potter och Fenixorden (det kanske är bättre att vänta på Halvblodsprinsen då), jag har aldrig spelat det men hört att man bara behöver säga besvärjelsens namn (Wii har en inbyggd mikrofon).
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav nidam sön 15 mar 2009, 13:11

Jag (tillsammans med brorsan) har, dom lite (mycket) äldre, Super Nintendo å Nintendo 64 :P Och Playstation 2 å XBox 360 :) Spelar inte så mycket nintendo, men på XBox är det väl mest NHL 09 å nått fajtarspel jag inte kommer ihåg vad det heter å på PS2 är det väl mest Guitar Hero å Singstar :)
When you want to give up and your heart's about to break
Remember that you're perfect; God makes no mistakes
- Welcome to wherever you are, Bon Jovi

Användarvisningsbild
nidam
Boggart

Inläggav nettan sön 15 mar 2009, 15:48

Jag ska köpa Wii någon gång under veckan som jag kommer hem :D Är det någon som vet om det finns något som liknar Singstar till Wii?? Isåfall så vill jag gärna veta det ;) :)
Some say the world will end in fire, som say in ice.

nettan
Sfinx

Inläggav Arya sön 15 mar 2009, 20:54

kristopher skrev:
Arya skrev:

Ja, Zelda Twillight Princess är otroligt bra. Det är ju Guitar Hero 4 också. Sen rekommenderar jag Harry Potter och Fenixorden (det kanske är bättre att vänta på Halvblodsprinsen då), jag har aldrig spelat det men hört att man bara behöver säga besvärjelsens namn (Wii har en inbyggd mikrofon).

HÄFTIGT!!!!

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav Arya sön 15 mar 2009, 20:55

nidam skrev:Jag (tillsammans med brorsan) har, dom lite (mycket) äldre, Super Nintendo å Nintendo 64 :P Och Playstation 2 å XBox 360 :) Spelar inte så mycket nintendo, men på XBox är det väl mest NHL 09 å nått fajtarspel jag inte kommer ihåg vad det heter å på PS2 är det väl mest Guitar Hero å Singstar :)

Vi har nog också något sånt Nintendo 64 nergrävt nånstans i Hobby rummet. :D

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav Ida Sewer ons 29 jul 2009, 22:16

Min familj är nog ganska ensam om att aldrig ha haft någon TV-spels konsol någonsin :roll:
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Professor Amesco fre 31 jul 2009, 13:45

Jag har endast PlayStation 2, men det räcker gott och väl :D
"Ä, kom igen nu, Harry. Det är inte quidditch som är populärt, det är du! Du har aldrig varit mer intressant, och uppriktigt sagt har du aldrig varit mer omtyckt av tjejer."

Hermione Granger

Användarvisningsbild
Professor Amesco
Hippogriff

Blogg: Se blogg (3)

Nästa

Återgå till Spel