En grej som kan göra att voldermort kan komma tillbaka

Ett forum för er som vill diskutera samtliga Harry Potter-böckerna.

Re: En grej som kan göra att voldermort kan komma tillbaka

Inläggav harry potter2 fre 22 maj 2009, 12:47

Har också hört något rykte om att de ska bli nya böcker. Men om de stämmer vet man ju inte. Men man kan ju hoppas.

Men nu får vi vänta på filmerna. Även jag tycker att dom suger om man jämför med böckerna. :shock:
Jag lyssnar på Harry Potter genom ljudböcker. Så jag kanske inte alltid stavar namn rätt.

Användarvisningsbild
harry potter2
Dementor

Blogg: Se blogg (5)

Inläggav Morotskaka sön 24 maj 2009, 12:16

Det ska komma en ny bok ingen Harry Potter bok dock men det gick ett program för nästan exakt ett år sedan som hette "J.K Rowlings magiska år" där hon sa att hon höll på att skriva en politisk saga för barn. När den kommer ut vet jag inte, någon som vet?
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav klua tis 26 maj 2009, 08:44

ingen anning men jag hoppas att den kommer snart. det skulle vara kul att se hur allt började :)

klua
Mugglare

Inläggav Lindberg fre 05 jun 2009, 16:20

Ska hon göra mer Harry Potter böcker så ska hon återuppväcka Snape
Nej här hjälper inga knytnävar.
Våldlöser ingenting.
Jag har stött på många översittare i mina dar och det finns bara ett sätt att hanskas med sådana.
Man måstr trotsa dom.

Ingenting är omöjligt så länge man tror på hjärtat i korten.

Lindberg
Trolldomsminister

Inläggav Ida Sewer sön 07 jun 2009, 08:16

Lindberg skrev:Ska hon göra mer Harry Potter böcker så ska hon återuppväcka Snape

Och Sirius Black och Dumbledore och Monsterögat Moody, och Lupin och Tonks och Dobby...
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Morotskaka sön 07 jun 2009, 11:07

Ida Sewer skrev:
Lindberg skrev:Ska hon göra mer Harry Potter böcker så ska hon återuppväcka Snape

Och Sirius Black och Dumbledore och Monsterögat Moody, och Lupin och Tonks och Dobby...

Fast det känns ändå som om de räcker när sjunde boken var klar. Tänk om nästa del skulle blivit rena, rama katastrofen! Men det skulle vara roligt om hon skrev Hogwarts historia. Eller någon annan faktabok,skolbok.
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav harry potter2 sön 07 jun 2009, 14:51

Morotskaka skrev:
Ida Sewer skrev:

Fast det känns ändå som om de räcker när sjunde boken var klar. Tänk om nästa del skulle blivit rena, rama katastrofen! Men det skulle vara roligt om hon skrev Hogwarts historia. Eller någon annan faktabok,skolbok.

Tror att de redan finns. Men tror inte att de är hon som har skrivit dom. Kommer inte i håg.
Jag lyssnar på Harry Potter genom ljudböcker. Så jag kanske inte alltid stavar namn rätt.

Användarvisningsbild
harry potter2
Dementor

Inläggav Morotskaka sön 07 jun 2009, 15:58

Är du säker? De böckerna jag vet som finns är "magiska vidunder och var man hittar dem" och "quidditch genom tiderna". De är i alla fall skrivna av J.K Rowling själv.

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav harry potter2 mån 08 jun 2009, 13:12

Morotskaka skrev:Är du säker? De böckerna jag vet som finns är "magiska vidunder och var man hittar dem" och "quidditch genom tiderna". De är i alla fall skrivna av J.K Rowling själv.

Okej. Men har för mig att de var en i min förra klass som lästa Hogwarts historia...

Användarvisningsbild
harry potter2
Dementor

Inläggav Morotskaka mån 08 jun 2009, 20:13

harry potter2 skrev:
Morotskaka skrev:Är du säker? De böckerna jag vet som finns är "magiska vidunder och var man hittar dem" och "quidditch genom tiderna". De är i alla fall skrivna av J.K Rowling själv.

Okej. Men har för mig att de var en i min förra klass som lästa Hogwarts historia...

Hm.. jaa det kanske finns. Vad vet jag!? xD

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

FöregåendeNästa

Återgå till Harry Potter-böckerna