Bästa vän

Ett forum för alla, framförallt tjejer, som vill delta aktivt med diskussion kring specifika tjejämnen.

Re: Bästa vän

Inläggav Arya lör 04 jul 2009, 18:18

kristopher skrev:
Arya skrev:Ja, det är roligt att vara många, men just 3 då blir det ofta så att någon blir liksom lite utanför,så blev det för mig och 2 av mina kompisar.. :)

Oki, känns dåligt att skriva i ts. Men, jag blev bara tvungen att svara :D
Ja, så blir det oftast med just tre. Mina två gamla kompisar (en av dem är inte min kompis längre xD) blev alltid askaxiga då. Mot mig :( Fast jag kan inte säga att jag var helt oskyldig heller ^^'

njae, det är ju oftast så att alla gör något fel när man är 3 st..^^'
Med mina kompisar när vi var 3, jag var inte heller så oskyldig, det blev riktigt mycket skitsnack om varandra och så, alla blev ledsna och arga och så, men sen sa vi förlåt till varandra, och jag är fortfarande vän med dem, men jag är mer med några andra och dem mer med varandra.. :) För vi fattade att det inte gick så bra om vi var 3 stycken, då blev det bråk.. (jag snackade även skit och jag skäms för det, vill inte tänka på det, jag kommer ALDRIG göra det igen...så, kan vi prata om något annat nu? ^^^ :roll:
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Eilonwy sön 05 jul 2009, 10:15

Arya skrev:
kristopher skrev:
Arya skrev:Ja, det är roligt att vara många, men just 3 då blir det ofta så att någon blir liksom lite utanför,så blev det för mig och 2 av mina kompisar.. :)

Oki, känns dåligt att skriva i ts. Men, jag blev bara tvungen att svara :D
Ja, så blir det oftast med just tre. Mina två gamla kompisar (en av dem är inte min kompis längre xD) blev alltid askaxiga då. Mot mig :( Fast jag kan inte säga att jag var helt oskyldig heller ^^'

Med mina kompisar när vi var 3, jag var inte heller så oskyldig, det blev riktigt mycket skitsnack om varandra och så, alla blev ledsna och arga och så, men sen sa vi förlåt till varandra, och jag är fortfarande vän med dem, men jag är mer med några andra och dem mer med varandra.. :) För vi fattade att det inte gick så bra om vi var 3 stycken, då blev det bråk.. (jag snackade även skit och jag skäms för det, vill inte tänka på det, jag kommer ALDRIG göra det igen...så, kan vi prata om något annat nu? ^^^ :roll:

nope ;) i vårt gäng snackar vi skit om varandra hela tiden, det är en del av det naturliga ... ;P men han som snackar mest skit har börjat vara lite med andra, han hänger efter en av oss tjejer, och är (enligt mig) lite väl fjäskig, för han är mycket snällare mot henne än alla andra. Särskilt jag vet det, för jag *gillade* honom ett tag -.- men, men, det är faktiskt inte lika mycket skitsnack just nu, iaf. hursomhelst är jag så van vid det så jag reagerar liksom inte :P alla i klassen snackar skit om oss ändå xD
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Inläggav Arya sön 05 jul 2009, 14:18

Eilonwy skrev:
Arya skrev:
kristopher skrev:Oki, känns dåligt att skriva i ts. Men, jag blev bara tvungen att svara :D

Med mina kompisar när vi var 3, jag var inte heller så oskyldig, det blev riktigt mycket skitsnack om varandra och så, alla blev ledsna och arga och så, men sen sa vi förlåt till varandra, och jag är fortfarande vän med dem, men jag är mer med några andra och dem mer med varandra.. :) För vi fattade att det inte gick så bra om vi var 3 stycken, då blev det bråk.. (jag snackade även skit och jag skäms för det, vill inte tänka på det, jag kommer ALDRIG göra det igen...så, kan vi prata om något annat nu? ^^ :roll:

nope ;) i vårt gäng snackar vi skit om varandra hela tiden, det är en del av det naturliga ... ;P men han som snackar mest skit har börjat vara lite med andra, han hänger efter en av oss tjejer, och är (enligt mig) lite väl fjäskig, för han är mycket snällare mot henne än alla andra. Särskilt jag vet det, för jag *gillade* honom ett tag -.- men, men, det är faktiskt inte lika mycket skitsnack just nu, iaf. hursomhelst är jag så van vid det så jag reagerar liksom inte :P alla i klassen snackar skit om oss ändå xD

Okej, jag är typ "allergisk" mot skitsnack kan man säga..xD i alla fall om jag själv snackar skit, jag mådde ju dåligt av det jätte lång tid efter.. :roll:
men en sak som jag tycker är skönt, nu är allt jätte skönt inom vårt "gäng", ingen snackar skit nånsin och alla är med alla, sen är det ju vissa som är med varandra lite oftare, och vi stötar varandra när andra är elaka mot oss, just nu känns det som att inget kan få oss att må dåligt om vi fortsätter att stöta varandra... :P :) :D ;)
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav Toyou tis 07 jul 2009, 14:18

Arya skrev:nope ;) i vårt gäng snackar vi skit om varandra hela tiden, det är en del av det naturliga ... ;P men han som snackar mest skit har börjat vara lite med andra, han hänger efter en av oss tjejer, och är (enligt mig) lite väl fjäskig, för han är mycket snällare mot henne än alla andra. Särskilt jag vet det, för jag *gillade* honom ett tag -.- men, men, det är faktiskt inte lika mycket skitsnack just nu, iaf. hursomhelst är jag så van vid det så jag reagerar liksom inte :P alla i klassen snackar skit om oss ändå xD

Okej, jag är typ "allergisk" mot skitsnack kan man säga..xD i alla fall om jag själv snackar skit, jag mådde ju dåligt av det jätte lång tid efter.. :roll:
men en sak som jag tycker är skönt, nu är allt jätte skönt inom vårt "gäng", ingen snackar skit nånsin och alla är med alla, sen är det ju vissa som är med varandra lite oftare, och vi stötar varandra när andra är elaka mot oss, just nu känns det som att inget kan få oss att må dåligt om vi fortsätter att stöta varandra... :P :) :D ;)[/quote]

Okej, det är ju jättebra att ni kan lita på varandra så mycket :D
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Arya tis 07 jul 2009, 15:05

Toyou skrev:
Arya skrev:nope ;) i vårt gäng snackar vi skit om varandra hela tiden, det är en del av det naturliga ... ;P men han som snackar mest skit har börjat vara lite med andra, han hänger efter en av oss tjejer, och är (enligt mig) lite väl fjäskig, för han är mycket snällare mot henne än alla andra. Särskilt jag vet det, för jag *gillade* honom ett tag -.- men, men, det är faktiskt inte lika mycket skitsnack just nu, iaf. hursomhelst är jag så van vid det så jag reagerar liksom inte :P alla i klassen snackar skit om oss ändå xD

men en sak som jag tycker är skönt, nu är allt jätte skönt inom vårt "gäng", ingen snackar skit nånsin och alla är med alla, sen är det ju vissa som är med varandra lite oftare, och vi stötar varandra när andra är elaka mot oss, just nu känns det som att inget kan få oss att må dåligt om vi fortsätter att stöta varandra... :P :) :D ;)

Okej, det är ju jättebra att ni kan lita på varandra så mycket :D[/quote]
aaa, det känns verkligen jätte skönt, och ännu roligare blir det eftersom att vi kaanske ska bilda ett band, jag och en till av oss vill det vet jag, och vi ska fråga dem andra, och det har cvarit en av mina stora drömmar jätte länge... :D :P

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav Eilonwy tis 07 jul 2009, 16:36

Arya skrev:
Toyou skrev:

Okej, det är ju jättebra att ni kan lita på varandra så mycket :D

aaa, det känns verkligen jätte skönt, och ännu roligare blir det eftersom att vi kaanske ska bilda ett band, jag och en till av oss vill det vet jag, och vi ska fråga dem andra, och det har cvarit en av mina stora drömmar jätte länge... :D :P[/quote]

naww, jag vill också, men jag är typ den enda av oss med icke-realistiska drömmar -.- jag till en tjej att jag ville bli författare eller sångerska, och hon bah "Det är allas drömyrken". visst, men sedan finns det faktiskt de som HAR de yrkena -.-
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Inläggav nettan tis 07 jul 2009, 21:14

Jag vill också ha ett band!!!
Speciellt nu när jag har lärt mig spela gitarr så att jag kan spela och sjunga till.
Jag känner en tjej som jag är väldigt bra kompis med som också vill men hon "orkar" inte. :cry: sen känner jag flera som är jätte musikaliska men dom tycker typ att det är barnsligt, vilket jag försöker övertyga dom att det inte är. Jag menar hur många barn är det som har kända band om man jämför med vuxna??
Some say the world will end in fire, som say in ice.

nettan
Sfinx

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Arya ons 08 jul 2009, 18:40

Eilonwy skrev:

naww, jag vill också, men jag är typ den enda av oss med icke-realistiska drömmar -.- jag till en tjej att jag ville bli författare eller sångerska, och hon bah "Det är allas drömyrken". visst, men sedan finns det faktiskt de som HAR de yrkena -.-

Ja, det finns det, och min kusin har ett band och det går jätte bra för dem, om man är några stycken som verkligen försöker och tränar så kan det oftast gå riktigt bra, hoppas att någon mer upptäcker att den också vill det.. :)

nettan skrev:Jag vill också ha ett band!!!
Speciellt nu när jag har lärt mig spela gitarr så att jag kan spela och sjunga till.
Jag känner en tjej som jag är väldigt bra kompis med som också vill men hon "orkar" inte. :cry: sen känner jag flera som är jätte musikaliska men dom tycker typ att det är barnsligt, vilket jag försöker övertyga dom att det inte är. Jag menar hur många barn är det som har kända band om man jämför med vuxna??

Det är inte alls barnsligt, det är ju coolt, eller nåt.. :D 8-)
Först så ville min kompis inte, men jag lyckades övertala henne och nu vill hon också jätte mycket, du kanske också kan lyckas övertala din kompis... :? :)

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav Ha<3Gi fre 10 jul 2009, 11:39

Jag har två bästa vänner. Den ena bor fyra mil från mig, men vi ses ändå, under skolan, två, tre gånger i veckan. Den andra är två år yngre och går i min skola. Båda mina bästa vänner och jag har utnämnt oss till låtsassyskon.
"To fight like a girl is to death and without mercy."
// Emilie Autumn.

“This isn’t the end of the war. It hasn’t even started yet.”
// Vox, the female elven warrior © Ha<3Gi

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Ort: Någonstans mellan The Wizarding World och Middle-Earth :D
Blogg: Se blogg (26)

Inläggav JoJo Weasley fre 10 jul 2009, 13:39

Yaaay!! Xue kommer hit om ca en timme!! :D :D