Naglar

Ett forum för alla, framförallt tjejer, som vill delta aktivt med diskussion kring specifika tjejämnen.

Re: Naglar

Inläggav vetInte fre 10 jul 2009, 13:05

Jag har typ mellanlånga naglar annars kan man ju typ inte göra nånting, inte jag iaf.
Förut hade jag typ jättelånga naglar men dom gick bara av hela tiden så jag klippte ner dom.
Jag lackar väl dom typ nån gång ibland när jag har tråkigt, sen tar jag bort det typ efter en dag...

vetInte
Mugglare

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Igloo97 sön 07 feb 2010, 16:00

Ida Sewer skrev:Jag håller på mycket med hästar, så även för mig är det jäkligt svårt att ha långa naglar... Men jag är inte så jätteintresserad av dom heller, det är klart att det är kul att ha snygga naglar men det finns andra saker jag prioriterar ;)
Men nu satt jag faktiskt i morse och gjorde i ordning naglarna, filade dem (de blir så flisiga i stallet så det gör jag en eller ett par gånger i veckan) och målade korallfärgat lack på. Fast jag vet inte om det blir länge jag har det kvar, för jag stör mig på färgen redan... :geek:

Jag håller också på ganska mkt med hästar,rider nybörjargrupp på onsdagar,men har ridit fyra år innan,och det är väldigt opraktiskt att ha målade naglar i stallet,plus att det fastnar rätt mkt smuts under dem...jag bryr mig faktiskt inte om mina naglar alls x) Jag biter nämligen på dem x) försöker sluta,men det går väl sådär o.O
"Who I am, Who I'm not, Who I want to be." ~ The Fray, You found me.

Nemo ♥

Användarvisningsbild
Igloo97
Dementor

Blogg: Se blogg (3)

Inläggav Sev Fletcher mån 08 feb 2010, 18:09

Sysslar även jag med hästar. Har därför ej särskilt långa naglar.
Lackar naglarna gör jag väldigt ofta, för det mesta i klara glada färger. Ibland båda händerna, ibland bara ena. Ibland alla fingrar samma färg, ibland olika på alla. Väldigt varierande alltså :)
House rules, Sammy. Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.

Användarvisningsbild
Sev Fletcher
Ministeriearbetare

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Ha<3Gi tor 04 mar 2010, 15:56

Jag hade en nagel som var kanske fem mm som jag sparat på i sådär två månader, och så bröts den igår. Jag är väl inte jättehysterisk, men jag hade ju tänkt att göra fransk manikyr på den i helgen!
"To fight like a girl is to death and without mercy."
// Emilie Autumn.

“This isn’t the end of the war. It hasn’t even started yet.”
// Vox, the female elven warrior © Ha<3Gi

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Ort: Någonstans mellan The Wizarding World och Middle-Earth :D
Blogg: Se blogg (26)

Inläggav JoJo Weasley tis 16 mar 2010, 17:38

Okeej, nu har jag blivit ännu mer besatt x) Naglarna är som ett eget liv. De har blivit ett av mina största intressen, och jag byter färg så ofta jag bara orkar! De är alla jämnlånga tack vare nagelförstärkningen från Depend som jag använder under alla färger :D
bellacissy.blogg.se

- Två systrar som bloggar om livet

Användarvisningsbild
JoJo Weasley
Dementor

Blogg: Se blogg (2)

Föregående

Återgå till Tjejsnack