Kär?

Ett forum för alla, framförallt tjejer, som vill delta aktivt med diskussion kring specifika tjejämnen.

Re: Kär?

Inläggav Xue fre 30 apr 2010, 18:26

Igloo97 skrev:
Xue skrev:
Love_HarryPotter skrev:Jag har vart kär i en kille i ungefär 1 månad nu, och jag vet inte vad jag ska göra! Han är så söt och snygg ^^ men jag har aldrig pratat med honom även fast han går i samma klass som mig. Och jag vet inte vad jag ska göra längre för han har inte mobil elr msn, och jag är aldeles för blyg för att gå fram o börja prata :/ så himla jobbigt...

Försök och lär känna honom antar jag :)
Själv är jag kär i en kille som går i min klass.
Vi pratar ganska mycket med varandra, skojar och skämtar och om jag ska vara helt ärlig så känns det nästan som han gillar mig också.
Problemet är att han är en av de mer "sportiga" killarna och en av dem också som påstås sig aldrig vara kära i någon..
*suck*

wow. Det där var... Skrämmande likt hur det är för mig o.O

Eller hur är det jobbigt! :)
Vissa killar kan bara vara för jobbiga ibland... -.-'
Som alla vet börjar de mesta med ett beslut, som sedan följs av ord och efter det handling.
Detta började med en tanke.

- Ur min nya twilightfic Something new

Användarvisningsbild
Xue
Grindylogg

Blogg: Se blogg (1)

Inläggav Igloo97 lör 01 maj 2010, 00:35

Xue skrev:
Igloo97 skrev:
Xue skrev:
Love_HarryPotter skrev:Jag har vart kär i en kille i ungefär 1 månad nu, och jag vet inte vad jag ska göra! Han är så söt och snygg ^^ men jag har aldrig pratat med honom även fast han går i samma klass som mig. Och jag vet inte vad jag ska göra längre för han har inte mobil elr msn, och jag är aldeles för blyg för att gå fram o börja prata :/ så himla jobbigt...

Försök och lär känna honom antar jag :)
Själv är jag kär i en kille som går i min klass.
Vi pratar ganska mycket med varandra, skojar och skämtar och om jag ska vara helt ärlig så känns det nästan som han gillar mig också.
Problemet är att han är en av de mer "sportiga" killarna och en av dem också som påstås sig aldrig vara kära i någon..
*suck*

wow. Det där var... Skrämmande likt hur det är för mig o.O

Eller hur är det jobbigt! :)
Vissa killar kan bara vara för jobbiga ibland... -.-'

Ja eller hur!! :x ^^
"Who I am, Who I'm not, Who I want to be." ~ The Fray, You found me.

Nemo ♥

Användarvisningsbild
Igloo97
Dementor

Blogg: Se blogg (3)

Inläggav Dane ons 05 maj 2010, 19:25

Ja, jag är sambo nuförtiden så för mig går nog allt bara fint... xD
For One Day, min HP-fanfic - uppdaterad 22.10.10!!
Min fanart - updaterad 30.8.10

Användarvisningsbild
Dane
Basilisk

Blogg: Se blogg (5)

Inläggav RebSnape mån 27 jun 2011, 14:48

Hej!
När jag gick i sjuan kom jag på att jag var bisexuell genom att jag kärade ner mig i en av skolans snyggaste tjejer. Det var skit jobbigt, jag menar hon var snygg och populär och hade pojkvän. Jag kom över henne strax innan vi skulle gå ut nian, efter det så fick jag veta att hon också var bi och att vi hade ungefär samma bakgrund och intressen. :D :D jaja. Just för tillfället dejtar jag en lite äldre kille som är helt underbar. Han är precis som tjejen jag blev kär i fast han är ju då kille... Och han säger att han gillar mig :D
Åh, mycket bra .... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magiskt utbildningen inte har slösats bort på dig, Potter." Spöken är genomskinliga.

Användarvisningsbild
RebSnape
Husalf

Blogg: Se blogg (2)

Föregående

Återgå till Tjejsnack