Inredning!

Ett forum för alla, framförallt tjejer, som vill delta aktivt med diskussion kring specifika tjejämnen.

Re: Inredning!

Inläggav GryffindorBlack mån 23 mar 2009, 20:40

Ring snabbt Hannah o.o
Mamma kommer snart xD
I'm with the vampire-ofcourse, I am a Vampire ~~

GryffindorBlack
Husalf

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Ha<3Gi tis 24 mar 2009, 16:32

Jag är sjuk, så vi har passat på att städa lite i mitt rum. Förändringen är att HP-böckerna och filmerna står i mitt rum, lite bättre ordning i leksakshyllan också.
Enligt mig: STOR förändring.
"To fight like a girl is to death and without mercy."
// Emilie Autumn.

“This isn’t the end of the war. It hasn’t even started yet.”
// Vox, the female elven warrior © Ha<3Gi

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Ort: Någonstans mellan The Wizarding World och Middle-Earth :D
Blogg: Se blogg (26)

Inläggav Toyou tis 24 mar 2009, 17:27

haha, okej! :D Jo, men det såklart att man vill ha HP-filmerna och böckerna i sitt rum :D Det känns ju mer som om det tillhör en själv på riktigtXD o :D
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav Ha<3Gi tis 24 mar 2009, 17:49

Det var mammas idé, men jag är ändå rätt nöjd med den idén.
"To fight like a girl is to death and without mercy."
// Emilie Autumn.

“This isn’t the end of the war. It hasn’t even started yet.”
// Vox, the female elven warrior © Ha<3Gi

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Ort: Någonstans mellan The Wizarding World och Middle-Earth :D
Blogg: Se blogg (26)

Inläggav GryffindorBlack tis 24 mar 2009, 18:00

Okej ^^''
min harry potter och halvblodsprinsen är borta ._.''
Tror min vän Liv har snott den >:(
I'm with the vampire-ofcourse, I am a Vampire ~~

GryffindorBlack
Husalf

Inläggav Toyou tis 24 mar 2009, 19:01

Haha vilken vän, eller vilken vän som misstänker sin vän :D

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav solnea tis 14 apr 2009, 15:29

mitt rum har vita väggar som knappt syns eftersom jag har en massa affischer uppe på väggarna snetak. 2 sängar det är tänkt att min lillebror ska sova i den ena men han sover inne hos mamma och pappa så det är som min lilla pysselhörna den är oftast överbelamrad med papper och grejer. en blå byrå med blommor på står med baksidan mot den sängen. Bredvid min säng står ett nattduksbord som också det oftast är överbelamrat mede papper böcker och andra saker. I huvudändan på sängei ena hörnet sitter min nalle som är ungefär en halvmeter hög och mörkbrun han har också en tröja på sig som är gröbn och blå randig som jag stickat ganska bra jort om jag får skryta lite. I ett av hörnen står en hörbnhylla och bredvid den en bokhylla prppfull med böcker och sedan en tv. 2 skåp finns det också ett där jag har grejer och stort som är som ett skrivbord men använder det inte så mycket eftersom jag oftast siter på sängen och skriver eller gör läxor. sorry är inte så långrandig av mig så någon mer noggran beskrivning får ni inte
I can do it all and more

Användarvisningsbild
solnea
Dödsätare

Inläggav Toyou tis 14 apr 2009, 20:51

solnea skrev:mitt rum har vita väggar som knappt syns eftersom jag har en massa affischer uppe på väggarna snetak. 2 sängar det är tänkt att min lillebror ska sova i den ena men han sover inne hos mamma och pappa så det är som min lilla pysselhörna den är oftast överbelamrad med papper och grejer. en blå byrå med blommor på står med baksidan mot den sängen. Bredvid min säng står ett nattduksbord som också det oftast är överbelamrat mede papper böcker och andra saker. I huvudändan på sängei ena hörnet sitter min nalle som är ungefär en halvmeter hög och mörkbrun han har också en tröja på sig som är gröbn och blå randig som jag stickat ganska bra jort om jag får skryta lite. I ett av hörnen står en hörbnhylla och bredvid den en bokhylla prppfull med böcker och sedan en tv. 2 skåp finns det också ett där jag har grejer och stort som är som ett skrivbord men använder det inte så mycket eftersom jag oftast siter på sängen och skriver eller gör läxor. sorry är inte så långrandig av mig så någon mer noggran beskrivning får ni inte

Vad fint det låter :) Har också en nalle jag gjort själv och den är jättebra sydd. Det enda felet med den är att det är ett stort hål i magen så all bomull har åkt ut, men det är ju bara detaljer^^'

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav solnea lör 13 jun 2009, 10:51

Toyou skrev:
solnea skrev:mitt rum har vita väggar som knappt syns eftersom jag har en massa affischer uppe på väggarna snetak. 2 sängar det är tänkt att min lillebror ska sova i den ena men han sover inne hos mamma och pappa så det är som min lilla pysselhörna den är oftast överbelamrad med papper och grejer. en blå byrå med blommor på står med baksidan mot den sängen. Bredvid min säng står ett nattduksbord som också det oftast är överbelamrat mede papper böcker och andra saker. I huvudändan på sängei ena hörnet sitter min nalle som är ungefär en halvmeter hög och mörkbrun han har också en tröja på sig som är gröbn och blå randig som jag stickat ganska bra jort om jag får skryta lite. I ett av hörnen står en hörbnhylla och bredvid den en bokhylla prppfull med böcker och sedan en tv. 2 skåp finns det också ett där jag har grejer och stort som är som ett skrivbord men använder det inte så mycket eftersom jag oftast siter på sängen och skriver eller gör läxor. sorry är inte så långrandig av mig så någon mer noggran beskrivning får ni inte

Vad fint det låter :) Har också en nalle jag gjort själv och den är jättebra sydd. Det enda felet med den är att det är ett stort hål i magen så all bomull har åkt ut, men det är ju bara detaljer^^'

alltså jag har inte gjort själva nallen själv för honom fick jag när jag var bara 2 månader gammal men jag har stickat en tröja åt honom
I can do it all and more

Användarvisningsbild
solnea
Dödsätare

Inläggav Morotskaka lör 13 jun 2009, 11:36

Mitt rum är... litet. Väldigt litet. Jag har ett skrivbord i trä med massor av saker, kort, skivor. Där står också min bärbara dator som äntligen blev min i julas efter år av sparande. Mitt emot finns en vit liten byrå med saker som inte får plats på skrivbordet!xD Jag vågar knappt öppna och titta vad jag har där!xD På en gammal koffert står en CD spelare, som jag använder ytterst sällan eftersom Spotify stigit in i mitt liv!
Min bokhylla är också inbyggd. Den är chokladbrun med vaniljvita bambuväxter som växer längst väggarna på den. Jäpp, det är jag som är konstnären! ;)
Jag har en helkroppsspegel mitt i rummet. Och gissa vem som hänger bredvid? Jo, min Daniel Radcliffe autograf, såklart!
Jag har en stor säng med stöd som en soffa. Och bredvid finns en ful, stor byrå, där jag har mina kläder. Bara för att piffa upp den lite har jag klistrat stickers på den. Fråga mig inte om den blev finare. För det blev den inte.
I övrigt då? Jo, mitt fönster är fylld med kaktusar? Den ända blomman man typ aldrig behöver vattna. Det finns lite plast blommor som hänger på väggarna. Jag har doftljus överallt och gigantiska kanelstänger som sitter i ett lavendelbad. Hehe :oops:
Sedan täcker jag mina persikofärgade randiga väggar med gamla vinylskivor och gamla affischer som jag köpte i London för två år sedan. Där har ni det!xD
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

FöregåendeNästa

Återgå till Tjejsnack