Var föredrar ni då, alla där ute?

Ett forum för alla, framförallt tjejer, som vill delta aktivt med diskussion kring specifika tjejämnen.

Var föredrar ni då, alla där ute?

Inläggav trädkvist sön 21 aug 2011, 18:03

Eftersom Eilonwy skapade en tråd om vad KILLAR gillar hos tjejer/killar, så skapar jag en för er damer ute i världen :-)

Så, vad gillar ni hos killar/tjejer? Vad faller den här sidan av könet för när det gäller motpartnar i PS population?

trädkvist
Mugglare

Blogg: Se blogg (0)

Re: Var föredrar ni då, alla där ute?

Inläggav Eilonwy sön 21 aug 2011, 19:59

Utseendemässigt: Intensiv/söt blick, snyggt hår (helst brunt), inte supermuskulös Taylor Lautner.
Personlighet: Accepterande, personlig, bra musiksmak, bra smak i allmänhet (på filmer, böcker osv), inte säga nedlåtande kommentarer. Och lite retsam, men inte så det blir elakt.

Ouch, I'm done for.
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Inläggav trädkvist mån 22 aug 2011, 13:09

Eilonwy skrev:Utseendemässigt: Intensiv/söt blick, snyggt hår (helst brunt), inte supermuskulös Taylor Lautner.
Personlighet: Accepterande, personlig, bra musiksmak, bra smak i allmänhet (på filmer, böcker osv), inte säga nedlåtande kommentarer. Och lite retsam, men inte så det blir elakt.

Ouch, I'm done for.

Vad är en bra smak på filmer/böcker/musik osv i dina ögon? Bra smak för mig kan ju vara en väldig skillnad från vad du tycker är bra smak.

trädkvist
Mugglare

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Eilonwy mån 22 aug 2011, 20:48

trädkvist skrev:
Eilonwy skrev:Utseendemässigt: Intensiv/söt blick, snyggt hår (helst brunt), inte supermuskulös Taylor Lautner.

Ouch, I'm done for.

Vad är en bra smak på filmer/böcker/musik osv i dina ögon? Bra smak för mig kan ju vara en väldig skillnad från vad du tycker är bra smak.

jaa ... med "bra smak" menar jag väl inte hiphop, direkt. Det är svårt att förklara, för han behöver ju inte ha exakt samma musiksmak som jag, men den ska ju inte vara direkt outhärdlig. Men det går väl från låt till låt, och är en smaksak >_>
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Återgå till Tjejsnack