Annie och Fladder

Detta är ett fan fiction och novell-forum för berättelser ni har skrivit som inte handlar om Harry Potter och hans magiska värld.

Re: Annie och Fladder

Inläggav kristopher sön 11 mar 2012, 22:36

Eilonwy skrev:... om jag ska vara riktigt ärlig roas jag mer av vårt snack KRING berättelsen än själva berättelsens töntighet ^^

(och som alltid har jag fått lust att jobba på den igen. Inte för handlingens skull, för den är töntig, men ... jag gillade verkligen karaktärerna :/ )

Tänkte titta in lite på PS för första gången på rätt länge, och blev förvånad när jag såg att du skrivit senaste inlägget i novellforumet :) Tack för att du bumpade den här, hade glömt den :D Goodie goodie ;)

Edit: Läst igenom lite och fan vad liten jag var, hahaha. Good ol' days :)
LPK HAR TALAT

Användarvisningsbild
kristopher
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (1)

Inläggav Eilonwy mån 12 mar 2012, 17:07

kristopher skrev:
Eilonwy skrev:... om jag ska vara riktigt ärlig roas jag mer av vårt snack KRING berättelsen än själva berättelsens töntighet ^^

(och som alltid har jag fått lust att jobba på den igen. Inte för handlingens skull, för den är töntig, men ... jag gillade verkligen karaktärerna :/ )

Tänkte titta in lite på PS för första gången på rätt länge, och blev förvånad när jag såg att du skrivit senaste inlägget i novellforumet :) Tack för att du bumpade den här, hade glömt den :D Goodie goodie ;)

Aldrig för liten för Lydia, vetdu ... ;) Du är föresten fortfarande liten :roll:
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Inläggav kristopher tis 13 mar 2012, 17:58

Eilonwy skrev:
kristopher skrev:
Eilonwy skrev:... om jag ska vara riktigt ärlig roas jag mer av vårt s6nack KRING berättelsen än själva berättelsens töntighet ^^

Aldrig för liten för Lydia, vetdu ... ;) Du är föresten fortfarande liten :roll:

Nästan fyra år åldre än när jag först läste den här :ugeek:
LPK HAR TALAT

Användarvisningsbild
kristopher
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (1)

Föregående

Återgå till Fria noveller