Impossible Quiz

Har du sett något otroligt kul på nätet? Kanske en rolig bild, berättelse, vits eller inlägg? Länka in direktlänken på Pottersajten.

Re: Impossible Quiz

Inläggav Morotskaka sön 07 jun 2009, 11:00

kristopher skrev:
Morotskaka skrev:Öhhh... det är hopplöst, jag har verkligen inget tålamod, seriöst! xD

Det hopplösaste med allt är den sista frågan. Man måste använda sju skips på den (det är det den går ut på), och sju skips är det som man får totalt i hela quizen! Man måste göra varenda liten fråga utan att använda en skip!!!!!!

Haha, jag fattar inte hur ni orkar hålla på! ;) Men jag antar att man blir beroende när man väl kommer riktigt långt.
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (0)

Re: Impossible Quiz

Inläggav Ida Sewer mån 08 jun 2009, 15:57

Morotskaka skrev:
kristopher skrev:
Morotskaka skrev:Öhhh... det är hopplöst, jag har verkligen inget tålamod, seriöst! xD

Det hopplösaste med allt är den sista frågan. Man måste använda sju skips på den (det är det den går ut på), och sju skips är det som man får totalt i hela quizen! Man måste göra varenda liten fråga utan att använda en skip!!!!!!

Haha, jag fattar inte hur ni orkar hålla på! ;) Men jag antar att man blir beroende när man väl kommer riktigt långt.

Ohja, det är riktigt, riktigt beroendeframkallande detta :o
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Föregående

Återgå till Roliga länkar