elevhem :D

Har du sett något otroligt kul på nätet? Kanske en rolig bild, berättelse, vits eller inlägg? Länka in direktlänken på Pottersajten.

elevhem :D

Inläggav Arya lör 10 jul 2010, 20:14

Japp, här har jag några bra sidor där man kan kolla vilket elevhem man skulle ha kommit i på Hogwarts! ;) :D

http://www.personalitylab.org/tests/ccq_hogwarts.htm

Mitt resultat:

Ravenclaw: 92
Hufflepuff: 91
Gryffindor: 68
Slytherin: 39

http://www.thealmightyguru.com/Reviews/ ... House.html

Mitt resultat:

Hufflepuff: 13
Gryffindor: 12
Ravenclaw: 11
Slytherin: 7

:D Det skulle vara kul och se vad ni får för resultat också, prova gärna! ;) Den första är väldigt lång dock, och jag tycker att den upprepar många frågor. :| Men jaja. ^^
(och ni får gärna länka till någon annan sån quiz! :D )
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Re: elevhem :D

Inläggav Ida Sewer sön 11 jul 2010, 15:00

Gjorde bara första, råkade klicka bort resulatet :( Men jag hade i alla fall 97/100 på Ravenclaw, så det var den jag hade högst poäng i, förvånande nog. Jag brukar alltid hamna i Gryffindor x)
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Re: elevhem :D

Inläggav Arya sön 11 jul 2010, 17:27

Ida Sewer skrev:Gjorde bara första, råkade klicka bort resulatet :( Men jag hade i alla fall 97/100 på Ravenclaw, så det var den jag hade högst poäng i, förvånande nog. Jag brukar alltid hamna i Gryffindor x)

Okej. ;) Jag brukar oftast hamna i Hufflepuff, ibland i Gryffindor, men aldrig i Ravenclaw, men det blev det ändå. :D
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Återgå till Roliga länkar