Drakar och demoner

Älskar du att vara med i diverse rollspel? Då är detta forum för dig; här är både Harry Potter-rollspel tillåtet och övriga rollspel.

Re: Drakar och demoner

Inläggav kristopher mån 19 jan 2009, 19:34

Det var väll inte alls dåligt, jag undrar bara om du kunde fortsätta, för det blir lite konstigt om du hinner ikapp oss.
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Arya mån 19 jan 2009, 21:13

Vadå blir konstigt om jag hinner ikapp er?
Men ja jag ska fortsetta imorgon! :D Ps. lite sent nu. :P
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav kristopher tis 20 jan 2009, 14:30

Arya skrev:Vadå blir konstigt om jag hinner ikapp er?

Jag menar att det skulle vara lite konstigt om du bara kom ikapp oss när vi har kommit rätt så långt in i stan och att man måste skriva lite i ditt perspektiv för att förstå hur du kom ikapp oss så snabbt.
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Arya tis 20 jan 2009, 18:09

kristopher skrev:

Jag menar att det skulle vara lite konstigt om du bara kom ikapp oss när vi har kommit rätt så långt in i stan och att man måste skriva lite i ditt perspektiv för att förstå hur du kom ikapp oss så snabbt.

ööömmm.....jag hänger inte med riktigt. :D Menar du att jag ska skriva mycket nu så att jag hinner ikapp er eller att jag ska vänta tills ni har skrivit mer? :D
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav kristopher tis 20 jan 2009, 18:14

Arya skrev:
kristopher skrev:

ööömmm.....jag hänger inte med riktigt. :D Menar du att jag ska skriva mycket nu så att jag hinner ikapp er eller att jag ska vänta tills ni har skrivit mer? :D

Jag menar att du ska skriva nu så att du hinner ikapp oss.
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Arya tis 20 jan 2009, 20:02

Naryl hoppade upp på Dranros rygg och han började springa lika fort som en Alv.
Folk tittade fascinerat men skräkslaget på dom när dom red förbi,men det struntade dom fulständigt i. Dom var nämligen fult upptagna med att bråka om dom skulle till värdshuset Vitsippan eller stegrande-ponyn.
-vitsippans sovplatser är bättre och desutom är dom lite mer vana vid mig och tittar inte så föraktfult på mig. Sa Dranro.
-Men det kostar sjortan att sova där!!!
-Men ok...för den här gången!!
-Men kom ihåg,bara för den här gången! Sa Naryl.
-Dom närmade sig nu Vitsippan och när dom började komma nära så såg dom en Alv och en Ängel demon som kom springande från vars ett håll i full fart!!
-Vad enda in i!!
-Det är inte så ofta som man ser än sån syn! Sa Dranro.
-Kom,vi kollar vilka dom är. Säger Naryl.

Jag vet att jag härmade lite från Sagan om ringen där med stegrande ponyn och så men jag kom inte på nåt!! :D
Nu kan väl non av er skriva? :D
Senast redigerad av Arya lör 24 jan 2009, 10:31, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav kristopher tis 20 jan 2009, 20:25

När Troya blickade bakåt såg hon till sin förskräckelse att en alv red på en tiger och att de var full fart mot dem.
"Spring!" skrek Troya och Misumaru följde hennes exempel. Men inte ens en alv kunde springa ifrån en tiger, och snart var tigern och alven ikapp dem.
"Vilka är ni?" Undrade Alven.
"Varför undrar du?" svarade Troya.
"Kanske därför att det inte är jätte vanligt att alver och ängelsdemoner umgås", sade tigern ironiskt.

Både Troya och Misumaru hoppade förskräckt till.
"Den kan prata", sade Troya.
"Ja", sade tigern, "jag ser väll inte ut som någon sån där slottskatt som människorna brukar ha?"
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Arya ons 21 jan 2009, 20:57

kristopher skrev:När Troya blickade bakåt såg hon till sin förskräckelse att en alv red på en tiger och att de var full fart mot dem.
"Spring!" skrek Troya och Misumaru följde hennes exempel. Men inte ens en alv kunde springa ifrån en tiger, och snart var tigern och alven ikapp dem.
"Vilka är ni?" Undrade Alven.
"Varför undrar du?" svarade Troya.
"Kanske därför att det inte är jätte vanligt att alver och ängelsdemoner umgås", sade tigern ironiskt.

Både Troya och Misumaru hoppade förskräckt till.
"Den kan prata", sade Troya.
"Ja", sade tigern, "jag ser väll inte ut som någon sån där slottskatt som människorna brukar ha?"

Perfekt!!!! :D

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav Arya lör 24 jan 2009, 10:30

Woops!!!! Märkte nyss att jag hade skrivit Arya på vissa ställen!! :oops: Ska genast ändra!! :D

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav Arya lör 31 jan 2009, 11:35

-hmm...tänkte väl det! hmf...jag..inte kunna prata...m....slottskatt...är det så ovanligt för er att Tigrar kan prata?
-Dranro!! Du är faktiskt väldigt ohyfsad när du säger det på det där sättet!
-Men..men det var ju dom som..!!
-Nej...dom lätt inte som du gjorde.
-Jajajajaja...förlåt då vad ni nu heter. Suckar Dranro argt.
-så..emm....ursäkta Dranro...han är inte så van vid att folk blir förvånade över att han kan prata,det var länge sedan det hände. Säger Naryl och tittar menande på Dranro.
-Jag brukar föresten inte se så många alver och ängeldemoner här,och speciellt inte som umgås.
-Vilka är ni? Jag är Naryl dotter till Faryna och detta är då Dranro son till Imoreg.

Jag vet inte om detta blev så bra! Skriv det,om ni vill att jag ska komma på något bättre eller om ni tycker att det är någon annan som ska skriva istället! Jag tyckte bara att det var lite tråkigt att ingen hade skrivit här på länge!! Kan inte ericus skriva nu?! Eller Yen97 eller kristopher? :D

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

FöregåendeNästa

Återgå till Rollspel