Drakar och demoner

Älskar du att vara med i diverse rollspel? Då är detta forum för dig; här är både Harry Potter-rollspel tillåtet och övriga rollspel.

Re: Drakar och demoner

Inläggav Arya lör 31 jan 2009, 11:35

-hmm...tänkte väl det! hmf...jag..inte kunna prata...m....slottskatt...är det så ovanligt för er att Tigrar kan prata?
-Dranro!! Du är faktiskt väldigt ohyfsad när du säger det på det där sättet!
-Men..men det var ju dom som..!!
-Nej...dom lätt inte som du gjorde.
-Jajajajaja...förlåt då vad ni nu heter. Suckar Dranro argt.
-så..emm....ursäkta Dranro...han är inte så van vid att folk blir förvånade över att han kan prata,det var länge sedan det hände. Säger Naryl och tittar menande på Dranro.
-Jag brukar föresten inte se så många alver och ängeldemoner här,och speciellt inte som umgås.
-Vilka är ni? Jag är Naryl dotter till Faryna och detta är då Dranro son till Imoreg.

Jag vet inte om detta blev så bra! Skriv det,om ni vill att jag ska komma på något bättre eller om ni tycker att det är någon annan som ska skriva istället! Jag tyckte bara att det var lite tråkigt att ingen hade skrivit här på länge!! Kan inte ericus skriva nu?! Eller Yen97 eller kristopher? :D
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Arya tor 19 feb 2009, 07:48

Skulle någon annan kunna skriva nu? :D
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav Eilonwy fre 20 feb 2009, 23:06

Keilia gick långsamt genom skogen. Hon letade efter en plats att slå sig ner på över natten. Trots att hon var en mänsklig demon så hade hon hoppat över en månads sömn, och även om hon inte kände sig trött nu så visste hon att hon behövde sova.
Då, långt därborta, hörde hon ljud. Hon gick med snabba steg ditåt. Keilia sprang aldrig, hur bråttom hon än fick. Det var en av hennes stolthetet. Hennes vita klänning var så lång att den släpade i leran men trots det blev den inte smutsig. Skulle hon springa fanns det stor risk att hon skulle ramla, och skulle majoriteten ab tyg på klänningen bli smutsig skulle hela klänningen bli det. Det var så hennes klänning fungerade. Och därför sprang hon aldrig. Däremot kunde hon gå väldigt snabbt. Det långa, bruna håret fladdrade med gled bara igenom grenarna när de egentligen skulle bli ett hinder.
Och snart, långt därborta, såg hon byn.

så, nu har jag skrivit som du ville, Arya ^^ förlåt att jag inte varit särskilt aktiv alls, jag visste inte att det skulle bli så många som ville vara med, och nu är det nog bäst att den onda karaktären börjar komma lite närmare.
lovar att vara mer aktiv i fortsättningen ^^
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Inläggav Arya sön 22 feb 2009, 11:47

Jag kan fortfarande inte skriva för då måste antingen YeN97 eller kristopher skriva först! :D

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav Eilonwy sön 22 feb 2009, 11:49

suck -.-

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Inläggav Arya mån 09 mar 2009, 15:21

Arya skrev:Jag kan fortfarande inte skriva för då måste antingen YeN97 eller kristopher skriva först! :D

Skulle någon av er kunna skriva nu? :D

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav kristopher tis 10 mar 2009, 18:00

"Och vad ger mig aanledning att tro dig?" undrade Troya Hon hade en mycket misstänksam personlighet.

PS, förlåt att jag PPade Arya så jag skrev inlägget nedan, jag blev lite inne i mig själv :oops:
kristopher skrev:När Troya blickade bakåt såg hon till sin förskräckelse att en alv red på en tiger och att de var full fart mot dem.
"Spring!" skrek Troya och Misumaru följde hennes exempel. Men inte ens en alv kunde springa ifrån en tiger, och snart var tigern och alven ikapp dem.
"Vilka är ni?" Undrade Alven.
"Varför undrar du?" svarade Troya.
"Kanske därför att det inte är jätte vanligt att alver och ängelsdemoner umgås", sade tigern ironiskt.

Både Troya och Misumaru hoppade förskräckt till.
"Den kan prata", sade Troya.
"Ja", sade tigern, "jag ser väll inte ut som någon sån där slottskatt som människorna brukar ha?"
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Arya tis 10 mar 2009, 18:17

kristopher skrev:"Och vad ger mig aanledning att tro dig?" undrade Troya Hon hade en mycket misstänksam personlighet.

PS, förlåt att jag PPade Arya så jag skrev inlägget nedan, jag blev lite inne i mig själv :oops:
kristopher skrev:När Troya blickade bakåt såg hon till sin förskräckelse att en alv red på en tiger och att de var full fart mot dem.
"Spring!" skrek Troya och Misumaru följde hennes exempel. Men inte ens en alv kunde springa ifrån en tiger, och snart var tigern och alven ikapp dem.
"Vilka är ni?" Undrade Alven.
"Varför undrar du?" svarade Troya.
"Kanske därför att det inte är jätte vanligt att alver och ängelsdemoner umgås", sade tigern ironiskt.

Både Troya och Misumaru hoppade förskräckt till.
"Den kan prata", sade Troya.
"Ja", sade tigern, "jag ser väll inte ut som någon sån där slottskatt som människorna brukar ha?"

För mig gör det inget, jag tyckte bara att det blev bra! :D (men det är inte jag som är spelledaren :D )

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Inläggav Eilonwy tor 12 mar 2009, 17:44

jag är spelledaren! (pax!)
det var bra =) spelar det någon roll om det är bra lr dåligt på rollspel? O.o [ny del på Titanic ute]

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Inläggav Arya fre 13 mar 2009, 17:49

Naryl såg en grupp soldater komma rakt mot dom.
-Vilka är dom?Och förresten, näe du har nog rätt, du har ingen anledning att tro på mig men om dom där soldaterna jagar någon av er så kan ni behöva min hjälp att gömma er. Säger hon lugnt och soldaterna närmar sig.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

FöregåendeNästa

Återgå till Rollspel