Flumroll för nachos och kakor

Älskar du att vara med i diverse rollspel? Då är detta forum för dig; här är både Harry Potter-rollspel tillåtet och övriga rollspel.

Re: Flumroll för nachos och kakor

Inläggav Ha<3Gi lör 12 mar 2011, 14:56

"PECIS!" Ha<3Gi hade ryckt megafonen från Keki, men gav genast tillbaka den. Hon drog istället fram sin azum Emilie Autumn megafon och började prata i den istället.
"Ida, ElefantiS, Eilonwy, SevF, det är ingen idé att ni tror ni har fler folk (jag vet, kommentera inte mitt grammatiska fel, tack) på er sida än vi, för egentligen har ni inte det. Ni tror så starkt på det att ni tror det är sant, men sannolikhetshalten i det är verkligen inte hög."
Keki puffade till Ha<3Gi, som genast vände sig mot henne.
"Titta vad som har hänt i Japan!" utbrast den förstnämnda. "Visst är det hemskt! Tänk om det där varuhuset i Tokyo som vänder sig till ungdomar har blivit förstört? Vilken katastrof!"
"Ja, visst är det, det är ytterligare ett skäl till varför det borde byta plats med Danmark!" sa Ha<3Gi och klappade sin vän på armen. Keki nickade med tårar i ögonen.
"Det är det! Det borde flytta hit nu! NU!"
"To fight like a girl is to death and without mercy."
// Emilie Autumn.

“This isn’t the end of the war. It hasn’t even started yet.”
// Vox, the female elven warrior © Ha<3Gi

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Ort: Någonstans mellan The Wizarding World och Middle-Earth :D
Blogg: Se blogg (26)

extedsthesy160

Inläggav extedsthesy mån 14 mar 2011, 04:53

extedsthesy
Mugglare

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Keki mån 21 mar 2011, 16:16

Ha<3Gi skrev:"PECIS!" Ha<3Gi hade ryckt megafonen från Keki, men gav genast tillbaka den. Hon drog istället fram sin azum Emilie Autumn megafon och började prata i den istället.
"Ida, ElefantiS, Eilonwy, SevF, det är ingen idé att ni tror ni har fler folk (jag vet, kommentera inte mitt grammatiska fel, tack) på er sida än vi, för egentligen har ni inte det. Ni tror så starkt på det att ni tror det är sant, men sannolikhetshalten i det är verkligen inte hög."
Keki puffade till Ha<3Gi, som genast vände sig mot henne.
"Titta vad som har hänt i Japan!" utbrast den förstnämnda. "Visst är det hemskt! Tänk om det där varuhuset i Tokyo som vänder sig till ungdomar har blivit förstört? Vilken katastrof!"
"Ja, visst är det, det är ytterligare ett skäl till varför det borde byta plats med Danmark!" sa Ha<3Gi och klappade sin vän på armen. Keki nickade med tårar i ögonen.
"Det är det! Det borde flytta hit nu! NU!"

"NUNUNUNUNUUU" instämnde Ha<3Gi, innan hon fick syn på den blåa krokodilen som bor i ett kakhus i japan. Och konstigt nog stod krokodilen bredvid sitt kakhus.
"Men... är inte det där den blåa krokodilen som bor i ett kakhus i Japan?" Frågade keki.
"Och... och... HAN STÅR BREDVID SITT HUS! Det måste betyda att..."
"JAPAN HAR FLYTTAT HIT TILL POTTERSAJTEN!" Keki's och Ha<3Gi's ansikte kunde inte beskrivas annat än såhär: 8D, medans de dansade runt och firade Japans flytt.
You made yourself a bed
At the bottom of the blackets hole
And you slept until the end
That's why you don't see the sun anymore

Användarvisningsbild
Keki
Vilie

Blogg: Se blogg (1)

Inläggav Ha<3Gi tis 22 mar 2011, 19:10

"Hipp hipp hurra!" hurrade alla Pottersajtens medlemmar, men tyvärr lockade det bara dit en massa spammare.
"What the F?!" frågade Keki ilsket. "Det var ju JAPAN som skulle hit, inte en massa spammare!"
"What the F?" undrade Ha<3Gi. "Jag trodde det var what the A."
Keki undslappa sig ett halvhjärtat skratt. Så lyste hon upp när helt plötsligt hälften av spammarna försvann.
"Vet ni, kära ÄKTA Pottersajtare, vi ställer till med fest, för JAPAN HAR FLYTTAT TILL POTTERSAJTEN!" det sista skrek hon i sin azum Pottersajtmegafon.
"YAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!" skrek kristopher som plötsligt dykt upp ur folkhavet. "PRAY FOR JAPAN!"
"Vilken random kristopher", kommenterade Luna Loovegood, som också uppenbarat sig, lika svävande som Luna från de kära böckerna gjorde att världens bästa sajt skapades.
// Emilie Autumn.

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Inläggav Keki ons 23 mar 2011, 15:54

Helt plötsligt dök AVPM och AVPS karaktärerna fram i traditionella Japanska kläder.
"VI VILL OCKSÅ HA!" Skrek Ha<3Gi och Keki i kör "VI VILL HA! VI VILL HA!"
"Lugna er!" Skrek Eilonwy och gav dem varsin kimono. Keki och Ha<3Gi blev jätteglade och börjad dansa runt tillsammans med alla onarturligt färgade djur och Longcat.
You made yourself a bed

Användarvisningsbild
Keki
Vilie

Inläggav Ha<3Gi ons 23 mar 2011, 18:15

Ha<3Gi trollade fram risvin från ingenstans. Hon nickade och log mot alla som kastade frågande blickar på flaskorna och kopparna.
"Jamen, det är ju inte så många här som får dricka, väl?" frågade Ida oroligt, så försiktig som hon var.
"Skit samma", skrek Keki upphetsat och stoppade en chokladkaka i sin kopp. "Risvin spetsad med choklad... MUMS!"
kristopher tittade ogillande på henne, men Eilonwy svepte förbi honom och tryckte en kopp till brädden fylld av den spetsade spriten i hans hand. Försiktigt smuttade han på drycken, och så förändrades hans ogillande min till ett brett leende.
// Emilie Autumn.

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Inläggav Keki sön 27 mar 2011, 18:57

Ha<3Gi skrev:Ha<3Gi trollade fram risvin från ingenstans. Hon nickade och log mot alla som kastade frågande blickar på flaskorna och kopparna.
"Jamen, det är ju inte så många här som får dricka, väl?" frågade Ida oroligt, så försiktig som hon var.
"Skit samma", skrek Keki upphetsat och stoppade en chokladkaka i sin kopp. "Risvin spetsad med choklad... MUMS!"
kristopher tittade ogillande på henne, men Eilonwy svepte förbi honom och tryckte en kopp till brädden fylld av den spetsade spriten i hans hand. Försiktigt smuttade han på drycken, och så förändrades hans ogillande min till ett brett leende.

Kek iblev förbannad över Ha<3Gi's Power playande, så hon tog fram sin tidsstyrande fjärrkontroll och spolade tillbaka tiden tills Ha<3Gi tog fram vinet.
"ATTACK!" skrek keki och hoppade på henne, samtidigt som hon hällde vinet över Ha<3Gi "DU ÄR ELAK ELAK ELAK! DU POWEPALYAR MIG OCH FÖRSTÖR MITT RYCKTE! DU SKA DÖ, DÖ, DÖ!!!!!"
Keki trollade fram den rosa fåglen från kalle anka på julafton, och bjussade den på Ha<3Gi. Ha<3Gi blev långsamt, långsam, lååååååååååååååååååååååååååååångsamt, mer och mer irriterad, och tillsist blev hon rosa av irritation och dog med den rosa fåglen sjungande på sin irriterande melodi bredvid sig.
You made yourself a bed

Användarvisningsbild
Keki
Vilie

Inläggav Ha<3Gi mån 28 mar 2011, 19:05

"Nämen, nämen... UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!" skrek Luna och började banka och slå på Keki med sina knytnävar.
"Lu- lugna ner er", stammade Ida och försökte försynt sära på de två flickorna som börjat slåss. "Ni vill väl inte att Ha<3Gi ska väckas av allt det här oväsendet?"
"Oops. To late", kommenterade kristopher och pekade bakom sig på Ha<3Gi.
"Nu försökte du allt förbättra ditt rykte, va?" frågade hon Keki flinande. "Men se, alla kära PS-medlemmar, Keki är härmed anklagad för mordförsök på en ytterst AZUM person, och sänds härmed till Azkaban, för att avtjäna tjugo år där, UTAN en dator man bara kan gå in på Pottersajten med." Ha<3Gi's hånflin kunde inte bli större än så här: :twisted:
"Wow. Nu blir det krig", sa kristopher på samma slöa sätt som innan.
// Emilie Autumn.

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Inläggav Keki tis 29 mar 2011, 15:01

"JAG PROTESTERAR!" skrek keki när dementorerna försökte föra bort henne "JAG ÄR EN AZUM AZUMNESS PERSON, SÅ JAG KAN DÖDA HA<3GI, PÅ VILLKORET ATT JAG VÄCKER UPP HENNE, VILKET JAG FAKTISKT GJORDE!!!" hon skrek så högt och övertygande att dementorerna släppte henne, och började gå mot Naruto- böckerna, för att sluka Sasuke.
You made yourself a bed

Användarvisningsbild
Keki
Vilie

Inläggav Ha<3Gi ons 30 mar 2011, 17:45

Keki skrev:"JAG PROTESTERAR!" skrek keki när dementorerna försökte föra bort henne "JAG ÄR EN AZUM AZUMNESS PERSON, SÅ JAG KAN DÖDA HA<3GI, PÅ VILLKORET ATT JAG VÄCKER UPP HENNE, VILKET JAG FAKTISKT GJORDE!!!" hon skrek så högt och övertygande att dementorerna släppte henne, och började gå mot Naruto- böckerna, för att sluka Sasuke.

"Ärligt talat, jag vet faktiskt inte vad detta tjänar till", suckade kristopher uttråkat. "Det var ju meningen att vi skulle vinna över Ida, men vi har ju knappt kommit någonstans, så jag sticker."
kristopher loggade ut, för att aldrig återvända, trodde Ha<3Gi, Keki och de andra.
"Mwä", bräkte SevF innan hon gick sin väg också. Kvar blev Keki, Ha<3Gi och Luna.
"Vad ska vi göra? Spöa kakorna?" föreslog Luna med ett hånflin.
// Emilie Autumn.

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

FöregåendeNästa

Återgå till Rollspel