The Dark War (Fantasy)

Älskar du att vara med i diverse rollspel? Då är detta forum för dig; här är både Harry Potter-rollspel tillåtet och övriga rollspel.

Re: The Dark War (Fantasy)

Inläggav Johannes93 lör 18 sep 2010, 22:04

kristopher skrev:
Hermione Granger skrev:ja vet inte vad hannes tycker, men själv kände jag mig dissad :|

Jag respekterar det, men samtidigt måste du ju förstå att det inte är vårt fel om ni skriver på ert Marodör-roll istället.

jag antar att du har ganska rätt men jag gjorde den marodör tråden bara för att ha<3gi sagt åt granger att vänta och se, då skiver ju inte hon och om inte hon skriver kan inte jag skriva...
-Yes, what do u want to say? -Sir, I found a word in a book I read... I was wondering if you could tell what it is - Way do u don´t ask ur dark magic teatcher? -They don´t under stan me like u do, so can u tell me abut... so I understan it a... horrkrux.

Användarvisningsbild
Johannes93
Husalf

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav kristopher lör 18 sep 2010, 22:09

Johannes93 skrev:
kristopher skrev:
Hermione Granger skrev:ja vet inte vad hannes tycker, men själv kände jag mig dissad :|

Jag respekterar det, men samtidigt måste du ju förstå att det inte är vårt fel om ni skriver på ert Marodör-roll istället.

jag antar att du har ganska rätt men jag gjorde den marodör tråden bara för att ha<3gi sagt åt granger att vänta och se, då skiver ju inte hon och om inte hon skriver kan inte jag skriva...

Aha :) (Obs: jag klagade inte på Marodör-tråden, sa bara att det inte var vårt fel att ni skrivit i den istället.) Jag tror att Ha<3Gi menade att hon skulle vänta tills hon förstod (vilket inte heller låter logiskt), vilket alltså skulle betyda att allt är ett stort missförstånd..? Eller? Aja, måste också gå och lägga mig. Får väl lösa det här imorrn ;)
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Ha<3Gi sön 19 sep 2010, 09:17

Jag tror hela den här grejen att Hermione och Johannes känner sig dissade beror på en helt annan grej, som inte alls har något med roll att göra. Jag tror att det beror på att vi håller på med Bli störst! kampanjen, och därför har vi tre, jag, kristopher och Arya liksom "snackat" mkt i lekforumet. Därför är det vi tre som bara hållit på att skriva och sen inte skrivit i roll, att nu kan ngn annan skriva. Vi har skrivit det i räkna i forumlekar, och där har ju varken Hermione elr Johannes varit igår.

Jag kan förklara vart vi är, så att ni kan komma in och skriva igen.
Vi är mitt i en strid, Armené och Jóannes höll på att fly, Miranami har hamnat i den, utan att veta vad hon ska göra och Eleanor och Thela ska just duellera.
Jag vet inte vad som händer Armené och Jóannes, men det är bara dem som lyckas fly, iaf en bit.
Så ligger det till, och jag hoppas att ni vill skriva igen!
"To fight like a girl is to death and without mercy."
// Emilie Autumn.

“This isn’t the end of the war. It hasn’t even started yet.”
// Vox, the female elven warrior © Ha<3Gi

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Ort: Någonstans mellan The Wizarding World och Middle-Earth :D
Blogg: Se blogg (26)

Inläggav Hermione Granger sön 19 sep 2010, 11:03

jo jag tro det var det problemet med, :oops: fattade inte ett skit av det innan.

Armené, Hennes arme av trogna alv riddare hade börjat bli få, Vi skulle aldrig klara av attakerarna helt själva, de var ju minst tre dubbelt så många. Vi måste fly.

Användarvisningsbild
Hermione Granger
Akromantel

Inläggav Johannes93 sön 19 sep 2010, 11:10

jag håller med ;) det var lite förvirrande det där Bli Störst grejen

Jóannes, Han visslade på sin häst, Den kom inte. Konstigt tänkte Jóannes hon brukade alltid komma när jag visslar. Han provade igen, ingen häst.
-Yes, what do u want to say? -Sir, I found a word in a book I read... I was wondering if you could tell what it is - Way do u don´t ask ur dark magic teatcher? -They don´t under stan me like u do, so can u tell me abut... so I understan it a... horrkrux.

Användarvisningsbild
Johannes93
Husalf

Inläggav Hermione Granger sön 19 sep 2010, 11:16

Armené, Hon hade visslat lika dant som Jóannes brukade göra, Hans häst kom. Armené satte upp på hästen men hon fick snabbt ta tag i tyglarna och galoppera i väg till Jóannes för hon skulle annas blir träffad av en flygande yxa som ven förbi.

Användarvisningsbild
Hermione Granger
Akromantel

Inläggav Arya sön 19 sep 2010, 11:18

Hon tittade på Talo som bara var en liten bit iväg och sedan på 2 kvinnor som stod och skrek åt varandra. De borde ha skrämt henne egentligen, för dem verkade fullständigt galna, men av någon anledning blev hon inte rädd. Inte minsta lilla.
Hon fortsatte fram till Talo och lyckades ta sig oskadd fram.
Men problemet kom när hon skulle försöka ta sig upp på honom. Det var omöjligt, hon kunde inte längre svinga sig upp på hästen..
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Ha<3Gi sön 19 sep 2010, 12:58

Hon brydde sig inte. Så fort nykomlingen huggit sig hela vägen fram till henne svingade hon sitt svärd. Hon drog sin dolk och parerade ett slag som kommit bakifrån.
"Vem är du, egentligen? Varför tror du att du kan fäktas så bra?" väste Thela argt.
Hon gjorde ett utfall, och försökte få in en klar stöt. Kriget runt omkring dem blev till en suddig massa. Nu var det bara de två.
// Emilie Autumn.

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Inläggav kristopher sön 19 sep 2010, 13:20

Aha, nu fattar jag ^^-
Och, Ha<3Gi, två saker: För det första är det ganska bissart att T och E ska börja duellera nu, mitt uppe i en strid. För det andra är T en smeds dotter, medan E är dotter till lord Osgan, väktare av östern. Hon är kapten i en armé, van soldat osv. T har aldrig blivit riktigt tränad. E skulle kunna döda T på ett enda försök egentligen ;) Därför måste det hända något som hindrar henne. T.ex. att hon lägger märke till Armené. Och juste, en tredje sak. Sluta PPa mig ;D
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Ha<3Gi sön 19 sep 2010, 13:22

kristopher skrev:Aha, nu fattar jag ^^-
Och, Ha<3Gi, två saker: För det första är det ganska bissart att T och E ska börja duellera nu, mitt uppe i en strid. För det andra är T en smeds dotter, medan E är dotter till lord Osgan, väktare av östern. Hon är kapten i en armé, van soldat osv. T har aldrig blivit riktigt tränad. E skulle kunna döda T på ett enda försök egentligen ;) Därför måste det hända något som hindrar henne. T.ex. att hon lägger märke till Armené. Och juste, en tredje sak. Sluta PPa mig ;D

Stöten bakifrån var en av de krigande som försökte slå ner henne.
T är dessutom en svärdssmeds dotter, med tre som har tränat henne, Chen, Rao och Matteow.
// Emilie Autumn.

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

FöregåendeNästa

Återgå till Rollspel