Dagbok

Ett öppet forum där man kan snacka om vad som helst - allt mellan himmel och jord.

Re: Dagbok

Inläggav Toyou fre 16 okt 2009, 22:37

Morotskaka skrev:
Dane skrev:
Toyou skrev:Själv har jag nyss pratat med GryffindorBlack via telefon om att träffas på onsdag nästa vecka, eftersom jag ska upp till Göteborg då ( ska till Egypten på torsdagen) :D Flummade också och, skröt om mina omdömen till mitt utveckligensamtal, hon var inte ett dugg intresserad av mitt skryt-.-

Egypten?? Jag är avundsjuk!!! XD

Jag också!!! :D

:D MOHAHA XD^^"
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Toyou fre 16 okt 2009, 22:39

Morotskaka skrev:Min dag idag: Först skola med Fredag och allt!! :D Vi slapp äta i skolmatsalen idag, eftersom alla elever i vår årskurs har gjort en buffé. Det fanns 3 olika bord med Hinduisk mat, Judisk mat och muslimsk mat och massor med efterätter. Mumsigt!! :D
Efter skolan åkte jag och en kompis till stan och var där en stund. Vi handlade mat till kvällen. När vi kom hem till mig så spelade vi gitarr och piano en stund. Sedan satte vi igång och göra tacos, käkade.
Spelade kort en stund innan vi åt chips och godis och tittade på Idol. Fast min kompis hade världens mensvärk så hon somnade i min säng. Hon ligger och sover fortfarande. :roll: :D Men jag funderar på om jag ska titta på TV eller läsa eller något. Får se! :D

Okej, mysigt! Vill också ha sådan där buffé!! Vem tyckte du var bäst i Idol idag då?:D

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav Morotskaka fre 16 okt 2009, 22:42

Toyou skrev:
Morotskaka skrev:Min dag idag: Först skola med Fredag och allt!! :D Vi slapp äta i skolmatsalen idag, eftersom alla elever i vår årskurs har gjort en buffé. Det fanns 3 olika bord med Hinduisk mat, Judisk mat och muslimsk mat och massor med efterätter. Mumsigt!! :D
Efter skolan åkte jag och en kompis till stan och var där en stund. Vi handlade mat till kvällen. När vi kom hem till mig så spelade vi gitarr och piano en stund. Sedan satte vi igång och göra tacos, käkade.
Spelade kort en stund innan vi åt chips och godis och tittade på Idol. Fast min kompis hade världens mensvärk så hon somnade i min säng. Hon ligger och sover fortfarande. :roll: :D Men jag funderar på om jag ska titta på TV eller läsa eller något. Får se! :D

Okej, mysigt! Vill också ha sådan där buffé!! Vem tyckte du var bäst i Idol idag då?:D

Jag tyckte Rabih var bäst idag!! Han var magisk, verkligen!! :D Fast Mariette är roligare att titta på, på scenen. Tove sjöng riktigt falskt!!
Vem tyckte du själv?
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Toyou fre 16 okt 2009, 23:01

Min dag; Först skolan. Hade idrott idag, vilket inte alls var kul! Körde pingis och badminton, träffade bollarna en gång-.-" Dumma bollar! Killarna i mitt lag kom då fram till mig heela tiden för att visa mig hur man skulle göra -___________________________________________- Dumma bollar, dumma killar! XD

Hursomhelst, efter skolan gick jag och min kompis och, fikade medan, vi pratade om en bok han ska publicera :D Han har skrivit en bok på 600 sidor!! :D Duktigt va? :D

Aja, var sedan tvungen att dra till gymnastiken, som mamma skjutsade mig till. Var där i två timmar och tränade upp de yngre eleverna tillsammans med min kompis, Hanna ( gympalärarna var på en kurs) :D Blää, jobbigt! De yngre har ingen respekt för mig utan, hoppar hela tiden på mig, kittlar mig, och tvingar mig att jaga dem >.< XD

Då jag kommit hem hem, åt jag tacopaj med Coca cola till^^Såg efter det på idol, medan jag åt chips med dippsås tillsammans med mamma :D

Nu ska jag nog lägga mig och läsa något bra :mrgreen:

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav Toyou fre 16 okt 2009, 23:06

Morotskaka skrev:
Toyou skrev:

Jag tyckte Rabih var bäst idag!! Han var magisk, verkligen!! :D Fast Mariette är roligare att titta på, på scenen. Tove sjöng riktigt falskt!!
Vem tyckte du själv?

Jag tycker Mariette var bäst!! Dock, var Rabih, Mariette, och Erik RIKTIGT bra på "We are the world". Rabih lät ju nästan som Michael Jackson i början av låtenO.O Alla tre har så annorlunda röster. Eriks framträdande var väldigt bra idag också^^

Fast Mariette var för mig fortfarande bäst, sjöng tonsäkrast och mest kraftfullt!

Ja, Tove var inte alls bra idag men, Nicklas var sämre..särskilt på låten "We are the world". Dock är han väldigt söt (a)

Dessutom tycker jag inte alls Tove sjöng lika falskt som Karolina gjorde förra gången:O

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav Ida Sewer lör 17 okt 2009, 19:11

Toyou skrev:Min dag; Först skolan. Hade idrott idag, vilket inte alls var kul! Körde pingis och badminton, träffade bollarna en gång-.-" Dumma bollar! Killarna i mitt lag kom då fram till mig heela tiden för att visa mig hur man skulle göra -___________________________________________- Dumma bollar, dumma killar! XD

Hursomhelst, efter skolan gick jag och min kompis och, fikade medan, vi pratade om en bok han ska publicera :D Han har skrivit en bok på 600 sidor!! :D Duktigt va? :D

Aja, var sedan tvungen att dra till gymnastiken, som mamma skjutsade mig till. Var där i två timmar och tränade upp de yngre eleverna tillsammans med min kompis, Hanna ( gympalärarna var på en kurs) :D Blää, jobbigt! De yngre har ingen respekt för mig utan, hoppar hela tiden på mig, kittlar mig, och tvingar mig att jaga dem >.< XD

Då jag kommit hem hem, åt jag tacopaj med Coca cola till^^Såg efter det på idol, medan jag åt chips med dippsås tillsammans med mamma :D

Nu ska jag nog lägga mig och läsa något bra :mrgreen:

Kul dag! :D Bortsett från det där med bollarna kanske, men xD En bok på 600 sidor- det var inte dåligt! :o :D Vad handlar den om då? :)

Min dag började med att jag åkte till stallet i morse, det var klubbmästerskap i dressyr och jag tänkte att det skulle vara kul att vara med.För att göra en lång historia kort så kan vi säga att jag gjorde bra ifrån mig under de förutsättningarna jag hade. Jag vann, men var långt ifrån nöjd med hur jag red XD
Sen har jag bara varit hemma och vilat, kollat en hel massa klipp från youtube och skrattat väldigt mycket :D
Och lyssnat en hel del på musik. Nu ska jag kolla på körslaget :)
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Morotskaka lör 17 okt 2009, 20:14

Ida Sewer skrev:

Min dag började med att jag åkte till stallet i morse, det var klubbmästerskap i dressyr och jag tänkte att det skulle vara kul att vara med.För att göra en lång historia kort så kan vi säga att jag gjorde bra ifrån mig under de förutsättningarna jag hade. Jag vann, men var långt ifrån nöjd med hur jag red XD
Sen har jag bara varit hemma och vilat, kollat en hel massa klipp från youtube och skrattat väldigt mycket :D

Grattis!! Varför var du inte nöjd med hur du red? :)
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Morotskaka lör 17 okt 2009, 20:18

Min dag idag: Vaknade vid 12.00 och åt frukost med min kompis. Sedan gick hon hem. Senare duschade jag, pluggade, städade kaninburar!!xD Tog en ganska lång promenad med musik i öronen. Vid 18.00 åkte vi till restuarant och åt. Supermumsigt!! :D Nu har jag kommit hem och ska dricka te och slappa framför TV:n eller något i den stilen!! :D

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Ida Sewer sön 18 okt 2009, 21:37

Morotskaka skrev:
Ida Sewer skrev:

Grattis!! Varför var du inte nöjd med hur du red? :)

Tack ^^ Jag tyckte att jag red slarvigt, och hästen gick inte i form utan bara sprang som en jäkla galning (vilket hon är men ändå XD) och så... Fast det är alltid så, jag brukar inte vara nöjd med hur det går på tävlingar även om det visar sig att det gick bra x)

Morotskaka skrev:Min dag idag: Vaknade vid 12.00 och åt frukost med min kompis. Sedan gick hon hem. Senare duschade jag, pluggade, städade kaninburar!!xD Tog en ganska lång promenad med musik i öronen. Vid 18.00 åkte vi till restuarant och åt. Supermumsigt!! :D Nu har jag kommit hem och ska dricka te och slappa framför TV:n eller något i den stilen!! :D

Mysig dag! ^^ :)
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Toyou fre 30 okt 2009, 17:40

Kom hem från Egypten i natt, så sov till 12 XD

Åt, när jag vaknat, brunch på en thairestaurang med pappa, lillebror och pappas vän. Hade också turen att träffa min biologilärare där-.-" XD Han satt bredvid oss med sin fru!!!^^XD

Hursomhelst, gick sedan till akademibokhandeln och köpte två böcker :P Slumpens bok och, Flykten från Berien.

Handlade också mat, och pratade med en kompis om vi skulle på biofilmen Fame imorgon ( är lite efter med att se den XD).

Åkte efter det hem till min kompis Amanda Panda XD Gick promenad med henne till en ö och, spelade in lite filmer där och hade kapplöpning ( jag vann såklart XDDD)! Nu är jag dock hemma hos henne och lyssnar på "Man in the Mirror" :D Michael Jackson har verkligen bra låtar och, Elvis Presley också förstås:D

"I'm looking for the man in the mirror....etc" XD

Aja, ska nog dansa med Amanda Panda nu, eller jag ska tvinga henne dansa iaf 8D

Sedan ska jag hem och äta persisk mat, som pappas vän lagat till och, se på "Prinsen av Egypten" ( har ju nyss varit i Egypten såxD). Fast först ska jag se på Idol förstås!!!

Ska skriva i min blogg också, klart :mrgreen:

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

FöregåendeNästa

Återgå till Öppet forum