Dagbok

Ett öppet forum där man kan snacka om vad som helst - allt mellan himmel och jord.

Re: Dagbok

Inläggav Toyou ons 14 okt 2009, 16:49

Morotskaka skrev:
Toyou skrev:Min dag!

Livskunskap direkt på morgonen. Såg på filmen Freedom writers :) Hade sedan matteprov, hoppas det gick bra_P

Sista lektionen på dagen skulle vi ner till slottet, problemet var att jag var fem minuter sen och hittade inte de andra. Letade efter dem överallt:S Cyklade då tillbaka till skolan, och blev ganska utskälld av min ena handledare..som jag ska ha utvecklingssamtal med nästa vecka:S Jag måste passa tider bättre, men det var så att min cykel faktiskt råkade punka på vägen. Aja, det mest pinsamma var att hela min klass stått och väntat på mig i en kvart innan, de gick in.:S

Well, hade istället mattefördjupning som är mitt elevensval. Gjorde "Högstadiets matematik tävling" och, så pratade jag, min lärare och min kompis Max om att rymden är krökt och ljus Oo Nördigt va?>.<

En fråga. Tycker ni det räknas som skolk, det om slottet? :S

Aja, annars har jag inte gjort så mycket mer. Snart sånglektioner, skriver på en novell, och pluggar biologi.

Nej, jag tycker absolut inte det räknas som skolk. Skolk tycker jag är när man missar en/flera lektioner med vilja. Alla får väl punka ibland, Det ärju sånt som händer!!

Lycka till på mattprovet också ska ha mitt på fredag!

Okej, tack :P Lycka till på ditt också! :D
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Morotskaka ons 14 okt 2009, 20:57

Min dag idag då: Började med skola, som vanligt. Efter skolan var jag med en kompis. Vi drack te, pluggade lite och startade ett väldigt oseriöst engångs band!!xD Det var sjukt kul! :D
Sen åt jag middag och pluggade några timmar. Nu vill jag titta på TV, för jag är trött. Men min bror har den. :evil: :D
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Toyou ons 14 okt 2009, 21:12

Morotskaka skrev:Min dag idag då: Började med skola, som vanligt. Efter skolan var jag med en kompis. Vi drack te, pluggade lite och startade ett väldigt oseriöst engångs band!!xD Det var sjukt kul! :D
Sen åt jag middag och pluggade några timmar. Nu vill jag titta på TV, för jag är trött. Men min bror har den. :evil: :D

Okej, mysigt ^^ Dricker själv te nu^^ Hoppas du får se på TV:n snart då XD

Själv har jag nyss pratat med GryffindorBlack via telefon om att träffas på onsdag nästa vecka, eftersom jag ska upp till Göteborg då ( ska till Egypten på torsdagen) :D Flummade också och, skröt om mina omdömen till mitt utveckligensamtal, hon var inte ett dugg intresserad av mitt skryt-.-

Aja, annars har jag varit på sånglektioner och, träffat lite olika kompisar som jag känner medan jag väntade på sångläraren.:P

Just nu dricker jag som sagt teXD

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav Morotskaka tor 15 okt 2009, 22:29

Toyou skrev:
Morotskaka skrev:Min dag idag då: Började med skola, som vanligt. Efter skolan var jag med en kompis. Vi drack te, pluggade lite och startade ett väldigt oseriöst engångs band!!xD Det var sjukt kul! :D

Själv har jag nyss pratat med GryffindorBlack via telefon om att träffas på onsdag nästa vecka, eftersom jag ska upp till Göteborg då ( ska till Egypten på torsdagen) :D Flummade också och, skröt om mina omdömen till mitt utveckligensamtal, hon var inte ett dugg intresserad av mitt skryt-.-

Aja, annars har jag varit på sånglektioner och, träffat lite olika kompisar som jag känner medan jag väntade på sångläraren.:P

Kul!! Det låter som om du fick riktigt bra omdömen!! :)
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Morotskaka tor 15 okt 2009, 22:36

Min dag idag: Var i skolan som vanligt. Efter gjorde jag och en kompis en läxuppgift vi hade fått, nämligen gå till en second hand butik, välja ut byxor och tröja. Skriva ner priset. Göra likadant fast i en dyrare butik. Fotografera allting. Sedan skriva en text om för och nackdelar med båda alternativen. Så det var ju bara en kul och rolig läxa.
Efter vi var klara åkte vi och handlade godis. Sedan hem till min kompis och låg och snackade ett tag. Sedan åt jag hos min kompis innan jag åkte hem. Kom väl hem vid 9 tiden. Drack te och äntligen fick jag titta på TV!!xD

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Toyou fre 16 okt 2009, 13:34

Morotskaka skrev:Min dag idag: Var i skolan som vanligt. Efter gjorde jag och en kompis en läxuppgift vi hade fått, nämligen gå till en second hand butik, välja ut byxor och tröja. Skriva ner priset. Göra likadant fast i en dyrare butik. Fotografera allting. Sedan skriva en text om för och nackdelar med båda alternativen. Så det var ju bara en kul och rolig läxa.
Efter vi var klara åkte vi och handlade godis. Sedan hem till min kompis och låg och snackade ett tag. Sedan åt jag hos min kompis innan jag åkte hem. Kom väl hem vid 9 tiden. Drack te och äntligen fick jag titta på TV!!xD

HK-läxa va? >.<

Åh, jag är också sugen på godis!!! Har inte ätit det på jäättelänge, bara popcorn på lördagar men det är inte som godis även om det är RIKTIGT gott :mrgreen:

Kul att du fick titta på TV till sist! ^.^

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav Toyou fre 16 okt 2009, 13:43

Morotskaka skrev:
Toyou skrev:

Kul!! Det låter som om du fick riktigt bra omdömen!! :)

Såklart, det är ju jag!!! X) :mrgreen: Nämen, blev nöjd med dem :D...Om man bortser från hemkunskapen -.- Haatar hemkunskap!!! Tråkigt, tråkigt, tråkigt! XD

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav Dane fre 16 okt 2009, 16:47

Toyou skrev:Själv har jag nyss pratat med GryffindorBlack via telefon om att träffas på onsdag nästa vecka, eftersom jag ska upp till Göteborg då ( ska till Egypten på torsdagen) :D Flummade också och, skröt om mina omdömen till mitt utveckligensamtal, hon var inte ett dugg intresserad av mitt skryt-.-

Egypten?? Jag är avundsjuk!!! XD
For One Day, min HP-fanfic - uppdaterad 22.10.10!!
Min fanart - updaterad 30.8.10

Användarvisningsbild
Dane
Basilisk

Blogg: Se blogg (5)

Inläggav Morotskaka fre 16 okt 2009, 22:16

Dane skrev:
Toyou skrev:Själv har jag nyss pratat med GryffindorBlack via telefon om att träffas på onsdag nästa vecka, eftersom jag ska upp till Göteborg då ( ska till Egypten på torsdagen) :D Flummade också och, skröt om mina omdömen till mitt utveckligensamtal, hon var inte ett dugg intresserad av mitt skryt-.-

Egypten?? Jag är avundsjuk!!! XD

Jag också!!! :D

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Morotskaka fre 16 okt 2009, 22:24

Min dag idag: Först skola med Fredag och allt!! :D Vi slapp äta i skolmatsalen idag, eftersom alla elever i vår årskurs har gjort en buffé. Det fanns 3 olika bord med Hinduisk mat, Judisk mat och muslimsk mat och massor med efterätter. Mumsigt!! :D
Efter skolan åkte jag och en kompis till stan och var där en stund. Vi handlade mat till kvällen. När vi kom hem till mig så spelade vi gitarr och piano en stund. Sedan satte vi igång och göra tacos, käkade.
Spelade kort en stund innan vi åt chips och godis och tittade på Idol. Fast min kompis hade världens mensvärk så hon somnade i min säng. Hon ligger och sover fortfarande. :roll: :D Men jag funderar på om jag ska titta på TV eller läsa eller något. Får se! :D

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

FöregåendeNästa

Återgå till Öppet forum