Dagbok

Ett öppet forum där man kan snacka om vad som helst - allt mellan himmel och jord.

Re: Dagbok

Inläggav Toyou mån 14 dec 2009, 19:09

Morotskaka skrev:Igår var jag hos några kompisar. Vi lagade mat, var ute, pratade och tittade på love actually. Sedan sov vi hos en annan kompis.

Kom hem någon gång på eftermiddagen. Skulle vara barnvakt till min yngsta bror. Vi bakade och sjöng Singstar!!xD

Love actually är så bra! :D Ser på den under engelska lektionerna nu^^

Den här veckan är till skillnad från den förra riktigt soft. Inte den här dagen, men de följande dagarna kommer bli det.:)

Idag har jag i alla fall lämnat in min SO-uppsats om "Sovjetunionen och kalla kriget" ( min lärare ska rätta den innan han sätter mitt betyg :SO.OXD). Har fått öva på nationella prov i matte:P Efter skolan stannade jag dock kvar i vår bildsal med två av mina kompisar, för att hinna klart med min bilduppgift. Stannade där till kl 17. med demO.O

Ser dock fram emot resten av veckan^^ Bara massa film^^

Lov actually- på engelska lektionerna.
Nån film med ett mattesnille- mattelektionerna-.- ( passande va?xD).
Lekar och sånt- på kemilektionerna XD
SO-lektionerna- ska se på någon film^^
Svenska- Se på filmen Godnatt Mister Tom!!! Vi har nyligen läst den boken så:P

Soft va?XD
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Blogg: Se blogg (0)

Re: Dagbok

Inläggav nettan lör 19 dec 2009, 17:36

Hela denna dag har jag varit väldigt glad :)
Det är lördag och måndag är sista dagen i skolan :D Och då är våran klass typ ensamma i hela skolan för alla andra ska iväg och åka skridskor :p YES!
Så vi ska bara titta på film, fika, leka lekar, spela spel och massa sånt så jag kan inte vara på nåt annat än bra humör.
Idag så har jag varit borta typ hela dagen, jag har firat min brorsa som fyller år idag så det var jätte kul att träffa lite folk :)
och nu sitter jag här och väntar på att det ska bli mat :p :)
Some say the world will end in fire, som say in ice.

nettan
Sfinx

Blogg: Se blogg (0)

Föregående

Återgå till Öppet forum