Dagbok

Ett öppet forum där man kan snacka om vad som helst - allt mellan himmel och jord.

Re: Dagbok

Inläggav Morotskaka tor 26 nov 2009, 21:03

I och för sig har jag faktiskt ingen lust att få henne tycka om mig, trivs faktiskt mycket bättre med att reta upp henne.XD Fast det var ändå att gå för långt när hon efter den här gympalektionen kom fram till mig, och frågade om mina föräldrar inte lyssnar på mig, eftersom jag beter mig så barnsligt och pratsamt som jag gör. Fattar ni att det är MIN farbrors flickvän??T_T Så alla får reda på vad jag gör, och hur det går för mig på gymnastiken..och vi kan väl säga att min gympalärare inte precis drar upp hur fantastisk jag är-.-. Detta påminner mig faktiskt också om varför jag tog ett halvårs paus från gymnastiken, och bara gick på karaten. Morotskaka på min gympalärare-.- ( Inget illa menat mot dig, Morotskaka XD).
[/quote]

Hahaha, du hatar Morotskaka så mycket alltså?? :D
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Morotskaka tor 26 nov 2009, 21:06

Ida Sewer skrev:(Jag ska ta svinsprutan på torsdag, hoppas att jag överlever... :O ;) )

:)

Hoppas du överlevde då!!xD Jag kände inte ens hur de stack. Var alldeles för upptagen att tänka på hur ont det skulle göra att jag inte märkte att de tog den. :roll:
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Ida Sewer fre 27 nov 2009, 10:20

Morotskaka skrev:
Ida Sewer skrev:(Jag ska ta svinsprutan på torsdag, hoppas att jag överlever... :O ;) )

:)

Hoppas du överlevde då!!xD Jag kände inte ens hur de stack. Var alldeles för upptagen att tänka på hur ont det skulle göra att jag inte märkte att de tog den. :roll:

Jag lever ännu, för vaccinet är försenat till oss. Vi hinner säkert dö av svininfluensan innan vi får det :roll:
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Molly94 mån 30 nov 2009, 20:13

Jag har tagit vaccinet, det gjorde skitont i armen efteråt. Men det går över, ena armen domnade lite också men det ska tydligen vara vanligt. :D
Nu har jag gjort det i alla fall ;)
Ett liv som räddas ska också levas.

Användarvisningsbild
Molly94
Boggart

Inläggav Toyou ons 02 dec 2009, 23:09

Molly94 skrev:Jag har tagit vaccinet, det gjorde skitont i armen efteråt. Men det går över, ena armen domnade lite också men det ska tydligen vara vanligt. :D
Nu har jag gjort det i alla fall ;)

Okej, skönt att ha det gjort i alla fall, som du säger :)
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav Morotskaka fre 04 dec 2009, 17:15

Hela denna veckan från Söndag tills igår. Är det enda jag har gjort. Pluggat, ätit, sovit. Bokstavligen. Usch!! :|

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Toyou lör 05 dec 2009, 22:59

Morotskaka skrev:Hela denna veckan från Söndag tills igår. Är det enda jag har gjort. Pluggat, ätit, sovit. Bokstavligen. Usch!! :|

Usch, jobbigt! Det är verkligen en massa plugg nu innan jul. Har själv en ny bilduppgift att göra klar till nästa vecka ( annars sänks mitt betyg :S), kemiprov, teoretiskt idrottsprov, svenskaprov, och två SO-uppsatser att skriva klart ( de andra har bara en, men min lärare tyckte det vore "roligt" om jag skrev en extra..om vilket ämne som helst-.-).

Hursom, är nu i Stockholm, och har spelat in en skiva :D Kul för mig va?^^ Har annars handlat och blablabla. Kanske kan träffa någon av er som bor häromkring söder imorgon..innan jag åker XD.
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav Morotskaka sön 06 dec 2009, 00:14

Toyou skrev:
Morotskaka skrev:Hela denna veckan från Söndag tills igår. Är det enda jag har gjort. Pluggat, ätit, sovit. Bokstavligen. Usch!! :|

Usch, jobbigt! Det är verkligen en massa plugg nu innan jul. Har själv en ny bilduppgift att göra klar till nästa vecka ( annars sänks mitt betyg :S), kemiprov, teoretiskt idrottsprov, svenskaprov, och två SO-uppsatser att skriva klart ( de andra har bara en, men min lärare tyckte det vore "roligt" om jag skrev en extra..om vilket ämne som helst-.-).

Hur som, är nu i Stockholm, och har spelat in en skiva :D Kul för mig va?^^ Har annars handlat och blablabla. Kanske kan träffa någon av er som bor häromkring söder imorgon..innan jag åker XD.

Usch, min vecka ser också ut något liknande!! Teoretiskt Idrottsprov, Engelskaprov, novellinlämning, labbrapport, bilduppgift, bokananalys, SO inlämmning.

Vad roligt att du har spelat in en skiva!! :) Vad är det för låtar med i den?

Själv är jag hos min mormor just nu. Först var jag hos en kompis. Sedan åkte jag och min familj till min mormor som fyller år. Så vi har ätit mest hela kvällen känns det som!!xD Vi ska åka hem i morgon, men jag ligger och slötittar på This is England medan alla andra sover, heeh!! :D

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Ida Sewer sön 06 dec 2009, 17:19

Det är det värsta med december!! Det är så otroligt mycket skolarbete :( Själv har jag ett enormt fysikprov, redovisning i fysik, redovisning i SO, redovisning i svenska, massa frågor om en bok som jag läste för hundra år sen att svara på, franska brev osv denna vecka!! >.<
Dessutom har jag julshowen i skolan, så nästa torsdag är det uppspelning och jag kan knappt mina repliker, det är uppspelning av låten vi tränat på på musiken (som tur är ska jag "bara" sjunga) på torsdag, och som om det inte vore nog så har jag Lucian också... Turné på ålderdomshemmen idag, är helt slut. Kröningen är på själva luciakonserten på lördag, så måste plugga in en del låttexter tills dess. Suck, dessutom har jag inte köpt en enda julklapp än.

Men jag har fått tillbaks AVK-uppsatsen, det blev MVG :D Det var den faktiskt värd ;) haha xD

NU ska jag plugga kärnfysik :D xD
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Morotskaka sön 13 dec 2009, 21:24

Igår var jag hos några kompisar. Vi lagade mat, var ute, pratade och tittade på love actually. Sedan sov vi hos en annan kompis.

Kom hem någon gång på eftermiddagen. Skulle vara barnvakt till min yngsta bror. Vi bakade och sjöng Singstar!!xD

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

FöregåendeNästa

Återgå till Öppet forum