Dagbok

Ett öppet forum där man kan snacka om vad som helst - allt mellan himmel och jord.

Dagbok

Inläggav nettan tor 11 jun 2009, 14:58

Hej! :)
Jag vet inte hur många av er som skulle gilla att ha en sån här tråd här men jag testar :p :)
Jag tänkte att alla skulle kunna få skriva som en dagbok, om det har hänt nåt intressant, om man undrar något eller om man bara vill skriva om sin vanliga dag...
Jag kan börja då ;)

Idag så har jag inte gjort så mycket, åkte till skolan för att städa ut skåpet och spela brännboll och sen hem igen :p :)
Imorgon så är det avslutning, det ska bli så skönt!!! :D Men jag vet inte vad jag ska göra i sommar och det är lite tråkigt :/
Men jag vet vad jag ska göra på måndag! :D Då ska jag och en kompis åka på filminspelning :D :D :D
Some say the world will end in fire, som say in ice.

nettan
Sfinx

Blogg: Se blogg (0)

Re: Dagbok

Inläggav Morotskaka tor 11 jun 2009, 15:00

Åh det är ju en jättebra idé! Vad är det för filminspelning förresten?

Idag har jag inte gjort mycket. Har varit lite småsjuk så har mest varit inloggad här, läst och sovit.
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav Eilonwy tor 11 jun 2009, 15:01

idag har jag suttit vid datorn, ska kanske hyra en film men vet inte vilken :P
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Inläggav nettan tor 11 jun 2009, 15:04

Morotskaka skrev:Åh det är ju en jättebra idé! Vad är det för filminspelning förresten?

Idag har jag inte gjort mycket. Har varit lite småsjuk så har mest varit inloggad här, läst och sovit.

Det är en ny långfilm som ska spelas in i närheten av mig ^^ jag och min kompis ska KANSKE vara statister (inte helt säkert än) men vi ska i alla fall dit. Jag vet inte riktigt vad den ska heta men det kan jag säga när jag vet :)

Vad tråkigt att du har varit sjuk :/ Jag håller nog på att bli sjuk så jag kan inte gå på min föreställning idag :( :cry:

nettan
Sfinx

Inläggav nettan tor 11 jun 2009, 15:05

Eilonwy skrev:idag har jag suttit vid datorn, ska kanske hyra en film men vet inte vilken :P

Jag vill också hyra film!! Jag vill så någon skräck film (a)
Nu måste jag sätta på House of wax bara för det där xD :D

nettan
Sfinx

Inläggav Morotskaka tor 11 jun 2009, 15:06

nettan skrev:
Morotskaka skrev:Åh det är ju en jättebra idé! Vad är det för filminspelning förresten?

Det är en ny långfilm som ska spelas in i närheten av mig ^^ jag och min kompis ska KANSKE vara statister (inte helt säkert än) men vi ska i alla fall dit. Jag vet inte riktigt vad den ska heta men det kan jag säga när jag vet :)

Vad tråkigt att du har varit sjuk :/ Jag håller nog på att bli sjuk så jag kan inte gå på min föreställning idag :( :cry:

Ohh... det är skitkul. Jag var statist i höstas till en TV-serie som heter "Guds tre flickor".
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav nettan tor 11 jun 2009, 15:12

Morotskaka skrev:
nettan skrev:

Ohh... det är skitkul. Jag var statist i höstas till en TV-serie som heter "Guds tre flickor".

Vad kul! :D Var det några kända med i den??
I den här filmen ska typ blondinbella vara med (gillar inte henne så mycket men ändå) och så tror jag att dogge doggelito skulle vara med xD Och ni som har sett Hip hip hora vet vem Sebbe är i den filmen, han ska vara med. :) :p

nettan
Sfinx

Inläggav Morotskaka tor 11 jun 2009, 15:14

Aahh! Är det inte den där "Tusen gånger starkare" ??

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav nettan tor 11 jun 2009, 15:23

Morotskaka skrev:Aahh! Är det inte den där "Tusen gånger starkare" ??

Nej, den ska inte spelas in här...mina kompisar gick på audition för den och då sa dom att det inte skulle vara ens i närheten. :(

nettan
Sfinx

Inläggav Ida Sewer tor 11 jun 2009, 15:51

Idag har jag varit ett par timmar i skolan. Man skulle ha "tid med klassföreståndarna", men eftersom båda våra är lediga av olika orsaker så fick vi kolla på film. Den sög xD Sen när alla var tvugna och gå ut i regnet för att kolla på niornas sjukamp, smög tjejerna i min klass tillbaks till klassrummet och kollade på hela Forrest Gump ;D ^^

Sen, hemma har jag typ spelat Sims2, kört moped och köpt rosor (Y) Nu hade jag tänkt att skriva klart en fanfiction ;) Hehehe men eftersom jag lätt blir distraherad av annat får vi väl se hur det blir med den saken...
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Nästa

Återgå till Öppet forum