Nya forum

Ett öppet forum där man kan snacka om vad som helst - allt mellan himmel och jord.

Nya forum

Inläggav Jeb fre 02 jan 2009, 21:11

Hej alla mina vänner,

Nu skapar jag en ny tråd för att behandla ämnet nya forum. Vilka nya forumkategorier behövs det på Slottet? Personligen har jag börjat fundera på att skapa ett musikforum, samt ett Film och TV-forum där man kan diskutera musik respektive film och TV. Detta eftersom det har börjat bli en del musik- och filmtrådar i det öppna forumet. Vad tycker ni om det?

Sedan vill jag att ni i denna tråden skall komma med egna förslag på nya forum som ni tror kan bli ett stort kap med mycket nya trådar. Vad vill ni ha för forum och vilka vill ni att vi utvecklar mer? Ett av vårt största forum är t ex fan fiction-forumet, skall vi kanske börja skapa ett större FF-forum? Ge förslag!
Grundaren av Pottersajten och administratör på Slottet.

Användarvisningsbild
Jeb
Mästare (admin)

Blogg: Se blogg (0)

Re: Nya forum

Inläggav kristopher fre 02 jan 2009, 21:15

Tidigare har du nämnt att ifall att det skulle börja bli populärt med ett forum för icke HP-fictions så skulle man kunna skapa ett sådant forum.
Det har börjat blivit så fullt på fanfiction kategorin att det blir svårt att hitta och det skulle behövas en till sådan kategori, eftersom att det blivit mycket icke HP fictions på sista tiden så skulle man kunna fixa en kategori till det.
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Jeb fre 02 jan 2009, 21:29

kristopher skrev:Tidigare har du nämnt att ifall att det skulle börja bli populärt med ett forum för icke HP-fictions så skulle man kunna skapa ett sådant forum.
Det har börjat blivit så fullt på fanfiction kategorin att det blir svårt att hitta och det skulle behövas en till sådan kategori, eftersom att det blivit mycket icke HP fictions på sista tiden så skulle man kunna fixa en kategori till det.

Nu har jag fixat fram ett forum som heter "Fria Fan Fiction & Noveller" där alla övriga berättelser kommer finnas publicerade. Blir det ännu större kan det bli aktuellt med en kategoriuppdelning i själva forumet, som t ex kärleksberättelser, äventyrsberättesler etc.

Användarvisningsbild
Jeb
Mästare (admin)

Inläggav Jeb fre 02 jan 2009, 21:55

Det vore snällt av dig om du kunde skriva ner alla fan fictions/noveller som inte är inom Harry Potter. Jag har flyttat över en del, men jag kan ha missat några!

Användarvisningsbild
Jeb
Mästare (admin)

Inläggav solnea lör 03 jan 2009, 19:28

min fic mystiskt..... är inte hp och finns i forumet för hp fanfics
I can do it all and more

Användarvisningsbild
solnea
Dödsätare

Inläggav kristopher lör 03 jan 2009, 19:52

Ficen Den Svarta Opalen av Miss Malfoy finns kvar i det andra forumet.
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav kristopher lör 03 jan 2009, 21:43

Ett nytt forum skulle kunna vara 'böcker', dvs att man skulle kunna prata om böcker som inte har med HP att göra, och man skulle kunna rekommendera böcker.
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav solnea tis 20 jan 2009, 18:37

Har tips på 3 nya forum
ett tjejsnack där tjejer kan prata om saker som killar och kläder
ett pojksnack där pojkar kan snacka om saker som t.ex tjejer
ett forum där man skulle kunna starta trådar om skolan typ om vissa skolämnen och sånt

vet inte om det där med tjej och pojksnack är en dum ide men jag la ut det ändå
I can do it all and more

Användarvisningsbild
solnea
Dödsätare

Inläggav Arya lör 31 jan 2009, 14:11

kristopher skrev:Ett nytt forum skulle kunna vara 'böcker', dvs att man skulle kunna prata om böcker som inte har med HP att göra, och man skulle kunna rekommendera böcker.

Det tycker jag är en bra ide!! Jag har inte sett en sån men jag kanske har missat,men om det inte finns en sån så skulle det nog vara väldigt kul med det!! :D
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav kristopher lör 31 jan 2009, 16:39

Arya skrev:
kristopher skrev:Ett nytt forum skulle kunna vara 'böcker', dvs att man skulle kunna prata om böcker som inte har med HP att göra, och man skulle kunna rekommendera böcker.

Det tycker jag är en bra ide!! Jag har inte sett en sån men jag kanske har missat,men om det inte finns en sån så skulle det nog vara väldigt kul med det!! :D

Ja... Det finns inte, men det skulle vara roligt :D
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Nästa

Återgå till Öppet forum