NaNoWriMo 2010

Ett öppet forum där man kan snacka om vad som helst - allt mellan himmel och jord.

Re: NaNoWriMo 2010

Inläggav Eilonwy tis 16 nov 2010, 16:52

kristopher skrev:Hoppar av nu. Tredje gången gillt. Helt allvarligt talat så pallar jag inte mer, inte så att jag ligger efter eller nåt (ligger före med typ 1,5k ord) men jag orkar bara inte mer. Mamma lyckades slänga det jag skulle träna med till geografiprovet i morgon (!) också, och jag är bara deppig nu ... Pallar inte IG.
(För er som inte vet så har jag slutat 2 ggr innan, först efter att Write or Die ätit ca 1500 ord jag skrivit där. Andra gången var när jag bestämt mig för att fortsätta, och så SKREV JAG PÅ WOD IGEN! Självklart hände samma sak. Anyways, igår bestämde jag mig för att fortsätta IGEN, men nu efter det här pallar jag helt enkelt inte...)

2 av 7 st, då? :P Det här är precis som i 9. alla bara ... försvinner O.o
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Inläggav Sev Fletcher tis 16 nov 2010, 17:18

Eilonwy skrev:
kristopher skrev:Hoppar av nu. Tredje gången gillt. Helt allvarligt talat så pallar jag inte mer, inte så att jag ligger efter eller nåt (ligger före med typ 1,5k ord) men jag orkar bara inte mer. Mamma lyckades slänga det jag skulle träna med till geografiprovet i morgon (!) också, och jag är bara deppig nu ... Pallar inte IG.
(För er som inte vet så har jag slutat 2 ggr innan, först efter att Write or Die ätit ca 1500 ord jag skrivit där. Andra gången var när jag bestämt mig för att fortsätta, och så SKREV JAG PÅ WOD IGEN! Självklart hände samma sak. Anyways, igår bestämde jag mig för att fortsätta IGEN, men nu efter det här pallar jag helt enkelt inte...)

I will fight until the end ... :shock:
House rules, Sammy. Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.

Användarvisningsbild
Sev Fletcher
Ministeriearbetare

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav kristopher tis 16 nov 2010, 18:47

Sev Fletcher skrev:
Eilonwy skrev:
kristopher skrev:Hoppar av nu. Trene gången gillt. Helt allvarligt talat så pallar jag inte mer, inte så att jag ligger efter eller nåt (ligger före med typ 1,5k ord) men jag orkar bara inte mer. Mamma lyckades slänga det jag skulle träna med till geografiprovet i morgon (!) också, och jag är bara deppig nu ... Pallar inte IG.

I will fight until the end ... :shock:

Jag med :D Med .... smärre pauser x) Har börjar om nu när jag insett att man kan UNDO i WoD på Firefox. Insåg inte att det var skapat till Ff, utan har använt Google Chrome som till allt annat.
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Eilonwy mån 22 nov 2010, 21:26

Och nu är jag ... som alla redan visste ... *trumvirvel* *drumroll* KLAR!! :D Men boken är inte avslutad än, men om en sida eller två, så. ^^ vet dock inte hur mycket jag orkar/hinner skriva nu ._.

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Inläggav Eilonwy mån 22 nov 2010, 22:04

Okej ... NU är den klar.

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Inläggav kristopher ons 24 nov 2010, 16:57

Eilonwy skrev:Okej ... NU är den klar.

"HMH"
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Ida Sewer lör 27 nov 2010, 20:09

Så... that's it, huh? Okej, jag vet inte vart jag fick det ifrån. Jag ändrade mitt ordmål från 50K till 40K, för alla som undrar. Och yeah, jag ser det som en förlust u_u
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Eilonwy lör 27 nov 2010, 21:24

Ida Sewer skrev:Så... that's it, huh? Okej, jag vet inte vart jag fick det ifrån. Jag ändrade mitt ordmål från 50K till 40K, för alla som undrar. Och yeah, jag ser det som en förlust u_u

Usch, jag undrar vad som låter värst ... "förlust" eller "att ha misslyckats". Men Ida, du har din story, du har den i huvudet även om inte hela finns på pappret. Det är dina val som gör om du skriver ner den eller inte, liksom det var ditt val att ställa upp i Nano från början. Och brutna löften till dig själv är lättast att förlåta, inte sant? Det är lättare att säga själv, "Jag har misslyckats" än det är att höra "DU har misslyckats".
Så du behöver inte se det som ett misslyckande om du inte lyckas skriva 50k det här året, för sedan finns ju alltid nästa år. Och nästnästa. Du lovade dig själv att skriva 50k ord i November, men du sade aldrig VILKET november ^^

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Inläggav Ida Sewer lör 27 nov 2010, 22:20

Eilonwy skrev:
Ida Sewer skrev:Så... that's it, huh? Okej, jag vet inte vart jag fick det ifrån. Jag ändrade mitt ordmål från 50K till 40K, för alla som undrar. Och yeah, jag ser det som en förlust u_u

Usch, jag undrar vad som låter värst ... "förlust" eller "att ha misslyckats". Men Ida, du har din story, du har den i huvudet även om inte hela finns på pappret. Det är dina val som gör om du skriver ner den eller inte, liksom det var ditt val att ställa upp i Nano från början. Och brutna löften till dig själv är lättast att förlåta, inte sant? Det är lättare att säga själv, "Jag har misslyckats" än det är att höra "DU har misslyckats".
Så du behöver inte se det som ett misslyckande om du inte lyckas skriva 50k det här året, för sedan finns ju alltid nästa år. Och nästnästa. Du lovade dig själv att skriva 50k ord i November, men du sade aldrig VILKET november ^^

Yeah, du har rätt. Du är alltid så uppmuntrande mot mig =) Det hemska är att jag HAR skrivit 50K ord nu i november... det är bara det att jag inte skrivit det till NaNo-berättelsen :/ Eftersom jag inte kunnat hålla mig ifrån mina andra fics x)
Och jag har bestämt vad min nästa NaNo ska handla om :D Har en awesome idé!!
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Eilonwy lör 27 nov 2010, 22:32

Ida Sewer skrev:
Eilonwy skrev:

Yeah, du har rätt. Du är alltid så uppmuntrande mot mig =) Det hemska är att jag HAR skrivit 50K ord nu i november... det är bara det att jag inte skrivit det till NaNo-berättelsen :/ Eftersom jag inte kunnat hålla mig ifrån mina andra fics x)
Och jag har bestämt vad min nästa NaNo ska handla om :D Har en awesome idé!!

Oooh!! :D Tell me!! I told you mine ... "HMH2

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

FöregåendeNästa

Återgå till Öppet forum