Anmälningsplikt till PS-träffen!

Ett öppet forum där man kan snacka om vad som helst - allt mellan himmel och jord.

Re: Anmälningsplikt till PS-träffen!

Inläggav Eilonwy mån 15 nov 2010, 21:26

ElefantiS skrev:Inte om du inte snackar om det. :D

: D
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Inläggav solnea tis 16 nov 2010, 07:57

Jag kan inte komma. Först så verkade mamma tycka det var kulm och j ag trodde nästan att jag skulle få fara. Men så fick mamma nytt jobb, min syster eller min farbror som bor i Stockholm kommer inte upp förrän till jul och kan inte ta med mig ner. Jag får inte åka tåg ensam :roll: (suck ,mammor) jag har verkligen försökt med allt för att få åka tåg ensam men mamma är orubblig. Dessutom som några av er vet är jag verkligen Livrädd för att flyga så jag kan inte ta mig till stockholm :cry:
I can do it all and more

Användarvisningsbild
solnea
Dödsätare

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Eilonwy tis 16 nov 2010, 16:54

solnea skrev:Jag kan inte komma. Först så verkade mamma tycka det var kulm och j ag trodde nästan att jag skulle få fara. Men så fick mamma nytt jobb, min syster eller min farbror som bor i Stockholm kommer inte upp förrän till jul och kan inte ta med mig ner. Jag får inte åka tåg ensam :roll: (suck ,mammor) jag har verkligen försökt med allt för att få åka tåg ensam men mamma är orubblig. Dessutom som några av er vet är jag verkligen Livrädd för att flyga så jag kan inte ta mig till stockholm :cry:

synd :/

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Inläggav Leroy tis 16 nov 2010, 23:59

Låter verkligen jättekul att ni ska ha en träff! Men kom igen nu, nu har Jeb frågat 2 gånger om han kan få följa med och pm när ni bestämt att se bio. Men ni har inte räknat med honom som ska följa med fasst att han frågat och själv försökt att få med er på en första träff.
Visa lite hänsyn nu och snacka med honom också, inte bara ni 3! Visa lite respekt att andra också när ni skriver det såhär i PS!
"Before you judge me...Try hard to love me" - Michael Jackson!<3

Användarvisningsbild
Leroy
Dementor

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Eilonwy ons 17 nov 2010, 19:16

Leroy skrev:Låter verkligen jättekul att ni ska ha en träff! Men kom igen nu, nu har Jeb frågat 2 gånger om han kan få följa med och pm när ni bestämt att se bio. Men ni har inte räknat med honom som ska följa med fasst att han frågat och själv försökt att få med er på en första träff.
Visa lite hänsyn nu och snacka med honom också, inte bara ni 3! Visa lite respekt att andra också när ni skriver det såhär i PS!

Okej, för det första ... Förlåt, Jeb, om du har frågat oss! När du frågade när träffen skulle vara, tänkte jag att du kanske ville hänga på men jag noterade inte om du faktiskt FRÅGADE efterråt? I så fall, förlåt, du är självklart välkommen. Jag räknade bara med oss tre eftersom hur jag förstått det tänkte ingen annan komma och jag ville inte beställa försent, därför bokade jag bara för oss tre som jag var säker på skulle komma. Men jag menade absolut inte att ingen annan var välkommen!
Jag, och jag vet att jag talar för Ida Sewer och ElefantiS också, har absolut inte menat att kränka någon i någonting vi har skrivit. Och ifall någon annan vill hänga på, är det bara att fråga via PM vilka platser vi har och försöka boka själv så nära som möjligt. Återigen, förlåt om vi har sårat någon, för det har absolut inte varit med mening.

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Inläggav Noydi ons 17 nov 2010, 20:47

Jag tycker inte de kränker någon.
And the sharp memories, perfectly recalled: his face when I’d opened my eyes to my new life, to the endless dawn of immortality… that first kiss… that first night…
Now you know. No one’s ever loved anyone as much as I love you.

Användarvisningsbild
Noydi
Husalf

Blogg: Se blogg (1)

Inläggav Eilonwy ons 17 nov 2010, 21:41

Noydi skrev:Jag tycker inte de kränker någon.

thankyou!

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Inläggav ElefantiS tor 18 nov 2010, 16:41

Leroy skrev:Låter verkligen jättekul att ni ska ha en träff! Men kom igen nu, nu har Jeb frågat 2 gånger om han kan få följa med och pm när ni bestämt att se bio. Men ni har inte räknat med honom som ska följa med fasst att han frågat och själv försökt att få med er på en första träff.

Nu förstår jag inte hur du tänker, Leroy. Jem säger själv att han inte tänker samordna någon träff:
Jeb skrev:Det blir ingen träff anordnad av mig, men självklart hindrar inget från att ni själva enas om en träff! Eftersom det är så pass lite folk som kommer är det t o m lättare om ni själva sköter det! Jag utesluter dock inte att komma, så om ni vill ha med mig kan ni säga till mig när ni planerar att träffas :P
, och vi bestämde att vi kommer ändå. Gå tillbaka lite i tråden, och jag säger klart och tydligt att Jeb är mer än välkommen. Eilonwy skojar lite, men jag tror inte någon av oss tog det speciellt seriöst. Vi har sedan kommit på ett datum (även det var bestämt för ett tag sedan, då vi sa "söndagen efter premiören". Den söndagen är nu på söndag). Vi försöker även få med så många som möjligt (Som Sev Fletcher, Kristopher och solnea etc.), men de har inte kunnat komma, och det blev jag, Eilonwy och Ida kvar. Att vi sedan tänker fullfölja det hela är en klar tanke enligt vissa, en oklar tanke för de andra.

Jeb, eller vem som helst skulle ha kunnat säga "Jag hänger gärna på!", och vi skulle vara mer än glada. Att Jeb sedan har skickat ut meddelanden om en träff är en annan sak, då han själv säger som ovan, att han inte tänker ta ansvar för en träff.

Så, vi håller inte någon ute, trots att du tycker det. Jag har i alla fall brytt mig om om folk vill komma, och inte försökt få någon att inte komma. Att du säger att vi inte visar respekt tar mig illa i hjärtat, då vem som helst skulle ha kunnat följa med, för det var ju vårt huvudmål, att få med så många som möjligt!

Snälla, ska du skriva så, visa respekt själv och läs igenom tråden innan du lägger ut något. För, ja, det är bara tre v oss kvar, men i början var vi sex, och de har hoppat ur av olika anledningar som rör dem och inte oss, och kan då inte komma.

Den av oss som inte visar respekt av oss, tycker jag, är du, Leroy.

ElefantiS
Vilie

Inläggav Leroy tor 18 nov 2010, 22:50

Jadå, sant så sant, vil inte skapa ovänner och ordet "respekt" är kanske och ta i.
Men det jag menar är att när han sa att han inte kunde ta tag i det när vi var för få anmälda och sen frågade klart och tydligt om han fick följa med, så verkade det inte som om det togs någon notis om det. Sen klart hade han lika gärna kunnat skriva en gång till och sagt att han ville följa med , men jag tycker att om man vill att andra folk ska med ska man visa det också!
Hoppas inte jag sårade någon, ville bara säger vad jag tycker.
"Before you judge me...Try hard to love me" - Michael Jackson!<3

Användarvisningsbild
Leroy
Dementor

Inläggav Eilonwy lör 20 nov 2010, 18:06

Okej, Jeb, du frågade alltså för skitlänge sedan om du fick följa med, och mitt korttidsminne är uselt, tyvärr. Och när jag sade att du INTE fick komma, kort senare, så var jag självklart ironisk, för varför i allsin dar skulle du inte få komma? I love irony! Irony is my drug! Men ingen fattar när jag använder det!

Alltså; jag bokade biljetter för tre, för jag räknade bara med tre. Jag försökte inte frysa ut någon, det var bara ingen som sade att Jeb skulle med ._. Men vi ska mötas kl 13, och bion börjar 15 så man kan likagärna vara med innan. Om exakt plats kan man skicka PM. Låta bra?

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

FöregåendeNästa

Återgå till Öppet forum