Pottersajten - Undersökning

Ett öppet forum där man kan snacka om vad som helst - allt mellan himmel och jord.

Re: Pottersajten - Undersökning

Inläggav nettan lör 11 okt 2008, 19:05

1. Jag blev tipsad utav en kompis att gå in på den här sidan :) Jag är väldigt glad över att hon gjorde det...

2. Jag tror nog att jag återbesökte Pottersajten för att jag gillade att läsa allas inlägg :p

3. Jag förknippar såklart Pottersajten med Harry Potter men också med en rolig sida där jag lägger upp berättelser :p :)

4. Det första jag gör är att gå in på antingen Öppet forum eller Fan fictions

5. Ja, det är den första jag besöker...den är nog öppen hela tiden som jag har datorn igång :)

6. Ja, det är en jätte bra Harry Potter sida...för att man behöver inte bara läsa, prata och skriva om Harry potter man kan ju snacka om andra saker och man kan lägga upp Fan fictions som inte är Harry Potter. Dessutom så är det bra Harry Potter nyheter här! :)

7. Jag känner mig jätte bra bemött.

8. Det absolut bästa med den här sidan tycker jag nog är Öppet forum och Fan fictions sidorna, och alla nya uppdateringar om Harry Potter filmer, böcker och skådisar m.m :)

9. Jag såg inte den här sidan innan den blev omgjord eller vad som nu hände :p

10. Ehh, jag tror inte jag kommer på nåt nu på rak arm...säger till om jag kommer på nåt! :)

11. Har inga :)
Some say the world will end in fire, som say in ice.

nettan
Sfinx

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Calandrella sön 26 okt 2008, 14:32

1. Jag kom hit för ganska länge sedan; jag tror då jag googlade efter Harry Potter-webbplatser. Slottet kunde jag dock inte registrera ett konto på på grund av COPPA (jag ville i alla fall vara på den säkra sidan) eftersom jag inte fyllt 13 år då.

2. Webbplatsen verkade bra, med mycket information och nyheter. Den och The Swedish Rowling Fan Club är de enda webbplatserna på svenska om Harry Potter som finns, nästan. Åtminstone de största.

3. Harry Potter :D.

4. Kollade nyheterna förut, men numer går jag in på Slottet direkt och loggar in.

5. Nästan aldrig, eftersom jag skriver mycket på Wikipedia. Jag besöker den ganska ofta i alla fall.

6. Den är bra, för att... Den handlar om Harry Potter och är ganska frekvent uppdaterad, samt att den har mycket information.

7. Bra.

8. Slottet.

9. Den har blivit bättre.

10. Man borde på Slottet kunna ha typ en användarprofil där man kan skriva helt fritt, istället för att fylla i massor av rutor (eller ja, båda bör finnas).

11. Inga.
It is our choices, Harry, that show what we truly are, far more than our abilities.
-Albus Dumbledore
----
Jag hette tidigare Bokfrände.

Calandrella
Husalf

Inläggav klant sön 16 nov 2008, 22:57

* Rapportera detta inlägg
* Svara med citat

Pottersajten - Undersökning
1. Hur hittade du till Pottersajten?
Jag sökte på Harry Potter för 100 år sedan, det känns som det iallafall och hittade 3 sidor som jag komihåg adressen på.

2. Vad fick dig att återbesöka Pottersajten?
Adressen var bra, lätt att minnas, och det fanns så många nyheter och fakta så man kan alltid hitta något.

3. Vad förknippar du Pottersajten med?
Harry Potter
och andra glada människor.

4. När du går in på Pottersajten, vad är det första du gör?
Jag har alltid kollat nyheterna, men nu på senare tid så händer det att jag hoppar direkt in i slottet

5. Är Pottersajten en av de hemsidorna du besöker först under dagen?
Nej Det är dagstidningen som jag har som hemsida, och sedan så skolans portal men efter det och innan spelen så...

6. Är Pottersajten en bra svensk Harry Potter-portal? Varför? Är den dålig? Varför?
Den brukar vara uppdaterad och lite störningar på sidan.

7. Hur känner du dig bemött på Pottersajten?
Bra, men jag har ju inte haft så mycket kontakt.

8. Vad tycker du är det absolut bästa med Pottersajten?

9. Har Pottersajten utvecklats så som du trott? Bättre eller sämre?

10. Vad vill du se för nytt på Pottersajten och vad tycker du saknas i dag?

11. Övriga synpunkter!

klant
Mugglare

Inläggav Jeb sön 23 nov 2008, 12:31

Tack för era synpunkter än så länge! Vi märker att Slottet är stället ni älskar som mest på Pottersajten, därför kommer vi att förbättra Slottet. Nu är t ex Slottet helt insmält i vår egen design! Vi kommer allt mer börja länka in folk till Slottet och göra Pottersajten användarvänligt. Vi kommer t ex att länka till olika sorters rollspel, olika fan fictions, diskussioner etc. En annan nyhet är att vi kommer möjliggöra att publicera filmer från youtube etc.
Grundaren av Pottersajten och administratör på Slottet.

Användarvisningsbild
Jeb
Mästare (admin)

Inläggav Arya lör 17 jan 2009, 14:31

Hej!!! :D

1. Jag letade efter något som hade med serien Arvtagaren att göra och då kom det fram och det verkade intressant så jag klickade på det.
2. Den var/är kul och där fanns/finns många schyssta personer!!
3. Jag förknipar Pottersajten med Harry Potter,rollspel och snälla personer!!
4. Det första jag gör när jag går in på Pottersajten är att kolla på Rollspel.
5. Pottersajten är den första under dagen!!
6. Ja Pottersajten är en bra Svensk Harry Potter portal. För att det är många bra saker som man kan göra som handlar om Harry Potter men även saker som inte handlar om Harry Potter och den passar för alla åldrar.
7. Jag känner mig trevligt och bra bemött.
8. Det absolut bästa med Pottersajten nu tycker jag,är rollspelen.
9. Det vet jag inte.
10. Jag tycker inte något saknas och jag vet inte vad det skulle vara för nytt som jag vill se.
11. Jag tycker att Pottersajten är den bästa hemsidan hittintills. :D
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Eilonwy lör 28 feb 2009, 22:07

1. Hur hittade du till Pottersajten? En medlem tipsade mig :P

2. Vad fick dig att återbesöka Pottersajten? Jag var medlem, så ...^^'

3. Vad förknippar du Pottersajten med? Fantasy, främst harry potter, och de jag brukar chatta med:P

4. När du går in på Pottersajten, vad är det första du gör? när jag loggar in, det första jag gör är att kolla om det har hänt något nytt ^^'

5. Är Pottersajten en av de hemsidorna du besöker först under dagen? japp, The first one after hotmail.

6. Är Pottersajten en bra svensk Harry Potter-portal? Varför? Är den dålig? Varför? den är jättebra, skulle vara trevligt med fler medlemmar, men det är mysigt med ganska få också för det känns som om alla känner alla på något sätt <3

7. Hur känner du dig bemött på Pottersajten? alla är snälla, och säger alltid vad de tycker (eller ...?)

8. Vad tycker du är det absolut bästa med Pottersajten? (pil upp)

9. Har Pottersajten utvecklats så som du trott? Bättre eller sämre? bättre! :D men så länge har jag inte varit medlem ...

10. Vad vill du se för nytt på Pottersajten och vad tycker du saknas i dag? Lite fler medlemmar skulle knappast vara fler, men vet att det inte gå att göra något åt. sedan skulle det vara kul med fler tävlingar :P

11. Övriga synpunkter! (pil upp)
"Even the darkest night will end and the sun will rise."

Användarvisningsbild
Eilonwy
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (19)

Inläggav Goodie Goodie tis 24 mar 2009, 18:04

Jag har lite nya åsikter så jag svarar igen.

Jag letade efter svenska Harry Potter sidor, och hittade den här.
Dels för att jag kom ihåg den från en artikel i tidningen (minns inte vilken) och dels för att slotte är så bra (i synnerhet fanfictionforumet)
Altt möjligt. I början var det bara Harry Potter och andra som gilllade HP, men senare blev det också väldigt mycket annat. I stort sett förknippar jag pottersajten med fantasy helt enkelt, faktiskt mer en vad jag förknippar den med HP.
Jag går in på slottet och kollar till "Fria noveller", det är det forumet jag tycker är bäst, tror jag nog.
Japp, det är den första (förutom google, man det är min startsida, skulle helst ta slottet som startsida, men kommer inte ihåg hur man ändrar...).
6. Är Pottersajten en bra svensk Harry Potter-portal? Varför? Är den dålig? Varför?
Självklart är den bra! Det är ju den bästa sidan jag går in på om dagen (om natten också)!
Jag känner mig jätte bra bemött här. Alla "känner" typ varandra och det är bra stämning.
Det absolut bästa med pottersajten är, måste jag nog säga, slottet och speciellt alla medlemmarna (hur skulle det vara att vara själv här, urtrist).
Jag har inte varit medlem här såååå länge att jag har sett några förändringar i versionerna (eller det kan jag, för man kan google sig till de andra och jag har gjort det), men däremot har jag sett förändringar i den här versionen under senaste tiden, och det åt det bra hållet. Mycket mer bra forum m.m.
Någonting kul skulle vara... Äh... Jag vet att jag har tänkt på något, men kommer inte ihåg det nu, skriver vad det är sen.
11. Övriga synpunkter!
Inga faktiskt.

Användarvisningsbild
Goodie Goodie
Mugglare

Inläggav kristopher tis 24 mar 2009, 18:35

ändrat inlägg
Senast redigerad av kristopher sön 21 jun 2009, 16:25, redigerad totalt 1 gång.
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav solnea sön 21 jun 2009, 14:26

Minns inte. Men jag antar att jag googlade på harry potter svenska sidor också hittade jag pottersajten.

Jag hade Harry Potter som specialintresse då och var inne mycket på harry pottersajter och så tror jag att jag börjat läsa på starkare än döden och jag tyckte den var jättebra och spännande

Ett forum där man inte måste ha tusentals inlägg för att räknas och skratt och någon att prata om allt med

kollar forumet

japp den och min blogg är i topp

Absolut är den´bra Fastän jag bara "träffar" andra medlemmar här på forumet så känns det lite som att dem är mina vänner. Jag är medlem på polluxklubbens forum också och visst är det aktivare än så och medlemmarna där liksom bryr sig om varandra men det här är mycket bättre för där är det som att det bara dem som har typ tusen inlägg räknas och koms ihåg och här är det mer som att man behöver inte ha tusentals inlägg för att kommas ihåg :D

Perfekt

Forumet

Bra

På polluxkluibbens forum så är det en liten ruta längst ner på sidan så att man kan skriva sina inlägg där. Det är väldigt praktiskt för då slipper man trycka på besvara varje gång man ska göra ett nytt inlägg förstår du vad jag menar jeb

11. Övriga synpunkter!
Pottersajten är BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST
I can do it all and more

Användarvisningsbild
solnea
Dödsätare

Inläggav Morotskaka mån 22 jun 2009, 23:13

Jag hittade den genom en länkning från The swedish rowling fanclub

Mycket nyheter, slottet

Harry Potter och trevliga människor

Kollar nyheter, slottet, läser din blogg

Jäpp, första och sista!xD

Den är nog den ända Harry Potter sidan som uppdateras mycket. Mycket nyheter är ett stort plus. Slottet är fantastiskt bra och man kan diskutera allt mellan himmel och jord.

Det känns som om man lär känna varandra även fast man inte träffas.

Slottet och nyheterna.

Jag är ganska ny så har inte sett så mycket än.

Vet inte just nu...

11. Övriga synpunkter!
Denna sidan är underbar!!
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

FöregåendeNästa

Återgå till Öppet forum