Migrationsverket

Forumet för de som gillar att argumentera och diskutera på hög nivå. Filosofi, politik, känslor, tankar och åsikter förekommer i detta forum.

Re: Migrationsverket

Inläggav Toyou sön 12 jul 2009, 21:48

Molly94 skrev:Hur många andra länder i Europa är som tar emot ungefär lika många flyktingar som Sverige?

Vi tar emot mest flyktingar i hela världen
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Molly94 mån 13 jul 2009, 18:17

Toyou skrev:
Molly94 skrev:Hur många andra länder i Europa är som tar emot ungefär lika många flyktingar som Sverige?

Då tycker jag att fler länder borde ta in fler flyktingar. Kan vi ta in så här många så kan väl dom andra åtminstånde försöka ta in lite fler.
Ett liv som räddas ska också levas.

Användarvisningsbild
Molly94
Boggart

Inläggav Arya mån 13 jul 2009, 18:41

Molly94 skrev:
Toyou skrev:

Då tycker jag att fler länder borde ta in fler flyktingar. Kan vi ta in så här många så kan väl dom andra åtminstånde försöka ta in lite fler.

Ja, jag håller med, åtminstonde att dem som inte tar in så många eller några alls kunde ta in fler.. :|
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav solnea lör 01 maj 2010, 14:29

Jag är ganska sur på det norska migrationsverket just nu mn kanske inte pga en lika allvarlig anledning.
Jag är eftersom mamma är från Norge norsk medborgare. Men jag är född i Sverige och pappa är från sverige
Jag har sedan jag var liten velat ha dubbelt medborgarskap (det är inte alltid så kul att vara norsk i sverige ) Mamma har läst igenom reglerna för att kunna ha dubbelt och det borde vara möjligt.
När on ringde till svenska migrationsverket så sa dem jodå det är inga problem om hon vill ha dubbelt men de norska sa att om jag vill ha svenskt medborgarskap så skulle jag förlora mitt norska helt Jag menar vad påverkar det dem om jag har dubbelt medborgarskap. INTE ALLS
I can do it all and more

Användarvisningsbild
solnea
Dödsätare

Inläggav kristopher tor 10 jun 2010, 21:50

solnea skrev:Jag är ganska sur på det norska migrationsverket just nu mn kanske inte pga en lika allvarlig anledning.
Jag är eftersom mamma är från Norge norsk medborgare. Men jag är född i Sverige och pappa är från sverige
Jag har sedan jag var liten velat ha dubbelt medborgarskap (det är inte alltid så kul att vara norsk i sverige ) Mamma har läst igenom reglerna för att kunna ha dubbelt och det borde vara möjligt.
När on ringde till svenska migrationsverket så sa dem jodå det är inga problem om hon vill ha dubbelt men de norska sa att om jag vill ha svenskt medborgarskap så skulle jag förlora mitt norska helt Jag menar vad påverkar det dem om jag har dubbelt medborgarskap. INTE ALLS

Ofta :o
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Ha<3Gi lör 17 jul 2010, 21:45

kristopher skrev:
solnea skrev:Jag är ganska sur på det norska migrationsverket just nu mn kanske inte pga en lika allvarlig anledning.

Ofta :o

Helkonstifikt.
"To fight like a girl is to death and without mercy."
// Emilie Autumn.

“This isn’t the end of the war. It hasn’t even started yet.”
// Vox, the female elven warrior © Ha<3Gi

Användarvisningsbild
Ha<3Gi
Trolldomsminister

Ort: Någonstans mellan The Wizarding World och Middle-Earth :D
Blogg: Se blogg (26)

Föregående