anorlunda mobbing

Forumet för de som gillar att argumentera och diskutera på hög nivå. Filosofi, politik, känslor, tankar och åsikter förekommer i detta forum.

anorlunda mobbing

Inläggav solnea tis 24 feb 2009, 18:42

Är det någon av er som stött på någon form av lite annorlunda mobbing någon gång. Sätt att mobba någon som man sällan ser i t.ex skolor
I can do it all and more

Användarvisningsbild
solnea
Dödsätare

Blogg: Se blogg (0)

Re: anorlunda mobbing

Inläggav Arya tis 24 feb 2009, 19:28

solnea skrev:Är det någon av er som stött på någon form av lite annorlunda mobbing någon gång. Sätt att mobba någon som man sällan ser i t.ex skolor

Vad menar du? :?
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav solnea tis 24 feb 2009, 21:07

mobbing handlar ofta om samma saker eller hur ? Men så finns det också sätt man kan mobba en person på som man inte ser så ofta

t.ex
För ett par veckor sedan när jag var på skolan jag satt ute i a-enhetens uppehållsrum. Jag har då väldigt lätt för att logga ur. Då sitter man liksom och glor på en och samma punkt hela tiden men det är som om man är så långt inne i sina egna tankar så det är som om man inte ser det man tittar mot. En tjej från klass 9b tog det som att jag satt och glodde på henne. Så fort hon ser mig nu så säger hon (så att jag hör det) Åhnej och så drar hon antingen upp kragen så långt att man inte ser hennes huvud eller så sätter hon händerna för ansiktet för att slippa se mig.
Fattar du nu :?:
I can do it all and more

Användarvisningsbild
solnea
Dödsätare

Inläggav Arya tis 24 feb 2009, 21:14

solnea skrev:mobbing handlar ofta om samma saker eller hur ? Men så finns det också sätt man kan mobba en person på som man inte ser så ofta

t.ex
För ett par veckor sedan när jag var på skolan jag satt ute i a-enhetens uppehållsrum. Jag har då väldigt lätt för att logga ur. Då sitter man liksom och glor på en och samma punkt hela tiden men det är som om man är så långt inne i sina egna tankar så det är som om man inte ser det man tittar mot. En tjej från klass 9b tog det som att jag satt och glodde på henne. Så fort hon ser mig nu så säger hon (så att jag hör det) Åhnej och så drar hon antingen upp kragen så långt att man inte ser hennes huvud eller så sätter hon händerna för ansiktet för att slippa se mig.
Fattar du nu :?:

inte riktigt.. :D Jag fattar aldrig någonting!! :D
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Toyou tis 24 feb 2009, 21:18

Usch vad taskigt. Precis som du skulle vara intresserad av henne eller något?
Det spreds inget rykte om det va? För sådant är otroligt hemskt!
När folk pratar med mig om vad en annan person är eller har gjort, det är
så elakt emot den personen som blir utsatt, och det är än värre om ryktet inte ens är
sant. Som om han/ hon inte skulle märka något heller för den delen!
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Återgå till Debatt