Jorden går under 2012?

Forumet för de som gillar att argumentera och diskutera på hög nivå. Filosofi, politik, känslor, tankar och åsikter förekommer i detta forum.

Re: Jorden går under 2012?

Inläggav kristopher ons 24 jun 2009, 08:47

Toyou skrev:
harry potter2 skrev:Skulle inte jorden gå under lite före jul 2008 också. Alla i min kalss var skit rädda. Eller i alla fall nästan alla tjejer. Skulle ringa och säga hej då till mamma och pappa osv.

Fattar inte ens hur man kan gå på sådant.

Det gör inte jag heller :O

Nopp. Not I heller...
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Arya fre 26 jun 2009, 15:45

kristopher skrev:
Toyou skrev:
harry potter2 skrev:Skulle inte jorden gå under lite före jul 2008 också. Alla i min kalss var skit rädda. Eller i alla fall nästan alla tjejer. Skulle ringa och säga hej då till mamma och pappa osv.

Fattar inte ens hur man kan gå på sådant.

Det gör inte jag heller :O

Nopp. Not I heller...

Inte jag heller..:O
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Toyou lör 27 jun 2009, 02:40

Eddie skrev:http://pottersajten.com/community/viewtopic.php?f=27&t=78

Varför lade du ut den länken här? :? :)
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

Inläggav Xue mån 29 jun 2009, 19:25

Herregud, varför vimsa upp folk i onödan om man inte vet att det är 100% säkert?
Jag hoppas och tror att jorden kommer finnas till ett bra tag till :)
Som alla vet börjar de mesta med ett beslut, som sedan följs av ord och efter det handling.
Detta började med en tanke.

- Ur min nya twilightfic Something new

Användarvisningsbild
Xue
Grindylogg

Blogg: Se blogg (1)

Inläggav LuckeMasse lör 25 jul 2009, 16:32

Jahapp och vad hände den dagen vi skulle gå under 2008? INGENTING och samma sak med det här. INGENTING kommer att hända.

LuckeMasse
Ministeriearbetare

Blogg: Se blogg (4)

Inläggav Love_HarryPotter tis 10 nov 2009, 21:18

det vore lite coolt att vara med om jordens undergång men jag vill det ändå inte. Men nu har det ju precis gjort´s en film dom heter 2012 och handlar om jordens undergång.
men jag tror inte på det, för det står i bibeln (jag är kristen) att det ska vara 1000 år i fred, och att det inte ska va några krig längre. och det är det ju inte nu så... :?

och desutom så är det mayaindianernas kalender som bara går till 2012 så därför tror alla på det. och jag tror lite på det för mayaindianerna förutsåde ju hitler läste jag någon stans. eller inte just at han skulle heta hitler men det där om andra världskriget o så.

Så vem vet ska jorden gå under eller inte? :?
Jag bertättar inte för folk vem jag är eller hur jag mår eller vilket humör jag är på med ord. Jag visar det med mina kläder, mitt hår och mitt smink.
Jag har inte bara en stil jag ÄR en stil!

Användarvisningsbild
Love_HarryPotter
Dementor

Inläggav Ida Sewer ons 11 nov 2009, 19:44

Love_HarryPotter skrev:det vore lite coolt att vara med om jordens undergång men jag vill det ändå inte. Men nu har det ju precis gjort´s en film dom heter 2012 och handlar om jordens undergång.
men jag tror inte på det, för det står i bibeln (jag är kristen) att det ska vara 1000 år i fred, och att det inte ska va några krig längre. och det är det ju inte nu så... :?

och desutom så är det mayaindianernas kalender som bara går till 2012 så därför tror alla på det. och jag tror lite på det för mayaindianerna förutsåde ju hitler läste jag någon stans. eller inte just at han skulle heta hitler men det där om andra världskriget o så.

Så vem vet ska jorden gå under eller inte? :?

Mayaindianernas kalender som finns dokumenterad går bara till 2012 därför att de blev bestulna på sina beräkningar och anteckningar när de kommit dit, det är i alla fall vad jag har läst...
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Baltiq tor 03 dec 2009, 16:43

Skulle inte tro det. Jag menar, det KAN ju hända, men folk har ju förutspått jordens undergång en miljon gånger innan. Vad talar för att det skulle vara sant just denna gången??

//en optimist :lol: :mrgreen:

Baltiq
Mugglare

Inläggav ElefantiS fre 18 dec 2009, 16:01

Baltiq skrev:Skulle inte tro det. Jag menar, det KAN ju hända, men folk har ju förutspått jordens undergång en miljon gånger innan. Vad talar för att det skulle vara sant just denna gången??

Precis, varför skulle den så under just nu?
Ida Sewer skrev:Mayaindianernas kalender som finns dokumenterad går bara till 2012 därför att de blev bestulna på sina beräkningar och anteckningar när de kommit dit, det är i alla fall vad jag har läst...

Någon gång MÅSTE en kalender ta slut, vilken religion eller folkgrupp den tillhör... Nej, jag tror INTE att jorden går under. Inte nu i alla fall...

ElefantiS
Vilie

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Toyou fre 18 dec 2009, 21:30

ElefantiS skrev:
Baltiq skrev:Skulle inte tro det. Jag menar, det KAN ju hända, men folk har ju förutspått jordens undergång en miljon gånger innan. Vad talar för att det skulle vara sant just denna gången??

Precis, varför skulle den så under just nu?
Ida Sewer skrev:Mayaindianernas kalender som finns dokumenterad går bara till 2012 därför att de blev bestulna på sina beräkningar och anteckningar när de kommit dit, det är i alla fall vad jag har läst...

Någon gång MÅSTE en kalender ta slut, vilken religion eller folkgrupp den tillhör... Nej, jag tror INTE att jorden går under. Inte nu i alla fall...

Jo, men anledningen till att kalendern tog slut var ju för att mayaindianerna blev bestulna på sina beräkningar. Precis som Ida skrev:P
Sometimes I wish I were an Angel, sometimes I wish I were you :)

Läs min blogg; http://toyouzen.skyrock.com/

Användarvisningsbild
Toyou
Fenixorden

FöregåendeNästa

Återgå till Debatt