Drakbilder m m

I detta forum kan du lägga upp egna bilder du har ritat. Dina bilder, eller ditt fan art, får bestå av både Harry Potter och icke Harry Potter!

Re: Drakbilder m m

Inläggav Ida Sewer mån 14 sep 2009, 18:23

Morotskaka skrev:
Arya skrev:Vad är det för tävling som ni pratar om? :? :P

Det undrar jag också faktiskt!? ;)

Nu är det dags för en rolig tävling! I takt med att Pottersajten har en ny version på gång så behövs det även en ny banner till hemsidan. En banner är en bild som visas högst upp på sidan. Nu tänkte vi ger ER chansen att delta! Ni får skapa en bild/banner i formatet 952x245 (px)och vara med och tävla. Att vara med är givetvis fritt och det finns inget i prispotten (förutom äran att få sin bild visad på Pottersajten).

Några villkor:

1. Bilden skall vara gjord av dig.

2. Bilden skall bestå av egna ritningar (eller bilder från filmen och bokomslagen).

3. Den skall vara i ovanstående format (952px x 245px).

4. Du tillåter oss att använda den på Pottersajten och överlåter rättigheten av bilden.

Helt fritt om du vill vara med! Lägg ut bilden här då. Observera att vi måste ha en originalkopia av bilden samt en kopia av den i formatet jpg, gif eller png.

DEN tävlingen är det :P
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav Morotskaka mån 14 sep 2009, 19:00

Ida Sewer skrev:
Morotskaka skrev:

Det undrar jag också faktiskt!? ;)

Nu är det dags för en rolig tävling! I takt med att Pottersajten har en ny version på gång så behövs det även en ny banner till hemsidan. En banner är en bild som visas högst upp på sidan. Nu tänkte vi ger ER chansen att delta! Ni får skapa en bild/banner i formatet 952x245 (px)och vara med och tävla. Att vara med är givetvis fritt och det finns inget i prispotten (förutom äran att få sin bild visad på Pottersajten).

Några villkor:

2. Bilden skall bestå av egna ritningar (eller bilder från filmen och bokomslagen).

4. Du tillåter oss att använda den på Pottersajten och överlåter rättigheten av bilden.

Helt fritt om du vill vara med! Lägg ut bilden här då. Observera att vi måste ha en originalkopia av bilden samt en kopia av den i formatet jpg, gif eller png.

Oooo najs!!x)
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav Shrimpy fre 18 sep 2009, 14:11

Hur orkar ni hålla på så länge och bara säga:"lycka till, det var synd, okey, häftigt" osv??? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Och sen kom bomben.

Användarvisningsbild
Shrimpy
Uggla

Inläggav Arya fre 18 sep 2009, 14:55

Morotskaka skrev:
Ida Sewer skrev:

Några villkor:

Oooo najs!!x)

Okej, tack! :D Det låter ju riktigt kul! ;)
Den blomma som blommar i skuggan är den mest sällsynta och vackraste av dem alla.

Användarvisningsbild
Arya
Dödsätare

Blogg: Se blogg (2)

Inläggav Morotskaka fre 18 sep 2009, 20:47

Shrimpy skrev:Hur orkar ni hålla på så länge och bara säga:"lycka till, det var synd, okey, häftigt" osv??? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Hm... vad menar du? :? :D
- It just seems like, you agree to have a certain personality or something. For no reason. Just to make things easier for everyone. But when you think about it, I mean, how do you know it's even you?

Användarvisningsbild
Morotskaka
Trolldomsminister

Inläggav kristopher lör 19 sep 2009, 18:24

Morotskaka skrev:
Shrimpy skrev:Hur orkar ni hålla på så länge och bara säga:"lycka till, det var synd, okey, häftigt" osv??? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Hm... vad menar du? :? :D

Jag undrar också :?
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Shrimpy lör 12 dec 2009, 20:12

Skit i det, men uuuursnygga bilder. Och jag vet att du har ritat av dom ur Drakologi av Ernest Drake!!!!:D:D Jag lägger in mina bilder ur den snart!!!
Och sen kom bomben.

Användarvisningsbild
Shrimpy
Uggla

Inläggav Dane ons 23 dec 2009, 22:52

Aaw, vad söta dom är :D
For One Day, min HP-fanfic - uppdaterad 22.10.10!!
Min fanart - updaterad 30.8.10

Användarvisningsbild
Dane
Basilisk

Blogg: Se blogg (5)

Inläggav Ida Sewer ons 30 dec 2009, 00:01

Tack!! ^^

Ida Sewer
Trolldomsminister

Inläggav Ida Sewer sön 16 maj 2010, 14:43

Det står faktistk Drakbilder M M här kommer lite mm ;)

Bild

Såhär var det: Jag läste Fatta eld, blev sugen på att kolla på lite fanarts på nätet, blev sugen på att rita en egen bild. Och jag vet, Katniss blev jätteliten jämfört med Gale XD Men annars blev jag stolt över bilden! (a)

Ida Sewer
Trolldomsminister

FöregåendeNästa

Återgå till Fan art