Min sida för mina fan arts ^^

I detta forum kan du lägga upp egna bilder du har ritat. Dina bilder, eller ditt fan art, får bestå av både Harry Potter och icke Harry Potter!

Min sida för mina fan arts ^^

Inläggav Ghost sön 14 sep 2008, 20:39

Halluu!
Jag gjorde en egen sida för mina fan arts (btw, hur enkelt som helst att göraegen hemsida med http://www.freewebs.com) för jag hade lite problem med att få upp bilden här.
Sidans adress: http://www.fanartghost.webs.com/
Hm, ja, den första, och för tillfället den enda, är en liten skämtsam sak jag tecknade när jag satt vid datan. Den är ritad på några minuter bara så jaa... Jag kan bättre, hehe. Aja, kika gärna in där. Jag säger till här när jag uppdaterar sidan!
Baiii! <33

PS. Säg gärna vad ni tycker om teckningen (aa, eller snart teckningarna)! DS.
But for now, let him sleep. For in dreams, we enter a world that's entirely our own. Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud.

Ghost
Drake

Blogg: Se blogg (0)

Re: Min sida för mina fan arts ^^

Inläggav Ghost sön 14 sep 2008, 21:47

La upp en till. Den föreställer Luna och Ginny på DA. Ritade bilden på kanske... två minuter. xD
Jag LOVAR, nästa bild SKA bli bättre. :mrgreen:
But for now, let him sleep. For in dreams, we enter a world that's entirely our own. Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud.

Ghost
Drake

Inläggav nea sön 14 sep 2008, 22:01

Trevligt :)
"NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!!!!!!"

nea
Akromantel

Inläggav kristopher mån 15 sep 2008, 14:47

Bra, bra, bra.
LPK HAR TALAT

kristopher
Trolldomsminister

Inläggav Ghost mån 15 sep 2008, 15:46

Haha, tackar, tackar. :)
Som sagt är de ju ritade rätt fort. Ska lägga upp en till idag (om jag får tid alltså) av Umbridge (frågade tre kompisar som inte vet särskilt mycket om HP om tanten på bilden såg ut som en padda och alla sa ja xD). Är för en gångs skull ganska nöjd, men tyvärr kan jag inte lägga upp den nu för vi har scannern på mamma och pappas data.

Aja, tack igen och bai! ;)

Ghost
Drake

Återgå till Fan art