ElefantiS bilder

I detta forum kan du lägga upp egna bilder du har ritat. Dina bilder, eller ditt fan art, får bestå av både Harry Potter och icke Harry Potter!

ElefantiS bilder

Inläggav ElefantiS ons 26 maj 2010, 15:12

Jahapp, här har jag ritat en liten bild, och den föreställer Naruto (till höger) och Sasuke till vänster). And yes, jag vet att de båda är killar. jag vet deras bakgrund. Jag har läst böckerna. Eller, ja, de som kommit ut. Men jag gillar det här paret. Så det så.

Bilden är antagligen fulare nu än i verkligheten. Men det får ni leva med.

PS. fler bilder kommer någon gång i framtiden, får vi hoppas. men då ska jag ha skaffat mig en bättre skanner. För allt ser Paint-gjort ut. Men, jag lovar, jag har ritat den. För er som inte tror mig XD DS.
Bilagor
Bild 001.jpg

ElefantiS
Vilie

Blogg: Se blogg (2)

Re: ElefantiS bilder

Inläggav ElefantiS ons 26 maj 2010, 15:22

Haha, såg nyss att Naruto ser så mycket större och äldre ut än Sasuke. Men det är ju Sasuke som är större än Naruto. Med typ en inch. Men ändå XD

ElefantiS
Vilie

Inläggav Ida Sewer ons 26 maj 2010, 15:47

Snyggt! Vad bra du ritar :)
Stolt skribent på Eldfackla Noveller :)

All aboard the Klaine Train! Kurt Hummel ♥ Blaine Anderson

Ida Sewer
Trolldomsminister

Blogg: Se blogg (33)

Inläggav ElefantiS ons 26 maj 2010, 15:51

Aww, tack! :D

jag kanske redan har nämt det, men den ser mycket bättre ut i verkligheten.

Är det bara jag som alltid stör mig på småsaker med ems bilder, men andras alltid är perfekta? För, om ni är som mig, då kanske ni inte ser att Sasuke ser fet ut?

ElefantiS
Vilie

Inläggav Xue lör 29 maj 2010, 18:33

Vad fiin bild!! <3:)
Som alla vet börjar de mesta med ett beslut, som sedan följs av ord och efter det handling.
Detta började med en tanke.

- Ur min nya twilightfic Something new

Användarvisningsbild
Xue
Grindylogg

Blogg: Se blogg (1)

Inläggav ElefantiS lör 29 maj 2010, 18:34

Naaw, tack! :D ^_^

ElefantiS
Vilie

Inläggav ElefantiS lör 29 maj 2010, 18:35

Haha, känner mig som en stalker. Svarar en minut efter inlägget skrivits. Men så är det inte. Det var ett sammanträffande XD

ElefantiS
Vilie

Inläggav Love_HarryPotter ons 30 jun 2010, 22:32

vad bra du ritar ^^ värsta gullig bild på dem
min typ bästa kompis är helt galen i dem hon kollar på bilder på naruto o sasuke(stavning?) typ hela dagrna xP + att hon har klippt sej som naruto och så har hon ett sånt där panband elr vad det nu är som naruto har
Jag bertättar inte för folk vem jag är eller hur jag mår eller vilket humör jag är på med ord. Jag visar det med mina kläder, mitt hår och mitt smink.
Jag har inte bara en stil jag ÄR en stil!

Användarvisningsbild
Love_HarryPotter
Dementor

Blogg: Se blogg (0)

Inläggav ElefantiS tor 01 jul 2010, 12:26

Love_HarryPotter skrev:vad bra du ritar ^^ värsta gullig bild på dem
min typ bästa kompis är helt galen i dem hon kollar på bilder på naruto o sasuke(stavning?) typ hela dagrna xP + att hon har klippt sej som naruto och så har hon ett sånt där panband elr vad det nu är som naruto har

Tack!

Det tar mycket mod att våga ha samma hårfrisyr som Naruto in public, och ännu mer att ha pannbandet! Hälsa henne det!
Hade jag varit modigare så hade jag också haft en liknande frisyr, eller som Sasuke. Eller Kakashi.

Men, i alla fall, att våga visa vad man tycker (om det är HP eller Naruto till sniglar, i princip) så är det ett stort steg att våga visa det. Det är sånna personer jag ser upp till! :D

ElefantiS
Vilie

Inläggav Love_HarryPotter tor 01 jul 2010, 16:31

ElefantiS skrev:
Love_HarryPotter skrev:vad bra du ritar ^^ värsta gullig bild på dem

Tack!

Det tar mycket mod att våga ha samma hårfrisyr som Naruto in public, och ännu mer att ha pannbandet! Hälsa henne det!
Hade jag varit modigare så hade jag också haft en liknande frisyr, eller som Sasuke. Eller Kakashi.

Men, i alla fall, att våga visa vad man tycker (om det är HP eller Naruto till sniglar, i princip) så är det ett stort steg att våga visa det. Det är sånna personer jag ser upp till! :D

aa, ska hälsa henne det, och min andra bästa kompis gillar oxå lite naruto men inte så jätte mkt, men hon har klippt sej som sasuke, och hon passar jätte bra i det ^^
Jag bertättar inte för folk vem jag är eller hur jag mår eller vilket humör jag är på med ord. Jag visar det med mina kläder, mitt hår och mitt smink.
Jag har inte bara en stil jag ÄR en stil!

Användarvisningsbild
Love_HarryPotter
Dementor

Blogg: Se blogg (0)

Nästa

Återgå till Fan art